اینستاگردی: از تولد سورپرایزی امین حیایی تا جشن همدلی بهاره رهنما

اینستاگردی: از تولد سورپرایزی امین حیایی تا جشن همدلی بهاره رهنما

اینستاگرام ایرانی این هفته پر بود از خبرهای جور و واجور. در هفته ای که گذشت امین حیایی، سوپراستار سابق سینمای کشورمان که حالا قدم به ۵۱ سالگی گذشته در کنار دوستانش البته به صورت غیرمنتظره تولدش را در کنار دوستان هنرپیشه و خانواده اش جشن گرفت. بهاره رهنما هم که علاقه زیادی به فضای مجازی دارد تصاویری از تولد چهل و هفت سالگی اش را با  نام جشن همدلی در کنار همسر خود امیرخسرو عباسی منتشر کرد.

امیر مهدی ژوله هم که روز گذشته رسما وارد ماجراهای سریال دراکولا شده، با انتشار پوستری از خود در مورد این تجربه با هوادارانش صحبت کرده است. خانم پانته آ بهرام که این روزها در سریال ملکه گدایان ظاهر شده و ایفای نقش می کند از واکنش های منفی به صحبت های خواهرش در برنامه همرفیق صحبت کرده و از عوامل این برنامه به خاطر تقطیع کردن صحبت های خواهرش گلایه کرده. حسام نواب صفوی در لایو اینستاگرامی اش از اتهامات وارده به خودش و ماجرای آزار و اذیت برای یکی از هواداران خانم خود می گوید و سیاوش خیرابی با انتشار عکسی در استوری خود خبر از شرکت در فاز سوم واکسن ایرانی کوو برکت می دهد. و در نهایت هم به خانم گوهر خیراندیش می رسیم که سفری به آمریکا داشته و در تولد خانم شهره آغداشلو شرکت کرده است.

امین حیایی

امین حیایی همسر نیلوفر خوش خلق که به تازگی قدم به سن ۵۱ سالگی گذاشته ویدیویی از جشن تولد سورپرایزی خود را با مخاطبانش به اشتراک گذاشته. در این مراسم که با حضور جمعی از هنرپیشه ها و عوامل سینمایی در باغی خارج از تهران برگزار شده امین حیایی توسط دوستانش با یک کیک بزرگ سفید رنگ سورپرایز می شود.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام هم که چندی پیش به همراه خواهرش میهمان برنامه همرفیق شهاب حسینی بود نیز در هفته اخیر به حواشی ایجاد شده در مورد خواهرش واکنش نشان داد. در این قسمت از برنامه همرفیق که با حضور پانته آ و رکسانا بهرام پخش شد به یکی از ویدئوهای دریافتی از مخاطبان، یک جایزه ی ۲۰ میلیون تومانی تعلق گرفت. وقتی شهاب حسینی نظر مهمانان برنامه را درباره ی مبلغ جایزه پرسید، خواهر پانته‌ آ بهرام گفت این مبلغ برای طبقه ای که این ویدئوها را می فرستند زیاد هم هست.

این حرف های خانم رکسانا بهرام اما به مذاق خیلی ها خوش نیامد و با انتقاد شدید کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شد.روز گذشته پانته آ بهرام در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که برنامه همرفیق سانسور شده بوده و خواهش از بیان این صحبت ها منظور دیگری داشته. به گفته خانم بهرام خواهرش که در زمینه بازیگری و سینما هم فعالیت ندارد و دانشش در این زمینه اندک است در اصل گفته که ۲۰ میلیون تومان برای ساختن فیلم های کوتاه کفایت می کند اما برنامه سازان صحبت هایش را سانسور کرده بودند.

حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی هم که این روزها به خاطر پرونده قضایی اش ممنوع الکار شده و ظاهرا پروانه وکالتش با مشکل روبرو شده در لایو اینستاگرامی خود به ارائه توضیحاتی در مورد این خبرها پرداخت. آقای صفوی که پیشتر بیماری کرونا را با جشنی در بیمارستان شکست داد، در لایو خود کلیه اتهامات مطرح شده در مورد اغفال دخترخانمی که مدعی شده خانه اش را در ازای قول ازدواج به او بخشیده تکذیب کرد و از مردم خواست که به شایعات گوش ندهند. آقای صفوی همچنین پستی در مورد مطلب اخیر روزنامه اطلاعات منتشر کرد که در آن گفته شده ایشان قرار است با سینمای بالیوود همکاری کند.

 

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی بازیگر ۳۶ ساله سینما و تلویزیون کشورمان که با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید با انتشار تصویری از خود در اینستاگرامش از مشارکت در فاز سوم تست واکسن کرونای ایرانی کوو برکت خبر داد و گفت که همچنان حالش خوب است و اتفاقی برای او نیافتاده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما که این روزها با سریال گیسو سرگرم است و نقش مادر لوسی (دختر ایتالیایی تباری که برای پیدا کردن مادرش راهی ایران شده) را بازی می کند به بهانه ۴۷ سالگی خود عکس های جدیدی را با تم قرمز رنگ و تحت عنوان جشن همدلی در کنار با همسر خود امیرخسرو عباسی گرفته و در شبکه های اجتماعی با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

فرناز رهنما

فرناز رهنما بازیگر سریال محبوب ساختمان پزشکان (او در این سریال نقش نازنین همسر نیما روانپزشک سریال را بر عهده داشت) هم با انتشار تصویری از فرزندش از تولد پسر خود به نام آرن اعتماد سیفی خبر داد.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۷ نظر

ورود