ملکه بریتانیا در مراسم تدفین همسرش تنها خواهد بود

ملکه بریتانیا در مراسم تدفین همسرش تنها خواهد بود

ملکه بریتانیا به احتمال فراوان در روز مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ تنها خواهد بود و این موضوع به دلیل قوانین سختگیرانه مربوط به شیوع کرونا در این کشور است. روز شنبه که به عنوان روز تدفین همسر ملکه اعلام شده است، تنها تعداد معدودی از خانواده سلطنتی بریتانیا اجازه خواهند یافت در مراسم تدفین که در کلیسای سنت جرج در قصر ویندسور برگزار می شود، حضور داشته باشند. به دلیل قوانین کشور برای مقابله با کرونا، هر شخصی که در مراسم تدفین شرکت می کند باید دستکم دو متر از کسانی که از خانواده اش نیستند فاصله داشته باشد.

ملکه بریتانیا به احتمال فراوان در روز مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ تنها خواهد بود و این موضوع به دلیل قوانین سختگیرانه مربوط به شیوع کرونا در این کشور است.

بر اساس دستورالعمل دولتی که از روز دوشنبه اخیر تغییر کرده است، مراسمات تدفین نباید با حضور بیش از ۳۰ نفر برگزار شود، چه در فضای بسته باشد و چه در فضای باز. این عدد شامل کسانی که نقش تدارکات در مراسم را ایفا می کنند نخواهد شد. شرکت کنندگان در مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ در روز شنبه آینده باید برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با فاصله و دور از هم بنشینند. بر اساس گزارش روزنامه تلگراف، منابع نزدیک به خانواده سلطنتی اعلام کرده اند که ملکه بریتانیا در مراسم تدفین همسرش تنها خواهد بود مگر اینکه یکی از اعضای کاخ ویندسور به او بپیوندد. همچنین او نمی تواند حلقه ای از سوگواران را همراه با دیگر اعضای خانواده دور خود تشکیل دهد زیرا به تنهایی زندگی نمی کند. تنها کسی که گفته شده می تواند در روز تدفین شاهزاده فیلیپ در کنار ملکه باشد، دستیار شخصی شوهر متوفی او، ژنرال آرچی میلر-بکول، است.

ملکه بریتانیا به احتمال فراوان در روز مراسم تدفین شاهزاده فیلیپ تنها خواهد بود و این موضوع به دلیل قوانین سختگیرانه مربوط به شیوع کرونا در این کشور است.

ملکه و دیگر اعضای خانواده سلطنتی، همچنین، بر اساس قانون، باید در طول مراسم ماسک بزنند و اجازه ترانه خواندن نیز وجود ندارد. سخنگوی کاخ باکینگهام گفته است که جزییات مراسم تدفین همسر ملکه روز پنج شنبه به طور کامل و دقیق اعلام خواهد شد اما اعلام کرده که این مراسم «منطبق با مقررات مربوط به شیوع کووید» خواهد بود. تمامی مراسمات عمومی مربوط به تدفین اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا کنسل شده اما مراسم تدفین از تلویزیون پخش شده و رأس ساعت ۳ بعدازظهر، یک دقیقه سکوت در سراسر کشور به نشانه احترام به شاهزاده فیلیپ، رعایت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ باری که ملکه انگلیس پروتکل سلطنتی را زیر پا گذاشت

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود