تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی به دلیل جرائم کیفری و واکنش او به اتهامات

تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی به دلیل جرائم کیفری و واکنش او به اتهامات

در خبری که ساعاتی پیش منتشر شد اعلام گردید که پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شده است. دادستان انتظامی مرکز وکلای کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درباره علت این اتفاق اظهار داشته که آقای نواب صفوی پرونده کیفری دارد و به خاطر این پرونده محکوم شده است.

به گفته کمال رئوف اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت حرفه ای او در حوزه وکالت نداشته و در مواردی که وکیل از لحاظ کیفری مرتکب جرم شود [مانند بقیه] برخوردهای لازم با او صورت می گیرد.

طبق اعلام این مقام مسئول، تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی تا شش ماه آینده ادامه دارد و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده قوه قضائیه موظف به پیگیری این پرونده است.

همزمان ویدیویی از یک خانم جوان در فضای مجازی منتشر شده که در آن از جفای یک هنرپیشه مرد ایرانی نسبت به خودش می گوید. در این ویدیو که حرفی از نام هنرپیشه در آن به میان نیامده خانم جوان مدعی می شود که در سال ۱۳۸۶ در سالن سینما با این هنرمند آشنا شده و قبول کرده در ازای به نام زدن سند خانه اش به نام این هنرمند به عقد او در بیاید. این خانم که به خاطر ابتلا به تومور مغزی هم اکنون مراحل دشوار درمان را پشت سر می گذارد در ادامه می گوید که بارها از سوی این هنرپیشه تهدید به مرگ شده است و با شکایت از او به خاطر افترا و تهدید به مرگ توانسته پرونده وکالتش را باطل کند.

خانم جوانی که با شاهین صمدپور مصاحبه کرده گفته است که توانسته حکم زندان سه ماهه برای این هنرپیشه بگیرد و در طول این سال ها مجبور بوده تقاضاهای مالی او را برآورده کند.

حسام نواب صفوی زاده ۲۲ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است که علاوه بر هنرپیشگی در زمینه موسیقی و وکالت نیز فعالیت می کند. پدر او قاضی دادگستری بوده و بعد از بازنشستگی در زمینه وکالت و ترجمه فعالیت می کرد.

حاشیه های حسام نواب صفوی

پروانه وکالت حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی همچنین بازیگری پرحاشیه است. او در سال ۱۳۹۳ مدعی شد که کمپانی وارنر برادرز از وی برای ایفای نقش در فیلم زندگینامه الویس پریسلی دعوت کرده و این قرارداد حتی نهایی شده است. در پاسخ به این ادعا یکی از مجریان شبکه های خارجی طی تماس تلفنی با کارگردان این فیلم (باز لورمن) از او سوال کرد که آیا قصد همکاری با یک هنرپیشه خاورمیانه ای برای ساخت این فیلم را دارند یا خیر که او در پاسخ گفت خیر. در پی انتشار این مکالمه تلفنی، حسام نواب صفوی اعلام کرد که از این مجری ایرانی شکایت میکند. نواب صفوی همچنین قبلا اعلام کرده بود که از علت تعطیلی شبکه فارسی وان شکایت او از این شبکه بوده چراکه با پخش سریال های مستهجن باعث برهم خوردن بنیان خانواده های ایرانی می شود.

آقای نواب صفوی که پیشتر به خاطر ابتلا به کرونا چند روزی را در بیمارستان بستری بود و پس از بهبودی با جشن و فوت کردن شمع از بیمارستان به خانه منتقل شد. با وجود انتشار گسترده این فیلم وی رسانه ها را به دروغ پردازی متهم کرد و اعلام نمود که از همه آنها شکایت می کند.

حسام نواب صفوی در واکنش به خبر تعلیق پروانه وکالتش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود چنین نوشت:

«بدین وسیله بنده صراحتا از بزه هاى انتسابى، اعلام برائت میکنم. اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند.»

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • رزیتا اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰

    از قیافش میشه حدس زد چیکارس…بعد از ۱۰ تا عمل دماغ و آرایش تابلویی که داره از اخلاقیات حرف میزنه. یه مقدار زیادی هم توهم خود بزرگ بینی داره آخه جز چارتا فیلم چرت ایرانی کی به تو نقش می ده…الویس :)))

  • من اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰

    نمیشه انکار کرد که شبیه الویس پریسلی هست .

  • سامان اردیبهشت ۸, ۱۴۰۰

    ای کاش به جای کپی کردن خبر از سایتهای دیگه خودتون هم یکم تحقیق می کردین. قضیه این آقا مربوط میشه به وکالت پرونده حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در سال ۹۷ که منجر به مرگ ۱۰ دانشجو شد. دانشگاه آزاد بارها از ایشون که وکیل خانواده دانشجویان فوت شده است به دلیل نشر اکاذیب و … شکایت کرده. حالا هم همچین دسیسه ای چیده که پرونده وکالتش باطل بشه. متاسفانه هر ارگان و شرکتی که زورش زیاد باشه و وصل باشه به بدنه حکومت به خودش اجازه میده به راحتی حق رو ناحق کنه.

  • علی اردیبهشت ۹, ۱۴۰۰

    خنده های کثیفش نشون میده چیکارس. از اوووونننن بزن در روهاس…