کدام فست فود نزدیک من است؟

کدام فست فود نزدیک من است؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

فست فودها از پرطرفدارترین غذاها در میان مردم مخصوصا جوانان و نوجوانان هستند. به همین دلیل در هر شهر تنوع بالایی از رستوران‌ها و فست فودها وجود دارند که هر کدام منویی عالی از انواع غذاهای فست فودی ارائه می‌دهند. همین تنوع بالا و تعداد زیاد رستوران‌ها گاهی باعث سردرگمی افراد می‌شود و نمی‌توانند انتخاب درستی را در میان آن‌ها داشته باشند. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فست فودها را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر کجای تهران که باشید، بهترین و نزدیک‌ترین فست فود را برای میل کردن غذا بشناسید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فست فودها را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر کجای تهران که باشید

معرفی بهترین فست فود و رستوران های تهران

رستوران های شمال تهران

در این قسمت تعدادی از بهترین فست فودها و رستوران های شمال تهران معرفی می‌شوند.

کافه رستوران آژمان

یکی از کافه رستوران‌های بسیار عالی و باکیفیت در شمال تهران، آژمان نام دارد که در محله سعادت آباد، سرو شرقی، خیابان مجد، تقاطع خیابان نسترن واقع شده است. انواع مختلفی از غذاها و نوشیدنی‌ها با بهترین کیفیت در این مجموعه سرو می‌شود. با نگاهی به نظرات کاربران درباره این مجموعه می‌توان متوجه کیفیت بالای آن شد.

فست فود قلب طلایی

این فست فود در نیاوران، خیابان باهنر، نبش قنات شمالی واقع شده است. محیطی نسبتا بزرگ و تقریبا شلوغ که نشان دهنده کیفیت بالای غذاهای آن‌ است. سبک‌های بسیار عالی که برای تهیه پیتزا و سوخاری‌ها استفاده می‌شود، باعث طعم بی نظیر آن‌ها می‌شود.

برج برگر

پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان میرزا بابایی خیابان عدل شمالی خیابان کربلایی محمد پلاک ۳ قرار دارد. برای خرید آنلاین پیتزا https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Tehran/near?category=7-%3E8&page=0&section=SERVICES&superType=1 و انواع غذاهای باکیفیت موجود در منوی این رستوران می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مجموعه اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فست فودها را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر کجای تهران که باشید

بهترین فست فودهای شمال تهران

هاکوپ برگر

هاکوپ برگر در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری قرار دارد. اصلی‌ترین دلیل مشهور شدن این مجموعه، برگرهای بی نظیر و با کیفیت آن است. منوی غذایی عالی در کنار پیش غذاها و سالادهای خوشمزه و بی نظیر که شبی به یاد ماندنی برای شما رقم می‌زنند.

رستوران های شرق تهران

فست فودها و رستوران های شرق تهران نیز تنوع بالایی داشته و هر کدام از نظر کیفیت در درجه مناسبی قرار دارند. ۴ نمونه از بهترین آن‌ها در ادامه معرفی می‌شود تا در صورت تمایل برای خرید غذا و فست فود آن‌ها را انتخاب کنید.

رستوران چینو سوخاری

رستوران چینو در محله چیذر، بلوار قیطریه، استاد على اکبر صادقى قرار دارد. این مجموعه از بهترین فست فودها و رستوران‌های شهر تهران است که تنوع بالایی از غذاهای باکیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. چینو سوخاری اولین مجموعه تولید کننده پک‌های مهمانی است. همچنین سالنی بسیار زیبا و دنج داشته و انواعی از فست فودها و غذاهای سوخاری و دریایی با بهترین کیفیت سرو می‌شوند.

فست فود هات باکس

هات باکس نمونه دیگری از فست فودهای باکیفیت در شرق تهران است که در محله لویزان-شیان، شیان، خیابان قدبری پلاک ۸۲ واقع شده است. انواع مختلفی از غذاهای فست فودی مانند پیتزا، برگر، ساندویچ سرد و گرم، سالاد و سیب زمینی در طعم‌های مختلف در این مجموعه سرو می‌شود.

پیتزا لند افسریه

این سرزمین پیتزا در افسریه، ۱۵ متری اول، نبش کوچه ۱۹ قرار دارد. منوی این فست فود شامل پیتزاهای ایتالیایی بسیار خاص و خوشمزه، هات داگ، فیله سوخاری، سالاد سزار، انواع قارچ و لقمه سوخاری و سیب زمینی با سس چدار است. اگر به دنبال طعم‌های بسیار خاص و اصیل غذاهای فست فودی هستید، حتما از پیتزا لند دیدن کنید.

کافه فست فود دیدومک

دیدومک به عنوان کافه فست فودی باکیفیت و متنوع در شهر تهران شناخته می‌شود. منوی کاملی از انواع پیتزاها، پاستا، لازانیا، سالاد و غذاهای رژیمی و … در این مجموعه سرو می‌شود. دیدومک در مشیریه، ۳۰ متری صالحی، پایین‌تر از چهار راه دوم قرار دارد. برای خرید آنلاین پاستا https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Tehran/near?category=7-%3E10&page=0&section=SERVICES&superType=1 و انواع دیگر غذاهای فست فودی با کیفیت می‌توانید از طریق شماره‌های تماس مجموعه اقدام کنید.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فست فودها را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر کجای تهران که باشید

بهترین فست فودهای شرق تهران

رستوران های غرب تهران

فست فودها و رستوران های غرب تهران نیز هر کدام منوی بی نظیری از غذاها و فست فودها را با کیفیت عالی برای مشتریان سرو می‌کنند. برخی از باکیفیت‌ترین آن‌ها در ادامه معرفی می‌شوند.

پیتزا آربیز

فست فودی با سبک خاص خود در تهیه غذاهای مختلف که طعم آن‌ها را بسیار بی نظیر و به یادماندنی می‌کند. پیتزاهایی با سبک‌های ایتالیایی و آمریکایی، ساندویچ و فیله سوخاری و … همگی با طعمی عالی برای مشتریان سرو می‌شوند. این فست فود در شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فاضل جمی، نبش کوچه دوم قرار دارد.

پیتزا ترنج

مجموعه دیگری که در غرب تهران معرفی می‌شود، پیتزا ترنج است. این پیتزا فروشی در شهرک گلستان، بلوار کاج، سروستان ۸، نبش باغستان واقع شده و به عنوان مبتکر فست فودهای فرانسوی در ایران شناخته می‌شود. کیفیت بسیار عالی و طعم بی نظیر فست فودهای این مجموعه زبان زد است.

فست فود بلوط

بلوط در خیابان امام خمینی، رو به روی مجتمع آموزشی و تربیتی خاتم الانبیا قرار دارد. فست فودهایی بسیار عالی و خوشمزه که تا قبل از چشیدن نمی‌توانید درباره آن نظر دهید. با سفارش غذا از این مجموعه قطعا به یکی از مشتریان ثابت آن‌ها تبدیل می‌شوید.

فست فود بهشت

این فست فود نیز در سپهدقرنی، بالاتر از سمیه قرار دارد و از بهترین فست فودهای غرب تهران شناخته می‌شود. بهشت فست فودی بسیار باکیفیت است و تنوع عالی از غذاهای فست فودی در آن سرو می‌شود.

رستوران های جنوب تهران

در ادامه با برخی از باکیفیت‌ترین مجموعه‌ فست فودها و رستوران‌ های جنوب تهران آشنا می‌شویم.

فست فود لاکچری

این فست فود در محله خانی آباد نو واقع شده است و از بهترین فست فودهای جنوب شهر تهران محسوب می‌شود. انواعی از پیتزاها، سوخاری و ساندویچ با کیفیتی عالی در این مجموعه سرو می‌شود. شعار آن‌ها استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت است تا تجربه‌ای بی نظیر از طعم عالی فست فود را برای مشتریان رقم بزنند.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فست فودها را در مناطق مختلف تهران معرفی کنیم تا در هر کجای تهران که باشید

بهترین رستوران های جنوب تهران

کافه غزال

فست فود دیگری که در این بخش معرفی می‌شود، کافه غزال است. این کافه فست فود با محیطی بسیار آرام و دنج، فضایی بسیار عالی برای میل کردن غذای فست فودی است. همچنین می‌توانید دورهمی‌های دوستانه خود را در این کافه برگزار کنید. غزال در حمید رحیمی، بین ۱۵ متری سوم و چهارم واقع شده است.

پیتزا پانا

پیتزا پانا، پیتزا فروشی مشهوری در جنوب شهر تهران است که در خانی آباد نو، بلوار میلاد، روبروی بانک شهر واقع شده است. این مجموعه نیز پیتزاها و غذاهای فست فودی با کیفیتی ارائه می‌دهد که در صورت دسترسی به آن توصیه می‌شود حتما طعم غذاهای بی نظیر آن را بچشید.

نایت مز

نایت مز در بزرگراه شیخ فضل الله نوری قرار دارد. نایت مز رستورانی شبانه روزی است و همین موضوع سبب شده تا مشتریان در هر ساعت از شبانه روز به غذاها و فست فودهای باکیفیت آن‌ها دسترسی داشته باشند. علاوه بر غذاهای فست فودی مانند پیتزا، پاستا، برگر، ساندویچ، لازانیا، سوخاری و … غذاهای ایرانی نیز در این مجموعه سرو می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد تا تعدادی از بهترین و باکیفیت‌ترین فست فودها و رستوران‌ها در مناطق مختلف تهران معرفی شود. قطعا هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و می‌توانند انتخاب افراد با سلیقه‌های مختلف باشند. پس از آشنایی با این فست فود و رستوران‌ها می‌توانید در هر کجای تهران به نزدیک‌ترین فست فود و رستوران دسترسی داشته و غذای موردنظر خود را سفارش دهید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/    

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app   

بدون نظر

ورود