مشکلات هتل داران و آژانس های گردشگری

حفظ منافع هتلداران و آژانس داران چگونه ممکن است!

مشکلات هتل داران و آژانس های گردشگری

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

گردشگری یکی از سریعترین صنایع در حال پیشرفت در جهان است و در بسیاری از کشورها منبع مهم درآمد، تولید اشتغال و توسعه اقتصادی است. گردشگری همچنین یک صنعت چند رشته ای در نظر گرفته شده است که متشکل از ذی نفعان مختلف مانند هتلداران ، آژانس های مسافرتی و کارآفرینان ، کارمندان ، رسانه ها ، دولت و … است. هتلداران و آژانس های مسافرتی به عنوان دو ذینفع اصلی در گردشگری در نظر گرفته می شوند و از نظر اهداف بازاریابی و خدمات به یکدیگر وابسته هستند. به دلیل وابستگی میان این دو ممکن است مشکلی در ارتباطات بوجود آید. عوامل مختلفی در ایجاد مشکلات بین هتلداران و آژانس های مسافرتی موثر بوده است، از جمله سوء مدیریت ، ضعف در ارتباطات ، قیمت گذاری و پرداخت ، نگرش ضعیف کارمندان و غیره. علاوه بر این در رزرو های سنتی نیز آژانس های گردشگری و هتل ها دارای مشکلاتی همچون هماهنگی های رزرو و ارتباط جهت استعلام اتاق ها بوده و همه این مشکلات به دلیل عدم وجود فناوری به روز جهت انجام امور رزرو می باشد.

تاثیر فناوری بر منافع هتل داران و آژانس های  گردشگری

برخی صاحبان هتل و آژانس های گردشگری فناوری و تاثیرات آن بر کسب و کار خود را نادیده می گیرند. فناوری به طور مداوم در حال تغییر ابزارهای ارتباطی است که در این صنعت استفاده می شود. علاوه بر این مشتریان نیز تحت تاثیر تغییرات در فناوری برای سفر و گردشگری هستند. امتیازات رقابتی به آژانس های و هتل هایی اختصاص خواهد یافت که از فناوری های زیرساخت رزرو هتل استفاده می کنند تا به روزترین ارتباطات و خدمات سفارشی را به مشتریان خود ارائه دهند.

فناوری، داده های لازم را برای کمک به مدیران آژانس و صاحبان هتل جهت کارآیی عملکرد، کاهش هزینه ها و بهبود درآمد فراهم می کند. یکی از فناوری هایی که منجر به افزایش رزرو، کاهش هزینه ها و افزایش درآمد می گردد استفاده از چنل منیجر می باشد. چنل منیجر تیپورت با استفاده از فرآیندهای کاملا آنلاین همگام با فناوری، بستری جهت افزایش منافع صاحبان هتل و آژانس های گردشگری ایجاد می کند.

چنل منیجر امتیازی برای فروش بهتر و سود بیشتر

چنل منیجر دارای رویکردی هدفمند در زمینه تحولات فروش است که شامل ساده سازی روند فروش اتاق ها و امکانات اقامتگاه در کانال های مختلف توزیع می باشد. چنل منیجر با کاهش هزینه ها و افزایش فروش هتل منجر به افزایش درآمد هتل ها و آژانس های گردشگری می گردد. مدیریت درآمد در صنعت گردشگری شامل پیش بینی تقاضای مشتری با هدف ساده سازی فرآیند فروش، اجازه دادن به آژانس ها برای فروش با قیمت مناسب در زمان مناسب است. مدیریت درآمد می تواند یک استراتژی بسیار موثر باشد و به هتلداران و آژانس های گردشگری کمک کند تا سود خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. یکی از موارد موث ، افزایش سود و افزایش منافع صاحبان هتل و آژانس های گردشگری چنل منیجر است. چنل منیجر به هتل ها این امتیاز را می دهد که تعداد زیادی کانال فروش یا آژانس متصل به کانال را برای فروش اتاق ها انتخاب نمایید و در صورتی که آژانس مورد نظر کنسلی بیش از حد داشته باشد می توانید نقطه اتصال به این آژانس را حذف نماید. همچنین با در دسترس داشتن پنل آژانسی، آن ها قادر خواهند بود اتاق های هتل مورد نظر را به همراه امکانات و هزینه برای مسافران بصورت آنلاین رزرو نمایند. پس از رزرو ظرفیت اتاق ها بصورت آنی آپدیت شده و امکان انتخاب اتاق رزرو شده از دسترس خارج می گردد. پلتفرم تیپورت علاوه بر رزرو کاملا آنلاین و نمایش به روز ظرفیت اتاق ها، امکان مقایسه قیمت ها و انجام تجزیه تحلیل و دریافت گزارشات این تحلیل ها را فراهم می نماید.

رفع مشکلات مربوط به رزرو هتل همراه با چنل منیجر

چنل منیجر در درجه اول به معنای مدیریت کانال های فروش اتاق های اقامتگاه می باشد که بر اساس ساختاری صحیح و استاندارد ارائه می گردد. قطعا با حل مشکلات در این حوزه می توان منافع هتلداران و آژانس های گردشگری بصورت کامل تضمین کرد. امکانات چنل منیجر TPORT به تنهایی موجب می گردد مشکلات موجود مربوط به رزرو اتاق که باعث ایجاد چالش برای هتلداران و آژانس ها شده است، حل شود. این امکانات می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • امکان رزرو آنلاین
  • امکان نمایش آنلاین ظرفیت اتاق ها
  • امکان مشاهده قیمت ها در لحظه
  • امکان مقایسه قیمت های هتل های مختلف
  • امکان تجزیه و تحلیل کانال های فروش
  • امکان دریافت گزارشات تحلیل
  • امکان مدیریت نرخ اتاق ها
  • امکان مدیریت امکانات اتاق ها
  • امکان حذف کانال های ضررده
  • و …

در صورتی که تمایل دارید، منافع شما مدیران هتل یا آژانس ها حفظ شود و به صورت رایگان مشکلات خود را رفع نمایید با مراجعه به سایت Tport.ir و پر کردن فرم درخواست یا تماس با شماره ۰۹۱۲۰۱۶۸۴۷۱ از طریق سایر شبکه های اجتماعی درخواست خود را ارسال نمایید.

 

دیجیاتو
بدون نظر

ورود