بهترین برندهای زیورآلات

بهترین برندهای زیورآلات

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بهترین برندهای زیورآلات و شناخت آن‌ها از دغدغه‌های مهم افرادیست که همواره به داشتن ظاهری ایده‌آل و مناسب اهمیت می‌دهند. جالب است بدانید که از آغاز آفرینش بشر تاکنون انسان‌ها همیشه به دنبال روشی برای زیباتر جلوه دادن خود بودند و از جواهرات و زیورآلاتی که به آن با سلیقه خودشان فرم می‌بخشیدند، استفاده می‌کردند. در حالیکه امروز استفاده از زیورآلات و جواهرات چه در بین زنان و چه در بین مردان بسیار مرسوم گشته و هر کدام اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و پیشرفت عجیب و غریب دنیای مد و سرمایه‌گذاری‌های بی ‌شمار در این راستا سبب شده تا علاقه‌مندان به استفاده از زیورآلات برند نیز افزایش یابد. زیورآلات زنانه که شامل اکسسوری‌هایی نظیر گوشواره در مدل‌های مختلف‌ آویز و معمولی، دستنبد و پابند، پیرسینگ و آویز ساعت است.

استفاده از این زیورآلات به خصوص از برندهای معتبر و شناخته شده در بین خانم‌های خوش سلیقه و آراسته بسیار متداول شده و به آن‌ها زیبایی طبیعی می‌بخشد. خوب است بدانید که استفاده از زیورآلات تنها در بین زنان مرسوم نیست و در بین آقایان نیز رواج یافته است. به خصوص آقایانی که به زیبایی ظاهری و ست کردن لباس‌ با زیورآلات اهمیت می‌دهند و از موقعیت شغلی برخوردارند که برای بیشتر دیده شدن باید از اکسسوری‌های مردانه استفاده کنند. گاهی هم پیش آمده که استفاده از زیورآلات مردانه‌ نظیر انگشتر، گردنبند و دستنبد منوط به موقعیت شغلی نیست و آقایان خوش سلیقه دوست دارند که برای کامل کردن استایل خود از آن‌‌ها استفاده کنند. مارک‌های متنوعی از زیورآلات در بازار دیده می‌شود، اما شناخت برندهای معتبر در کنار اینکه از کجا خرید کنید نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد خرید بهترین برندهای زیورآلات از یک فروشگاه اینترنتی معتبر با تضمین اصالت کالا را دارید، سایت یادمه شاپ با ارائه چندین برند معتبر از این دست زیورآلات می‌تواند پاسخ مناسبی به این خواسته‌تان باشد. ما در یادمه شاپ تمام محصولات را به همراه کادوپیچ رایگان ارسال می کنیم.

برند کارتیر از بهترین برندهای زیورآلات

این برند فرانسوی زیبا از سال ۱۸۴۷ میلادی تاکنون در بین استفاده کنندگان زیورآلاتی همچون دستنبد، انگشتر و ساعت طرفداران زیادی دارد و توانسته توجه دوستداران دنیای مد و فشن را نیز به خود جلب نماید. خوب است بدانید که کارتیر از برند‌های معتبر طلا و جواهر نیز به شمار می‌آید و از آنجا که طراحی متفاوتی در زیورآلاتش دارد، برای محدوده سنی خاصی نیست. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که از داشتن زیورآلات برند لذت می‌برید و با توجه به گران شدن قیمت طلا امکان خرید دستبند و یا انگشتر طلا را ندارید، می‌توانید یک دستنبد و انگشتر استیل برند کارتیر که از طراحی زیبا و خاصیت ضد حساسیت و قیمت مناسبی برخوردار است، داشته باشید.

بهترین برند انگشتر

برند سواروسکی

یکی دیگر از بهترین برندهای زیورآلات برند سواروسکی است و از شهرت جهانی برخوردار است. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند اتریشی به گوشش نخورده باشد. این برند با طراحی زیبا و متنوع و اشتیاق همیشگی به استفاده از نوآوری و نگین‌های کریستالی برش خورده در ساخت زیورآلات توانسته همواره در رده بهترین‌ها در مقایسه با سایر برندها قرار گیرد. اگر مناسبت خاصی در پیش دارید و مایلید که همسرتان را ذوق زده کنید می‌توانید از میان زیورآلات زنانه برند سواروسکی فروشگاه اینترنتی یادمه شاپ که تضمین اصالت کالا از اصول مشتری مداری‌‌شان است، اقدام به خرید کنید.

برند گوچی

اگر به دنبال خرید زیورآلات آن هم از برند خاصی هستید، برند ایتالیایی گوچی با بیش از ۹۶ سال سابقه نیز می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این برند نیز با ارائه زیورآلات زیبا مردانه و زنانه در طرح‌ها و سبک‌های مختلف توانسته نقش مهمی را در دنیای مد ایفا کند. زیورآلات برند گوچی نیز شامل دستبند چرمی و استیل، انگشتر و گردنبند طراحی شده با نگین‌های زیباست.

برند نیمانی

قرار نیست که حتما بهترین برندهای زیورآلات تنها از بین برندهای خارجی باشد. برند نیمانی که با طراحی‌های زیبایی در زمینه پوشاک و زیورآلات مردانه و زنانه چون انگشتر طرح اچ چند سالی است در میان طرفداران اکسسوری خاص شهرت یافته است. یکی از اهداف اصلی این برند رواج و توسعه فرهنگ ایرانی به سراسر جهان و بیشتر طرح‌هایش بر گرفته از خط زیبای نستعلیق است.

برند مونت بلان

برند مونت بلان از آن دسته برندهای معتبر در زمینه ارائه انواع زیورآلات مردانه نظیر انگشتر و دستبند است که توانسته با ارائه طرح‌ها و مدل‌های متنوع جایگاه مناسبی در بین سایر برندهای شناخته شده جهانی بیابد. این برند آلمانی است و نامش را از کوه‌های زیبای مونت بلان وام گرفته است. پیشنهاد ما به شما خانم خوش سلیقه‌ای که دوست دارید همسرتان در میهمانی‌ها خوش بدرخشد و همیشه زیبایی ظاهری‌اش حفظ شود، خرید انگشتر نگین مشکی به همراه دستبند مردانه چرم برند مونت بلان از فروشگاه اینترنتی یادمه شاپ است. شما می‌توانید این محصول زیبا را با کادو پیچ رایگان درب منزل خود از پیک تحویل بگیرید.

بهترین برند زیورآلات دستبند

برند بولگاری

یکی دیگر از بهترین برندهای زیورآلات که شهرت جهانی دارد، برند بولگاری است. این برند ایتالیایی است و بر روی زیباسازی جواهرات و با در نظر گرفتن سنت تمرکز دارد. جالب توجه که یکی از برندهای مورد علاقه در بین سوپر استارها، بازیگران و هنرمندان مشهور است. زیورآلات این برند شامل انگشتر، دستبند و گردنبند است.

برند گورجانا کوین

زیورآلات شیک، ظریف و در عین حال مقرون به صرفه را می‌توانید در میان محصولات برند گورجانا کوین بیابید. این برند با ارائه طیف وسیعی از محصولات ساده و زیبا همچون دستبند‌ها و گردنبند‌های نقره و استیل حک شده با نقوشی زیبا که حتی برای استفاده روزمره نیز مناسب است، توانسته در بین طرفداران زیورآلات‌‌ مشهور شود.

برند شوپارد

یکی دیگر از بهترین برندهای زیورآلات در دنیای مد برند سوئیسی شوپارد است که قدمت تاسیس آن به سال ۱۸۶۰ میلادی باز می‌گردد. این برند علاوه بر تولید ساعت‌های لوکس، عینک آفتابی کارنامه درخشانی در ارائه انواع زیورآلات زنانه و مردانه دارد. گوشواره طرح کریستال و گردنبند بلند و انگشتر طرح قلب از پر طرفدارهای این برند در بین افراد مشهور است.

برند ورساچه

حال با نگاهی گذرا به این فهرستی که داریم بیندازیم، جای برند معروف ورساچه از برندهای محبوب ایرانیان خالی است. برند ایتالیایی ورساچه نیز ید طولایی در عرضه انواع زیورآلات زنانه و مردانه در سراسر جهان دارد. معمولا محصولات این برند در جنس‌های متفاوتی چون طلا، نقره، چرم و استیل تولید می‌شوند. دستبند مردانه جنس چرم و استیل از پر طرفدارهای برند ورساچه در بین آقایان است.

برند شانل

برند شانل نیز از بهترین برندهای زیورآلات به شمار می‌آید. این برند فرانسوی فعالیت خود را از سال ۱۹۰۹ میلادی با طراحی و تولید در عرصه پوشاک آغاز نمود و نهایتا در سال ۱۹۳۲ میلادی بر آن شد که به طراحی جواهرات و زیورآلات لوکس بپردازد. تاکنون نیز توانسته قدم‌های موفقیت‌آمیزی در این زمینه بردارد و جالب توجه که در سال ۲۰۲۱ جز برندهای محبوب در نزد خریداران اکسسوری خاص و شیک است.

برند آرمانی

یک برند ایتالیایی که در کنار سایر برندهای ایتالیایی توانسته به جایگاه والایی در دنیای فشن و ارائه انواع زیورآلات و اکسسوری‌های زنانه و مردانه دست یابد. این برند از سال ۱۹۸۰ تاکنون برای حضور افراد مشهور بر روی فرش قرمز و جشنواره‌های بزرگ اقدام به طراحی لباس و زیورآلات خاص نموده است. طرح اس آی از طرح‌های محبوب این برند است که گوشواره‌ها، انگشتر و گردنبند زنانه را به شکل گلبرگ در آورده و با نگین مشکی تزئین شده‌اند و انعکاس نور در آن‌ها زیبایی خاصی به این محصولات می‌بخشد.

در صورتی که قصد هدیه دادن دارید زیورآلات می تواند بهترین هدیه برای مردان است.

یک نظر

ورود

  • اصغر تقوایی آبان ۱۷, ۱۴۰۰

    برند سواروسکی رو خیلی شنیده بودم، ولی اینکه دقیقا برای کجاست و نمیدونستم. خیلی خوشحال شدم که یه برند ایرانی هم جز بهترین برندهای زیورآلات هست. طراحی انگشتر نیمانی خیلی جذاب و منحصر به فرده.