ترجمه ناتی NAATI چیست؟

ترجمه ناتی NAATI چیست؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

چنانچه قصد اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا را دارید از مهمترین و اولین مدارکی که نیاز دارید ترجمه مدارک خواهد بود. جهت ترجمه مدارک می توانید از دادگستری یا مراکز ترجمه ناتی کمک بگیرید. نه تنها ترجمه ناتی برای مهاجرت به استرالیا بلکه برای استفاده در کشور نیوزلند نیز کاربرد خواهد داشت.

ناتی برگرفته از عبارت سازمان‌ ملی مترجمین شفاهی و کتبی رسمی به شما کمک فراوانی جهت ترجمه اسناد و مدارک به صورت رسمی خواهد کرد. کشور استرالیا به افرادی که از آزمون ناتی بتوانند نمره مورد نظر را کسب کنند مجوز ترجمه ناتی را خواهد داد. با دریافت مجوز شما می توانید مهر ناتی را کسب کرده و با استفاده از آن بتوانید نزد مقامات استرالیا اعتبار بالایی کسب کنید.

افرادی که قصد دارند با ویزای کار به استرالیا مهاجرت کنند باید شغل مورد نظر خود را از لیست مشاغل استرالیا انتخاب کنند. قبل از آن بهتر است که با ترجمه ناتی تمامی مدارک خود را به زبان مورد نظر ترجمه کنند تا سرعت بیشتری در روند اخذ ویزا داشته باشند. پرشین مایگرنت به واسطه چندین سال فعالیت در این زمینه می تواند مدارک شما را به خوبی مورد ترجمه قرار دهد.

اهمیت مهر ناتی

همانگونه که بیان کردیم شما با کسب نمره لازم می توانید مهر ناتی را دریافت کنید. با بالا رفتن اعتبار خود نزد مقامات استرالیایی می توانید با دریافت مهر ناتی در هر مکانی از دنیا به عنوان مترجم ناتی عمل کنید.

دریافت مهر ناتی به شما این اجازه را می‌ دهد که به صورت دو طرفه از زبان مبدا به زبان دوم مدارک مورد ترجمه قرار دهید.

پرشین مایگرنت به ‌عنوان یکی از نخستین مجموعه ها موفق به دریافت مهر ناتی توسط سازمان ناتی استرالیا شده است. ما در این مجموعه به خوبی مدارک شما را ترجمه کرده و جهت ارائه به شما در سریعترین زمان عمل خواهیم کرد.

مزایا ترجمه ناتی

چنانچه برای ترجمه مدارک خود از مهر ناتی و ترجمه ناتی استفاده کنید می توانید از یک امتیاز بزرگ جهت مهاجرت به استرالیا و نیوزلند  برخوردار شوید. علاوه بر این ترجمه ناتی دارای مزایای دیگری برای شما خواهد بود.

صرفه جویی در زمان و هزینه

برخورداری از مهر ناتی به شما این امکان را می دهد که نیاز به پرداخت هزینه های گزاف به مراجع رسمی نخواهید داشت. ترجمه ناتی با ترجمه کردن تمام مدارک شما و با مهر مترجم با ارزشی برابر تاییدیه از وزارت امور خارجه و دادگستری و با هزینه بسیار پایین تر انجام می ‌گیرد.

علاوه بر این استفاده از مهر ناتی می ‌تواند در سریعترین زمان نسبت به تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه مدارک مورد نیاز شما را ترجمه کند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

ما در پرشین مایگرنت شرایطی برای شما فراهم کرده ایم که بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانید با ارسال مدارک خود از طریق تلگرام، واتساپ یا ایمیل از خدمات ترجمه ناتی بهره مند شوید.

این خدمات در سریعترین زمان و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. ما با اسکن کردن اصل مدارک آنان را از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای شما به تمام نقاط کشور پست خواهیم کرد.

