درز تصاویر محل فیلمبرداری سریال «خاندان اژدها»

درز تصاویر محل فیلمبرداری سریال «خاندان اژدها»

هواداران سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) یک صحنه فیلمبرداری در انگلستان کشف کرده اند که از قرار معلوم نشان یک خاندان اشرافی در آن وجود داشته که در داستان سریال «خاندان اژدها» (House of Dragon) نقش خواهد داشت.

به دنبال انتشار خبرهایی مبنی بر آغاز فیلمبرداری سریال پیش درآمد House of Dragon در شهرستان کورنوال انگلیس، هواداران سریال بازی تاج و تخت در آنجا نشانی دیده اند که ممکن است اشاره ای باشد که به یک خاندان اشرافی که برای اولین بار در این سریال آن را خواهیم دید.

چند روز قبل مردم محلی نشانه هایی از برپایی یک صحنه ی فیلمبرداری توسط شرکت فیلمسازی وارنر برادرز در این منطقه را مشاهده و از آن  عکسبرداری کردند. این اتفاق با برنامه ی فیلمبرداری سریال House of Dragon که پیش تر اعلام شده بود هم مطابقت دارد و یک مورد خاص در تصاویر منتشر شده از صحنه فیلمبرداری وجود دارد که پیوندی قوی با این پروژه دارد: یک نشان که با خاندان ولاریون مطابقت دارد.

در واضح ترین تصویر ثبت شده از صحنه فیلمبرداری که در شهرستان ساحلی کورنوال در شرقی ترین نقطه ی انگلیس واقع شده، طاقی سنگی به چشم می خورد که یک سرسپر در بالای آن حک شده است. حیوان درون این حکاکی از قرار معلوم یک هیپوکامپوس است، موجودی افسانه ای با سر و پاهای جلویی یک اسب و دم یک ماهی، که به آن اسب دریایی هم گفته می شود.

خوانندگان کتاب «آتش و خون» (Fire & Blood) جورج آر.آر. مارتین، مجموعه ای گردآوری شده از تاریخ وستروس که این سریال بر اساس آن ساخته می شود، اسب دریایی را نشان خاندان ولاریون می دانند. گرچه نشان ولاریون به طور کلی نمایانگر اسبی دریایی، موجودی متعلق به دنیای واقعی است اما انتظار می رود در اقتباس تلویزیونی این کتاب شاهد تبدیل آن به یک موجود افسانه ای دریایی و اسب مانند باشیم.

اگر گمانه زنی ها درست و عکس ها نمایانگر خاندان ولاریون باشد، محل فیلمبرداری با آن دروازه ی طاق دارش ممکن است جزیره دریفتمارک، محل زندگی لرد کورلیس ولاریون باشد. گفته می شود نقش لرد را استیو توسانت، بازیگر فیلم «شاهزاده ایران» (Prince of Persia) ایفا می کند. ولاریون ها گرچه از خاندان های اشرافی عالی رتبه ی عصر خود بودند اما در نهایت از میان رفتند و در سریال بازی تاج و تخت هیچ اشاره ای به آن ها نشد.

سریال House of Dragon به نخستین روزهای خاندان تارگرین خواهد پرداخت، از جمله برخی اجداد شخصیت دنریس استورمبورن در سریال بازی تاج و تخت. داستان این سریال در صدها سال پیش از مجموعه ی اصلی رخ می دهد. طرح سریال بر اساس کتاب خون و آتش است، مجموعه ای از داستان ها و اسناد تاریخی مربوط به خاندان تارگرین.

سریال House of Dragon که جورج آر. آر. مارتین، میگل سپاچنیک و رایان کوندال، سازندگان آن هستند، بازیگرانی همچون پدی کانسیداین، مت اسمیت، اولیویا کوک، اما دارسی و فابین فرانکل در آن نقش آفرینی می کنند. پیش بینی می شود این سریال در سال ۲۰۲۲ از شبکه های HBO و HBO Max پخش شود.

بیشتر بخوانید:

انتشار اولین تصویر از اژدهای سریال پیش درآمد House of the Dragon

منبع: cbr
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود