صحنه حیرت انگیز و سینمایی آتش گرفتن خط لوله گاز در خلیج مکزیک + ویدیو

صحنه حیرت انگیز و سینمایی آتش گرفتن خط لوله گاز در خلیج مکزیک + ویدیو

بعد از نشت گاز از یک خط لوله زیر دریا در شبه جزیره یوکاتان در مکزیک، سطح اقیانوس شعله ور شده و تصاویر ویدیویی منتشر شده از این حادثه بارها و بارها در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است. شعله هایی که شبیه فوران گدازه ها از آتشفشان هستند در ساعات اولیه روز جمعه، آب های منطقه را روشن کرده اند. کمپانی نفت و گاز Pemex متعلق به دولت مکزیک که مالکیت و مدیریت این خط لوله گاز را بر عهده دارد گفته است که این آتش سوزی پس از حدود ۵ ساعت خاموش شده و هیچ کسی در جریان این حادثه آسیب ندیده و تخلیه ای نیز صورت نگرفته است.

بعد از نشت گاز از یک خط لوله زیر دریا در شبه جزیره یوکاتان در خلیج مکزیک، سطح اقیانوس به شکل زیبایی شعله ور شده است

زنگ خطر در حدود ساعت ۵:۱۵ دقیقه بامداد بعد از نشت گاز از یک لوله ۱۲ اینچی به صدا درآمد، لوله ای که یک سکو را به یکی از تاسیسات کمپانی Pemex متصل می کرد. کمپانی مکزیکی در بیانیه ای گفته است که این کمپانی عامل اصلی رخ دادن این حادثه را به صورت ریشه ای مورد بررسی قرار خواهد داد: «سریعاً به این حادثه رسیدگی شد وقتی که پروتکل های امنیتی فعال شده و این کار به کمک ماشین آلات آتش نشانی مجاور صورت گرفت. علاوه بر این، لوله های متصل به هم در خط لوله بسته شده، آتش خاموش شده و نشت گاز مهار شد».

بعد از نشت گاز از یک خط لوله زیر دریا در شبه جزیره یوکاتان در خلیج مکزیک، سطح اقیانوس به شکل زیبایی شعله ور شده است

به ادعای رویترز، توربین های نیروگاه Ku Maloob Zaap تحت تاثیر طوفان و باران های سهمگین دچار حادثه شده بودند. تصاویر هوایی شعله های این آتش سوزی وایرال شده و مردم در سراسر جهان به آن واکنش نشان داده اند. نظیر افضل، بازرس سابق حوزه نفت و گاز در بریتانیا در این باره گفته است: «این یک فیلم حوادث فاجعه بار با بودجه بالا نیست. این آتش گرفتن خلیج مکزیک به دلیل آسیب دیدن خط لوله نفت است».

بیشتر بخوانید: پیتزای آتشفشانی! آشپزی که با گدازه های آتشفشانی پیتزا می پزد + ویدئو

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود