محله بچه معروف ها؛ سلبریتی هایی که همسایه پرنس هری و مگان مارکل هستند

محله بچه معروف ها؛ سلبریتی هایی که همسایه پرنس هری و مگان مارکل هستند

پرنس هری و مگان مارکل پس از کناره گیری از خاندان سلطنتی بریتانیا راهی آمریکا شدند تا در آنجا زندگی مستقلی را آغاز کنند. این زوج جنجالی در حال حاضر در خانه ای ۱۴/۷ میلیون دلاری در شهر مونته سیتوی ایالت کالیفرنیا زندگی می کنند.

محله ی اختصاصی سانتا باربارا که پرنس هری و همسرش در آن ساکن شده اند از محله های محبوب سلبریتی های هالیوودی است.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت که همسایه ی این زوج مشهور هستند.

اپرا وینفری

اپرا وینفری در شهر مونته سیتو ۳ مزرعه ی بزرگ دارد که در مجموع نزدیک به ۸۶ میلیون دلار قیمت و بیش از ۲۸۳ هزار متر مربع مساحت دارند.

وینفری در سال ۲۰۱۱ یک ملک ۱۷۰ هزار مترمربعی به ارزش ۵۰ میلیون دلار و در سال ۲۰۱۵ هم یک مزرعه پرورش اسب در همسایگی آن به ارزش ۲۹ میلیون دلار در این شهر خریداری کرد.

او مزرعه ی سومش در مونته سیتو را در سال ۲۰۱۹ از همسایه اش، جف بریجز، بازیگر مشهور، به قیمت ۶/۸۵ میلیون دلار خریداری کرد. این مزرعه ی ۱۶ هزار متر مربعی ۳ اتاق خواب و ۲ حمام و دستشویی و همینطور یک استخر سرپوشیده با یک سونا دارد.

الن دیجنرس

الن دیجنرس در ماه مه سال میلادی جاری با پرداخت ۱۴/۳ میلیون دلار عمارتی که قبلاً به شان راد، هم‌مؤسس اپلیکیشن دوست یابی تیندر فروخته بود را دوباره خریداری کرد.

دیجنرس طی سالیان گذشته خانه های چندین میلیون دلاری زیادی در مونته سیتو فروخته و خریداری کرده است. او با خرید املاک و فروش آن ها به قیمت بالاتر به دیگر سلبریتی ها از سود این کار استفاده می کند.

قدمت ملکی که دیجنرس آن را قبلاً به شان راد فروخته بود به سال ۱۸۵۰ برمی گردد و در همسایگی املاک به هم چسبیده ی اپرا وینفری در مونته سیو قرار دارد. دیجنرس این ملک را ابتدا در سال ۲۰۱۷ به قیمت ۷/۲ میلیون دلار خریداری کرده بود و سپس آن را به قیمت ۱۱ میلیون دلار به شان راد فروختند.

آریانا گرانده

آریانا گرانده به تازگی با دالتون گومز در مراسمی خودمانی در خانه ی خود در مونته سیتو ازدواج کرد، خانه ای که آن را از الن دیجنرس به قیمت ۶/۷۵ میلیون دلار خریداری کرده بود.

این خانه ی ۵۱۱ متر مربعی را دیجنرس در ژانویه ی ۲۰۲۰ خریداری و بازسازی کرد. گرانده این ملک را در ژوئن همان سال از دیجنرس خریداری کرد.

قدمت این خانه ی دو خوابه به دهه ی ۱۷۰۰ میلادی بازمی گردد. اصل این خانه به شکل دو انبار در انگلیس ساخته شده که بعدها آن را به شکل یک خانه ی دو خوابه در کالیفرنیا بازسازی کردند.

کیتی پری و اورلاندو بلوم

کیتی پری و همسرش اورلاندو بلوم عمارت ۱۴/۲ میلیون دلاری خود در مونته سیتو را در سال ۲۰۲۰ خریداری کردند.

این خانه که در سال ۱۹۸۲ ساخته شده، ۶ اتاق خواب، ۱۲ حمام و دستشویی و ۳۶ هزار متر مربع مساحت دارد. این زوج مشهور پیش از آنکه با دختر کوچک شان به این خانه نقل مکان کنند، ۵ ماه را صرف بازسازی آن کردند.

پرنس هری چندی قبل در مصاحبه ای گفت او و اورلاندو بلوم هر وقت که عکاسی در آن حوالی باشد همدیگر را باخبر می کنند.

راب لو

راب لو که ۲۶ سالی است که در مونته سیتو زندگی می کند، به تازگی در مصاحبه ای گفته این محله بعد از آمدن پرنس هری و مگان مارکل به آنجا دیگر هرگز مثل سابق نخواهد شد.

او در این مصاحبه که چندی قبل انجام شد گفت با اینکه هری و همسرش خود را از کانون توجه عمومی دور نگه می دارند اما علاقه به این منطقه را بیشتر کرده اند.

او در این مصاحبه گفت: «وقتی اپرا به آنجا آمد مونته سیتو یک جورهایی جان دوباره ای گرفت. و حالا که اعضای خاندان سلطنتی به آنجا آمده اند، خوبی اش این است که قیمت خانه ها بالا رفته اما بدی اش این است که صف های استارباکس ها طولانی تر شده.»

لو و همسرش ۲ خانه در مونته سیتو دارند و خانه ی سوم شان را سال گذشته به قیمت ۴۵ میلیون فروختند. جدیدترین خانه ی آن ها در این منطقه یک ملک ۲۷ هزار متر مربعی به ارزش ۱۳ میلیون دلار است که فاصله ی اندکی هم تا خانه ی هری و مگان دارد.

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو و همسرش، برد فالچوک، در مونته سیتو ۲ ملک رو به اقیانوس آرام دارند که آن ها را در سال ۲۰۱۶ به قیمت ۴/۹ میلیون دلار خریداری کردند و در حال حاضر مشغول ساخت یک خانه در یکی از آن ها هستند.

در یکی از این ملک ها یک خانه ی کلنگی ۴۶۶ متر مربعی با ۴ اتاق خواب وجود داشت. آن ها ملک کناری این خانه را هم خریداری کردند. پالترو و همسرش خانه ی کلنگی را تخریب کرده اند و در حال ساخت یک عمارت ۱،۳۰۰ متر مربعی به جای آن هستند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود