عروسی میان زمین و آسمان در هواپیما! ترفند زوج هندی برای دور زدن محدودیت های کرونایی

عروسی میان زمین و آسمان در هواپیما! ترفند زوج هندی برای دور زدن محدودیت های کرونایی

اینطور که گفته می شود یک زوج هندی برای دور زدن محدودیت های کرونایی، هواپیمایی را کرایه و مراسم عروسی خود را با حضور بیش از ۱۶۰ مهمان، میان زمین و آسمان برگزار کردند.

ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از قرار معلوم این زوج هندی و و مهمانان شان را در هواپیمای کرایه شده نشان می دهد.

در ایالت تامیل نادوی هند، جایی که گفته می شود این هواپیما متعلق به آنجا است، اخیراً محدودیت های کرونایی شدیدتری اعمال شده، به طوری که تعداد مهمانان مراسم های عروسی به ۵۰ نفر محدود شده است.

گفته می شود مقامات حمل و نقل هوایی هند تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اند.

یک مقام اداره کل هواپیمایی کشوری هند به رسانه ها گفته خدمه ی هواپیمای مذکور که متعلق به شرکت اسپایس جت است، در هواپیما حضور نداشتند.

سخنگوی هواپیمایی اسپایس جت به رسانه ها گفته یک آژانس مسافرتی، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ را رزرو کرده بود تا مهمانان یک عروسی را بعد از مراسم از مادورای به بنگلور برساند.

این سخنگو گفته آن ها توضیحات کاملی درباره ی دستورالعمل هایی کرونایی و فعالیت های ممنوعه در سفرهای هوایی به مشتری خود داده بودند.

هند مدتی است با موج دوم کرونا دست و پنجه نرم می کند، موجی چنان مرگبار که بر اساس آمارهای رسمی، دست کم ۳۰۰ هزار نفر را به کام مرگ فرستاده است. کارشناسان اما تخمین می زنند آمار جانباختگان بیش از این ها باشد.

حجم بالای مراجعات طی هفته های اخیر بیمارستان ها و مراکز مرده سوزی هند را از پا در آورده است و همین امر موجب کمبود شدید اکسیژن برای رسیدگی به بیماران کرونایی و فعالیت شبانه روزی کوره های مرده سوزی در این کشور شده است.

بسیاری از خانواده های هندی که توان پرداخت هزینه های سوزاندن مرده های خود را ندارند، دست به دفن غیر قانونی اجساد عزیزان خود در ساحل رود گنگ زده یا آن ها را در رودخانه انداخته اند. همین مسأله نگرانی ها در خصوص فاصله ی زیاد آمارهای رسمی قربانیان کرونایی هند با واقعیت امر را افزایش داده است.

 

بیشتر بخوانید:

تصاویر هولناک از مراکز مرده سوزی در هند همزمان با موج دوم کرونا در این کشور

عروسی خودرویی، ایده زوج خلاق برای برگزاری مراسم ازدواج در روزهای کرونایی

عشق سال های کرونا؛ ازدواج دو همسایه که در قرنطینه ایتالیا عاشق هم شدند

ازدواج در دوران کرونا؛ روش های خلاقانه زوج ها برای برگزاری عروسی در زمان قرنطینه

منبع: bbc
بدون نظر

ورود