تصاویر جولان ماشین‌های لورایدر در خیابان‌های آمریکا

تصاویر جولان ماشین‌های لورایدر در خیابان‌های آمریکا

در مورد ماشین‌های لورایدر (Lowrider) چیزی می‌دانید؟ به ماشین‌های خاصی که ارتفاع آن‌ها طی دستکاری‌هایی کمتر شود، ماشین‌های لورایدر گفته می‌شود. این کار در آمریکا محبوبیت خاصی داشته و افراد زیادی سعی می‌کنند ارتفاع ماشین‌های خود را پایین بیاورند. گرچه این کار را می‌توان روی همه خودروها انجام داد اما خودروهای کلاسیک آمریکایی بیشتر از بقیه اتومبیل‌ها در این کار نقش دارند.

با این که فرهنگ ماشین‌های لورایدر چند سالی است که در آمریکا کمی محبوبیت خود را از دست داده اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد در روزهای جولان ویروس کرونا در کشور آمریکا ماشین‌های لورایدر هم در حال رونق دوباره هستند. دستورات در خانه بمانید نیز کاری کرده تا اهالی لس آنجلس بیشتر با ماشین‌های خود سر و کار داشته باشند و به دور دور و پیوستن به رویدادهای شبانه با ماشین خود روی بیاورند.

روز شنبه این ماشین‌ها طی یک گردهمایی در کنار یکدیگر جمع شدند و مردم و بسیاری از عابرین پیاده به تماشای این ماشین‌های پر زرق و برق نشسته بودند. حال می‌خواهیم در ادامه مطلب نگاهی به این عکس‌ها انداخته و از تماشای آن‌ها لذت ببریم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

صدها نوع از این ماشین‌ها در روز شنبه در بلوار Van Nuys لس آنجلس کنار هم جمع شدند و با یکدیگر به نمایش ماشین‌های خود پرداختند.
محبوبیت لورایدرها به دهه ۱۹۶۰ در آمریکا و لس آنجلس باز می‌گردد. همانطور که در تصویر می‌بینید یکی از ویژگی‌های دیگر ماشین‌های لورایدر این است که می‌توان یک طرف ماشین را با پایه‌های هیدرولیکی بلند کرد.
دقیقا قبل از این که خورشید غروب کند ماشین‌های لورایدر در بلوار ذکر شده جمع شدند تا ساعاتی را در کنار یکدیگر بگذرانند.
با این که ماشین‌های لورایدر کمی در این سال‌ها کم رنگ‌تر شده بودند اما حالا و در همه‌گیری ویروس کرونا دوباره این پدیده در حال جان گرفتن است.
یکی از شرکت کنندگان در این مراسم که ماشین خود را به طرف بالا برده است.
گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا گردهمایی این ماشین‌ها این هفته در کالیفرنیا ادامه خواهد داشت.
گروهی از افرادی که قبل از شروع مراسم در حال چک کردن ماشین خود هستند.
قرار بر این است که این مراسم هر یک ماه یک بار اتفاق بیفتد.
یکی از شرکت کنندگان که رنگ آمیزی زیبایی را بر روی ماشین خود انجام داده و با استفاده از خاصیت ماشین‌های لورایدر یک طرف ماشین خود را به بالا برده است.
از خوبی‌های دیگر این مراسم این است که همه نوع افراد و فارغ از هرگونه جنس و سنی در آن حضور دارند.
راننده‌ای هیجان زده که ماشین‌های دیگر را از آینه بغل خود برانداز می‌کند.
وقتی پا به این گردهمایی می‌گذارید یعنی می‌خواهید چند ساعتی را به خوشگذرانی بپردازید و به ماشین خود عشق بورزید. یکی از این افراد می‌بینیم که در گرفتن سلفی از خود در ماشین‌اش است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر خانه‌های بسیار عجیب و غریب در دنیا

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • ناشناس دی ۱۴, ۱۴۰۱

    مطمئنم هیچوقت تو ایران نمیشه با ماشینها این کاروکرد چون اینقدر در خیتبونا چاله چوله زیاده که ماشین حرکت نمیکنه

    • یه کی اسفند ۱۹, ۱۴۰۱

      خیر اصلا ربطی نداره به چاله چوله ولی اجازه نمیدن نود درصد لورایدرا کلی تعمیر میکنن چون هرسال معمولا یه بار اتیش میگیره هیدرولیگش

  • ناشناس دی ۱۴, ۱۴۰۱

    دیدگاهم را فرستادم پخش کنید