سلبریتی هایی که شغل کم درآمدی داشتند

سلبریتی هایی که شغل کم درآمدی داشتند

همه به راحتی به موفقیت نمی رسند و سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بله بعضی از آن ها در خانواده ای به دنیا آمدند که آن ها را بی زحمت به خواسته هایشان رساندند اما بعضی از آن ها هم مجبور بودند برای رسیدن به چیزهایی که امروز دارند سرایداری کنند.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که پیش از مشهور شدن شان شغل های کم درآمدی داشتند.

۱- کریس پرت

کریس پرت وقتی ۱۹ سال داشت در یک ون زندگی می کرد و خدمتکار یک رستوران زنجیره ای بود. ۲۰ سال بعد او در اینستاگرامش عکسی از خود در یکی از شعبه های همان رستوران منتشر کرد و نوشت: «هر وقت به اینجا می آیم یاد آن هزاران میگویی می افتم که از بشقاب مشتری در راه برگشت به آشپزخانه کش می رفتم.»

۲- جیم کری

جیم کری اولین بار وقتی ۱۵ سال داشت به عنوان یک استندآپ کمدین کار خود را شروع کرد. با این حال، آن زمان درآمد این کار کفاف هزینه های زندگی اش را نمی داد. به همین خاطر او و خانواده اش در یک ون زندگی می کردند و کری وقتی ۱۶ ساله شد برای کمک مالی به خانواده اش، به عنوان سرایدار در یک کارخانه مشغول کار شد.

کری دبیرستان را رها کرد و ۲ سال در آن کارخانه کار کرد تا اینکه بالاخره توانست به عنوان یک کمدی حرفه ای کسب درآمد کند.

۳- جولیا رابرتس

جولیا رابرتس پیش از آنکه به هنرپیشه ای با شهرتی جهانی بدل شود، در یک بستنی فروشی کار می کرد و به مردم بستنی می داد. رابرتس با پولی که از کار در آنجا به دست می آورد می توانست هزینه ی کلاس های بازیگری که در آن ها شرکت می کرد را بپردازد.

۴- برد پیت

برد برای یک رستوران یک عروسک تن پوش تبلیغاتی که به شکل یک مرغ بود به تن می کرد و یک بنر را تکان می داد تا مشتری ها را جذب رستوران کند. پیت در مصاحبه ای گفت از پوشیدن آن لباس اصلاً خجالت نمی کشید: «بالاخره از یک جایی باید پول دربیاورید.»

۵- میشل فایفر

میشل فایفر وقتی ۱۴ سال داشت پاره وقت کار می کرد. یکی از شغل های او صندوق داری در یک سوپرمارکت بود.  با این حال، لذتی از این کار نمی برد. او در مصاحبه ای گفته: «وقتی خریدها را چک می کردم حوصله ام سرمی رفت. می خواستم کاری انجام دهم. به خاطر همین بالاخره از خودم پرسیدم که می خواهم چه کاری کنم.» اینجا بود که فایفر فهمید می خواهد بازیگر شود.

۶- جیک جیلنهال

جیک جیلنهال پیش از آنکه به بازیگر موفقی بدل شود غریق نجات و مراقب کسانی بود که در دریا شنا می کردند. در مدتی که او در این شغل بود هیچ حادثه ی مهمی رخ نداد. با این حال، جیلنهال یک بار به داد یک نفر رسید. یک شناگر را یک عروس دریایی نیش زده بود و جیلنهال کمک کرد درد کمتری بکشد.

۷- هیو جکمن

هیو جکمن قبل از آنکه وارد عرصه ی بازیگری باشد، به عنوان دلقک در میهمانی ها سر بچه ها را گرم می کرد. اما جکمن خود اعتراف کرده که در شعبده بازی اصلاً خوب نبود. او در مصاحبه ای در اینباره گفت: «من کوکو دلقکه بودم. ولی اصلاً شعبده بازی بلد نبودم و یادم هست که یک بچه ی شش ساله در یک مهمانی به مادرش گفت: “این دلقکه افتضاحه. هیچ ترفندی بلد نیست”. که البته حق هم داشت.»

۸- اوا لونگوریا

اوا لونگوریا وقتی ۱۵ سال داشت می خواست یک پیراهن دخترانه داشته باشد که در آمریکای لاتین دخترها برای تولد ۱۵ سالگی شان می پوشند. متأسفانه پدر و مادر لونگوریا استطاعت خریدش را نداشتند. به همین خاطر او در یک رستوران فست فود مشغول کار شد و توانست خودش لباس را بخرد.

۹- جیمز فرانکو

جیمز فرانکو بعد از رها کردن درسش در دانشگاه لس آنجلس، هم از زمین گلف و هم از کافی شاپی که در آن ها کار می کرد اخراج شد. پدر و مادرش پول تو جیبی اش را قطع کردند و او به سختی توانست نقشی بگیرد و به عنوان بازیگر مشغول کار شود. در همان دوره بود که او در یکی از شعبه های خودرویی مک دونالد مشغول کار شد.

فرانکو در مدتی که در مک دونالد کار می کرد لهجه ی خارجی مشتریانش را تمرین می کرد و چیزبرگرهایی را می خورد که به سطل آشغال انداخته بودند. او در مصاحبه ای گفت: «مک دونالد وقتی کنارم بود که هیچ کس دیگری نبود.»

۱۰- مگان فاکس

مگان فاکس در یک آبمیوه فروشی کار می کرد و معمولاً کارش ثبت سفارش ها بود. اما این همه ی کاری نبود که انجام می داد. هفته ای یک بار یکی از کارکنان آبمیوه فروشی باید یک لباس تن پوش به شکل میوه به تن می کرد و لباس فاکس یک موز بسیار بزرگ بود.

 

بیشتر بخوانید:

نگاهی به شغل اول چهره های مشهور و موفق دنیا؛ از ترامپ قوطی جمع کن تا پاپ دربان!

سلبریتی هایی که نمی دانستید یک شغل دوم هم دارند

سلبریتی هایی که پیش از مشهور شدن در مک دونالد کار می کردند

سلبریتی هایی که نمی دانستید کار خود را با مدلینگ شروع کردند

کسب درآمد به سبک سلبریتی ها؛ چهره های مشهوری که از شغل دوم شان درآمد میلیون دلاری دارند

۱۰ سلبریتی که علاقه خود به لوازم آرایشی را به یک تجارت موفق تبدیل کردند

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • علی خرداد ۶, ۱۴۰۰

    مقایسه بشه با سلبریتی های ما