امکان ترجمه مدارک غیر رسمی

برخی مدارک در حالت عادی توسط مراجع رسمی مورد تایید قرار نخواهند گرفت. با این وجود  ما در پرشین مایگرنت با بهره‌ مندی از مهر ناتی تمام مدارک غیر رسمی شما را نیز مورد ترجمه قرار خواهیم داد. به طور مثال برای دیدن نمرات و دانشنامه ها شما نیاز به تایید توسط دانشگاه نخواهید داشت. ما با ترجمه ناتی این مدارک در انجام این کار به شما خدمت رسانی خواهیم کرد.

تایید مدارک توسط تمام سازمان های استرالیا و نیوزلند

بهره مندی از مهر ناتی می تواند خیال شما را از تایید شدن مدارک در استرالیا و نیوزلند راحت کند. تمامی سازمان ها و نهادهای استرالیا و نیوزلند مدارکی را که با مهر ناتی ترجمه شده اند را مورد پذیرش قرار می دهند. برای انجام این کار می توانید با مشورت گرفتن از وکلای ما در پرشین مایگرنت از صدق گفته های ما اطمینان حاصل نمایید.

مزایای استفاده از ترجمه ناتی نسبت به ترجمه رسمی

در گذشته شما برای ترجمه مدارک خود تنها می توانستید با مراجعه به مراجع رسمی مدارک خود را ترجمه کنید. با این حال امروزه جهت فرایند اخذ ویزا و مهاجرت کاری یا تحصیلی در استرالیا می توانید مدارک خود را با مهر ناتی مورد ترجمه قرار دهید. استفاده از ترجمه ناتی نسبت به ترجمه رسمی برای شما مزایایی خواهد داشت برخی از این مزایا عبارتند از:

  • بالا بودن سرعت ترجمه ناتی نسبت به ترجمه رسمی
  • داشتن اعتبار بالا و صرف هزینه کم نسبت به استفاده از مراجع رسمی
  • ترجمه کردن تمام مدارک مورد نیاز و مدارک غیر رسمی
  • امکان ترجمه مدارک به صورت خلاصه که در مقایسه با ترجمه رسمی فرایند بسیار کوتاه تری خواهد داشت.

علاوه بر این مزایا لازم به ذکر است بدانید که برخی دانشگاه ها و سازمان های استرالیا تنها ترجمه ناتی این مدارک را خواهند پذیرفت. با این شرایط شما باید مدارک خود را تنها از طریق مراجع رسمی که دارای مهر ناتی هستند مورد ترجمه قرار دهید. پرشین مایگرنت با بهره‌ مندی از مهر ناتی در سریعترین زمان مدارک شما را مورد ترجمه قرار می ‌دهد.

خدمات پرشین مایگرنت

تمام مدارکی که شما جهت اخذ ویزا استرالیا نیاز دارید مورد ترجمه قرار می ‌گیرند. از تفاوت های ترجمه ناتی و رسمی می ‌توان به ارائه انواع مدارک اشاره کرد. ما در این مجموعه برای شما انواع مدارک زیر را مورد ترجمه قرار می دهیم.

  • مدارک شناسایی هویتی
  • لیست پرداخت و ادارات بانکی شما
  • ترجمه انواع مدارک تحصیلی و رونوشت دانشگاهی
  • مجوز رانندگی و گواهی پلیس
  • مدارک و آزمایشگاه های پزشکی
  • گواهی تولد و ازدواج و طلاق

سخن پایانی

ما در مجموعه پرشین مایگرنت جهت رفاه حال شما تمام مدارک رسمی و غیررسمی را در سریعترین زمان و پایین ترین هزینه مورد ترجمه قرار خواهیم داد. پرشین مایگرنت با بهره مندی از اساتید این حوزه و با دریافت مهر ناتی به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه مدارک شما را به بهترین نحو ترجمه کرده و برای شما ارسال می کند.

تمام سازمان ها و دانشگاه های کشورهای استرالیا و نیوزلند با تایید ترجمه ارائه شده توسط مجموعه پرشین مایگرنت مدارک شما را به خوبی و با اعتبار بالا خواهند پذیرفت.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود