اگر به دنبال هتل‌ پنج ستاره دور از حرم در مشهد هستید این مطلب را بخوانید

اگر به دنبال هتل‌ پنج ستاره دور از حرم در مشهد هستید این مطلب را بخوانید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هدف اصلی بیشتر مسافران مشهد زیارت است و به همین دلیل نیز محبوب‌ترین هتل‌های مشهد، هتل‌هایی هستد که به حرم نزدیک‌ترند. با این وجود برخی مسافران هم ترجیح می‌دهند در هتل‌هایی اقامت داشته باشند که به حرم نزدیک نباشند.

خیابان‌های اطراف حرم معمولا شلوغ‌ترین جای مشهد هستند و به همین دلیل کسانی که می‌خواهند از هیاهو و شلوغی این خیابان‌ها دور باشند هتل‌های دور از حرم را ترجیح می‌دهند. از طرف دیگر هتل‌های دور از حرم قیمت پایین‌تری دارند و با صرف هزینه‌ای کمتر می‌توانید رزرو هتل در یک هتل لوکس و پنج ستاره دور از حرم را مدنظر قرار دهید.

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد ، یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد است که در بولوار وکیل‌آباد واقع شده. وکیل‌آباد یکی از خیابان‌های معروف مشهد است که در منطقه‌ای خوش‌آب‌وهوا در غرب مشهد واقع شده، منطقه ای که بسیاری از جاذبه‌های دیدنی مشهد در آن قرار دارند مثل پارک وکیل‌آباد که یکی از تفرجگاه‌های زیبای مشهد است. روستاهای ییلاقی معروف طرقبه و شاندیز نیز به این منطقه نزدیک هستند. اگرچه هتل پارس از حرم کمی دور است اما برای رفتن به حرم و بازار امام رضا می‌توانید از سرویس هتل استفاده کنید. امکانات هتل پارس در سطح بالایی است و چند رستوران، سالن ورزشی، استخر، سونا، زمین تنیس، کورت اسکواش، فضای سبز و غرفه‌های تجاری دارد. هزینه رزرو اتاق‌های هتل پارس مشهد از ۲۷۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان است.

هتل پارک حیات مشهد

مشهد، شهر هتل‌هاست و رزرو هتل‌ های مشهد کار سختی نیست. پارک حیات یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و لوکس مشهد است که نزدیک به حرم نیست. این هتل در انتهای بولوار وکیل‌آباد و ابتدای جاده طرقبه قرار دارد. پارک حیات به جاهای تفریحی مشهد نزدیک است و دسترسی آسانی به آن‌ها دارد، مثلا از این هتل تا مجتمع تفریحی چالیدره با ماشین پنج دقیقه راه است. هتل پارک حیات برای رفتن به حرم نیز سرویس دارد. هتل پارک حیات مشهد هتلی قدیمی است که در سال ۷۵ ساخته شده اما در سال ۹۴ بازسازی شده است. امکانات این هتل در سطح بالا و مطلوبی است. پارک حیات سه رستوران و امکانات تفریحی مختلفی مثل مجموعه آبی شامل حمام ترکی، اسپا، جکوزی، سونا بخار، استخر و باشگاه ورزشی دارد. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۲۲۵ هزار تومان تا ۳۶۶ هزار تومان است.

هتل پردیسان مشهد

اگر به دنبال هتل‌ پنج ستاره دور از حرم در مشهد هستید این مطلب را بخوانید

پردیسان هتلی بزرگ در بزرگراه کلانتری مشهد، یکی از خوش‌‌آب‌وهواترین مناطق شهر قرار دارد. این هتل پنج ستاره ۱۶۲ واحد اقامتی دارد که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلف است. واحدهای اقامتی این هتل امکانات و تجهیزات خوب و بالایی دارند. امکانات تفریحی هتل نیز در سطح خوبی است و پنج رستوران، یک سالن بدنسازی و بیلیارد، آمفی تئاتر، استخر و سونا و یک زمین تنیس استاندارد دارد. صبحانه هتل نیز از کیفیت مطلوبی برخوردار است. هتل پردیسان روزانه چهار سرویس رفت‌وبرگشت به حرم دارد. هم‌چنین می‌توانید از سرویس رایگان فرودگاه به هتل استفاده کنید که در صورت تمایل باید ۴۸ ساعت قبل اطلاع  دهید. هزینه رزرو اتاق‌های این هتل از ۱۹۰ هزار تومان شروع می‌شود و در گران‌ترین حالت به ۷۲۵ هزار تومان هم می‌رسد.

از طریق اسنپ تریپ می‌توانید علاوه بر مشهد در شهرهای دیگر ایران نیز هتل رزرو کنید، برای این منظور می‌توانید به صفحه رزرو هتل های ایران با تخفیف را هم انجام دهید.

یک نظر

ورود

  • بهنام اردیبهشت ۱۲, ۱۳۹۸

    تو گرونترین حالت ۷۲۵ هزار تومن؟
    هتل همای دو بودم سال پیش تو ارزونترین حالت شبی نهصد هزار و خورده ایی کنتور افتاد. تازه مینی بار رو دست نزدم روش نوشته بود دست بزنی تیغت میزنیم. نشون به اون نشو که فامیلی یکی از پرسنل محمدی بود باهم حرف زدیم چند کلامی.
    اگه خواستین ویرایش کنین و اسم هتل رو پاک کنین ولی خواهشا کامنتو منتشر کنین.