خواهران دو قلو پس از ۳۶ سال جدایی تصادفاً یکدیگر را پیدا کردند

خواهران دو قلو پس از ۳۶ سال جدایی تصادفاً یکدیگر را پیدا کردند

دو خواهر دوقلوی یکسانی که هنگام تولد در کره جنوبی از یکدیگر جدا شده و توسط دو خانواده ی مختلف در آمریکا به سرپرستی گرفته شده بودند، به تازگی از وجود یکدیگر باخبر شدند و برای اولین بار در روز تولد ۳۶ سالگی شان با همدیگر دیدار کردند.

مولی سینرت و امیلی بوشنل، نه از قل داشتن شان باخبر بودند و نه چیز زیادی از گذشته شان می دانستند، تا آنکه یک آزمایش دی‌ان‌ای سرآغاز رمزگشایی از رازهای گذشته ی آن ها شد.

این دو خواهر که حالا ۳۶ سال دارند از فهمیدن اینکه در این دنیا قل دیگری دارند بسیار غافلگیر شدند و برای اولین بار از زمان به دنیا آمدن شان امسال در روز تولدشان با یکدیگر رو در رو ملاقات کردند.

معلوم نیست این دو خواهر به چه دلیل در زمان نوزادی از یکدیگر جدا شدند اما هر دو چند ماه بعد از تولدشان کیلومترها دورتر سر از آمریکا درآوردند.

سینرت را خانواده ای یهودی در ایالت فلوریدا به سرپرستی گرفتند. بوشنل هم توسط خانواده ای یهودی اما در ایالت پنسیلوانیا به سرپرستی گرفته شد.

هیچ کدام آن ها از وجود یکدیگر خبر نداشتند. تا مدتی قبل که ایزابل، دختر ۱۱ ساله ی بوشنل، تصمیم گرفت از گذشته و ژنتیک مادرش بیشتر بداند.

ایزابل در مصاحبه ای گفت: «چون مادرم فرزند خوانده بود خواستم آزمایش دی‌ان‌ای بدهد. می خواستم بفهمم فامیل مادری دارم یا نه.»

بوشنل تمایلی به دادن تست دی‌ان‌ای نداشت به همین خاطر اجازه داد ایزابل خود این کار را انجام دهد.

در این میان، بوشنل هم تصمیم گرفته بود آزمایش دی‌ان‌ای دهد و هم سینرت و هم دختر بوشنل نتیجه ی آزمایش شان را یک ماه قبل تقریباً همزمان گرفتند.

سینرت درباره ی لحظه ای که از نتیجه ی آزمایشش فهمید خویشاوند خونی نزدیکی دارد گفت: «وقتی قسمت خویشاوند نزدیک را دیدم سردرنیاوردم ماجرا چیست.»

او در ادامه گفت: «نوشته بود: ” ۴۹/۹۶ درصد دی‌ان‌ای تان با این شخص یکی است. پیش بینی ما این است که او دخترتان باشد”. ولی معلوم بود که اینطور نیست چون من هیچوقت زایمان نکردم و بچه ای ندارم.»

با این حال، طولی نکشید که او فهمید آن شخص دختر خواهر دوقلویش است.

سینرت در اینباره گفت: «فوراً یک حفره در قلبم پر شد. گرچه خانواده ای دارم که دوستم دارند و به من عشق می ورزند و قطعاً فوق العاده بوده اند اما همیشه یک حس گسستگی در من وجود داشت. وقتی فهمیدم یک قل دیگر دارم همه چیز برایم روشن شد. حالا همه چیز برایم معنی پیدا می کند.»

پس از این اتفاق، بوشنل و سینرت با یکدیگر شروع به صحبت و رد و بدل کردن عکس و تعریف از ماجراهای زندگی شان کردند. آن ها هر دو در کودکی گربه داشتند و در مهمانی فارغ التحصیلی دبیرستان شان پیراهن دکلته ی مشابهی به تن کرده و گردنبند چوکر انداخته بودند و موهایشان را مثل هم آرایش کرده بودند. بوشنل و سینرت از فهمیدن این شباهت ها حیرت زده شدند.

بوشنل در اینباره گفت: «فهمیدم که این احتمالاً یکی از آن بسیار لحظه های خاص دوقلوها است که کشف شان خواهیم کرد.»

آن ها اولین رویارویی شان را به ۲۹ مارس، روزی که هر دو ۳۶ ساله می شدند، موکول کردند تا برای اولین بار تولدشان را با یکدیگر جشن بگیرند. هم بوشنل و هم دخترش برای دیدن سینرت به فلوریدا رفتند.

بوشنل در اینباره گفت: «این یکی از شادترین لحظه های زندگی من است. صادقانه می گویم. ۳۶ سال از زندگی ای محروم بودم که می توانستم با خواهر دوقلویم داشته باشم. اما در عین حال، از اتفاقی که دارد می افتد خیلی خوشحال و هیجان زده ام.»

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود