افشاگری یک کاربر در تیک تاک: «نامزدم ۲ سال با هویت جعلی مرا بازی داده بود»

افشاگری یک کاربر در تیک تاک: «نامزدم ۲ سال با هویت جعلی مرا بازی داده بود»

به تازگی یک ویدئو در شبکه اجتماعی تیک تاک وایرال شده است که در آن یک زن ادعا می‌کند نامزد سابقش با فوت ساختگی خود عمل محو شدن را بر روی او انجام داده است.

محو شدن در رابطه چیست؟

ابتدا بگذارید محو شدن یا Ghosting را برای شما توضیح دهم. محو شدن به این معنی است که فردی که با شما در رابطه است به یکباره ناپدید شود. یعنی نه تلفن، نه شبکه‌های اجتماعی و نه هیچ راه ارتباطی دیگر با شما را به جا بگذارد و بالکل ناپدید شود. به این عمل که فرد یک دفعه و به صورت ناگهانی رابطه را قطع می‌کند محو شدن یا Ghosting می‌گویند.

حال از این کاربر، یعنی @kathrynverb در شبکه اجتماعی تیک تاک سوال شد که آیا تا به حال کسی از نامزدهایش محو شده است یا خیر و اگر این اتفاق افتاده چگونه بوده است؟ او پاسخ می‌دهد که بله اتفاق افتاده و آن را برای همه شرح می‌دهد. این سوال مدتی است که در شبکه اجتماعی تیک تاک ترند شده و مردم در آن داستان و حکایت‌های محو شدن شریک‌های زندگی‌شان را برای یکدیگر تعریف می‌کنند.

به قصه اصلی خودمان باز می‌گردیم. کاترین ورب در پاسخ به این سوال اینگونه می‌گوید: «نامزد سابق من برای دو سال هویت اصلی خود را از من پنهان کرد و با یک هویت جعلی با من در ارتباط بود. او سپس محو شد و مرگ خودش را جعل کرد.» وی ادامه می‌دهد: «من دو سال با او بودم. ما اینقدر به هم نزدیک بودیم که من فکر می‌کردم قرار است با هم سر یک سقف برویم، بچه‌دار شویم و باقی زندگیمان را در کنار هم بگذرانیم. اما به یکباره بیماری کرونا پیش آمد و او به من گفت که کرونا گرفته است.»

@kathrynverb خاطر نشان کرد: «آن مرد به من گفت به خاطر حال بدش به بیمارستان رفته است اما به طرز معجزه آسایی بهبود یافته و احساس بهتر شدن می‌کند. او پس از این که گفت حالش بهتر شده دیگر محو شد و دیگر به تماس‌ها و پیام‌های من پاسخی نداد.» کاترین ورب می‌گوید: «من در آن لحظه بسیار نگران شدم و به بیمارستان زنگ زدم تا جویای حال او شوم، اما مسئولین گفتند که همچین شخصی با این نام به بیمارستان مراجعه نکرده است.»

وی می‌گوید که به تمام بیمارستان‌های منطقه خود زنگ زده و آن‌‌ها مراجعه چنین کسی را رد کرده‌اند. او حتی پس از بیمارستان‌ها به پلیس هم زنگ زده و گزارش فردی که گم شده است را داده اما فکر می‌کنید پلیس‌ها به کاترین چه گفتند؟ گفتند که نامزد او وجود خارجی ندارد! وی می‌گوید نه تنها نامزدش توسط جعل مرگش محو شده بلکه ۲ سال نیز با هویت جعلی وی را بازی داده است.

ویدئوی مذکور ۴.۴ میلیون بار دیده شده و ۷۰۸ هزار لایک و ۱۳ هزار کامنت جمع آوری کرده است. یکی از کاربران به این زن پیشنهاد کرده است که عکس نامزد سابقش را منتشر کرده و او را در معرض دید عموم قرار دهد. یکی دیگر نوشته احتمالا از دست یک قاتل سریالی فرار کرده‌ای… خدا را شکر!

بیشتر بخوانید:

ویدیوهای دیپ فیک تام کروز در تیک تاک با بیش از ۱۱ میلیون بار بازدید + ویدیو

منبع: newsweek
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود