صحبت های خداداد عزیزی درباره قلیان کشیدن فوتبالیست ها و رقص خردادیان + ویدئو

صحبت های خداداد عزیزی درباره قلیان کشیدن فوتبالیست ها و رقص خردادیان + ویدئو

خداداد عزیزی ، بازیکن سابق فوتبال مهمان جدیدترین قسمت از برنامه ی شب آهنگی بود، یک برنامه ی گفتگو محور اینترنتی با اجرای حامد آهنگی که به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم نت پخش می شود و در هر قسمت میزبان یکی از چهره های مشهور هنری و ورزشی کشور است.

عزیزی ، بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس در این برنامه صحبت های جالبی را مطرح کرد.

او در بخشی از گفتگوی خود به یکی از سوژه های همیشه داغ دنیای فوتبال یعنی موضوع قلیان کشیدن فوتبالیست های ایرانی پرداخت.

او اعتراف کرد سال ها است قلیان می کشد و گفت بر خلاف ادعاهایی که همیشه در این مورد مطرح شده دست کم ۸۰ درصد فوتبالیست های ایرانی قلیان مصرف می کنند.

خداداد عزیزی وقتی اعترافش با تعجب حامد آهنگی رو به رو شد، گفت: «من فکر می کنم هیچ چیز بهتر از صداقت نیست».

او گفت بعد از پایان دوران حضورش در دنیای فوتبال، مصرف قلیان را شروع کرد و حالا ۱۶ سالی می شود که قلیان می کشد.

اما بخش دیگری از گفتگوی خداداد عزیزی در برنامه شب آهنگی که مورد توجه قرار گرفت، جایی بود که حامد آهنگی، مجری برنامه، از خداداد عزیزی خواست تا با یکدیگر رقص محلی کنند، درخواستی که با مقاومت خداداد عزیزی رو به رو شد و حتی پای محمد خردادیان را هم به میان کشید.

عزیزی گفت هرگز علاقه ای به رقصیدن نداشته و فکر می کند کاری مخصوص خانم ها است و تناسبی با اندام آقایان ندارد. در اینجا بود که او رو به حامد آهنگی گفت: «مگر ما محمد خردادیان هستیم؟!» حامد آهنگی که از مطرح شدن نام خردادیان در برنامه اش جا خورده بود گفت: «آقای م. خ. زنانه می رقصند اما به نظرم مردانه اش خیلی هم زیبا است.»

خداداد عزیزی چندی قبل به همراه فیروز کریمی مهمان برنامه خندوانه بود. در این برنامه صحبت های اهانت آمیزی درباره ی نویسندگان ایرانی مطرح شد که واکنش های تندی را به دنبال داشت و رامبد جوان را در نهایت مجبور به عذرخواهی رسمی کرد.

در بخشی از این برنامه فیروز کریمی و خداداد عزیزی در حال انجام یک بازی بودند و وقتی از آن ها خواسته شد از چند نویسنده ی ایرانی نام ببرند، عزیزی با تعجب گفت: «حالا نویسنده ی ایرانی از کجا پیدا کنم؟!» و فیروز کریمی نیز در جواب گفت: «نویسنده های ایرانی بیکارند. ما با آن ها زیاد نمی پریم.» این صحبت های عزیزی و کریمی با خنده های شدید رامبد جوان مواجه شد.

 

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی رامبد جوان بخاطر صحبت های جنجالی مهمانانش در خندوانه

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود