عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد «ولکار» یک هفته به تعویق افتاد

عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد «ولکار» یک هفته به تعویق افتاد

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد «ولکار» که قرار بود در طی هفته جاری انجام شود به تعویق افتاده و به چهارشنبه ۱۹ خرداد سال جاری موکول گردید. در اطلاعیه سازمان بورس در مورد لغو عرضه اولیه ولکار در هفته جاری آمده است: «به اطلاع کلیه فعالان محترم بازار سرمایه می رساند، پیرو اطلاعیه شماره ۱۸۱/۹۰۱۶۶ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ مدیریت عملیات بازار در خصوص عرضه اولیه نماد معاملاتی شرکت لیزینگ کارآفرین (نماد ولکار)، به علت تغییرات زیرساخت سامانه پس از معاملات تاریخ عرضه شرکت مذکور از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰.۰۳.۱۲ به روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰.۰۳.۱۹ موکول شد».

عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد «ولکار» که قرار بود در طی هفته جاری انجام شود توسط سازمان بورس به تعویق افتاد

بدین ترتیب تعداد ۲۲۵میلیون سهم شرکت لیزینگ کارآفرین، چهار‌‌شنبه آینده به‌عنوان چهارمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد «ولکار« در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران عرضه می‌شود. بر اساس گزارش های قبلی، این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۰۹ تا ۲۲۰ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۱۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد. همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری بانک کارآفرین، متعهد عرضه شرکت بانک کارآفرین و متعهدین خرید نیز صندوق آرمان کارآفرین و صندوق مشترک کارگزاری کارآفرین به میزان ۵۰درصد از کل سهام قابل عرضه می‌باشند.

عرضه اولیه شرکت لیزینگ کارآفرین با نماد «ولکار» که قرار بود در طی هفته جاری انجام شود توسط سازمان بورس به تعویق افتاد

لازم به ذکر است که تعداد ۱۵۰میلیون سهم شرکت لیزینگ کارآفرین در حالی چهار‌شنبه آینده عرضه اولیه می‌شود که از این تعداد، ۷۵میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۱۰میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.  بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸، سود خالص شرکت لیزینگ کارآفرین نسبت به سال ۱۳۹۷ رشد ۸۸ درصدی داشته است.

 

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • T. E. Lawrence خرداد ۱۰, ۱۴۰۰

    بسیار از اینکه علی زمانی دیگه توی سایت مطلب نمینویسه خوشحالیم.