امبر هرد مادر شد!

امبر هرد مادر شد!

امبر هرد بازیگر ۳۵ ساله ی هالیوود، در توییتر و اینستاگرام خود اعلام کرد صاحب اولین فرزند خود، دختری به نام «اونا پیج هرد» شده است. فرزند هرد از طریق رحم اجاره ای و در روز هشتم آوریل ۲۰۲۱ متولد شده است.

هرد تصویری از خود در حالی که فرزندش را در آغوش نگه داشته بود منتشر کرد و در شرح آن نوشت:

«برای دادن این خبر به شما هیجان زیادی دارم. چهار سال قبل تصمیم گرفتم بچه دار شوم. می خواستم این کار را به روش خودم انجام دهم. حالا می فهمم که چقدر برای ما زن ها مهم است که درباره ی اساسی ترین بخش های سرنوشت مان اینگونه فکر کنیم. امیدوارم به جایی برسیم که اینکه نخواهیم برای بچه دار شدن حتماً ازدواج کنیم تبدیل به امری عادی شود.»

هرد در ادامه گفت هنوز نسبت به رسانه ای کردن زندگی شخصی اش مردد است:

«بخشی از من می خواهد که همچنان اینطور باشد که زندگی شخصی من به کسی مربوط نباشد. این را هم می فهمم که طبیعت شغل من به گونه ای است که مرا وادار به کنترل این مسأله می کند.»

هرد پس از فاش کردن نام دخترش که ممکن است اشاره ای به نام مادر مرحومش «پیج» باشد که در ماه مه سال ۲۰۲۰ درگذشت، یادداشت خود را با پایان رساند.

هرد در انتها نوشت:

«او آغاز باقی زندگی من است.»

هرد پیش تر با جانی دپ، بازیگر مشهور هالیوودی ازدواج کرده بود. زندگی مشترک آن ها در فوریه ی سال ۲۰۱۵ آغاز شد و در مه ۲۰۱۶ به پایان رسید. این زوج از یکدیگر جدا و به دنبال آن درگیر یک دعوای حقوقی شدند که تا به امروز ادامه داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

سلبریتی هایی که از طریق رحم اجاره ای صاحب فرزند شدند

مادر ۵۱ ساله آمریکایی رحم اجاره ای دختر و داماد خود شد

از پسر مرموز مایکل جکسون چه می دانیم؛ از تولد با رحم اجاره ای تا نداشتن مادر

منبع: hollywoodreporter
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۰ نظر

ورود

  • پدرام تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    امیدوارم دخترش مثل خودش یک زن عقده ای جنسیت زده از آب در نیاد. امثال این حتی حاضر نیستند خودشون حامله بشن و بچه به دنیا بیارند بعد از زن بودن حرف میزنه. یکی نیست بهش بگه تو از زن بودن تنها چیزی که فهمیدی عرضه کردن بدنته. نه هنری داری نه انسانیتی نه حتی مادر بودن میدونی چیه. تازه امیدواره بقیه زنها هم مثل خودش بشن. گند بزنند به دنیایی که زنهاش مثل تو باشند.

    • احسنت تیر ۱۳, ۱۴۰۰

      واقعا برای امثال عقده ای و بی فرهنگی مثل هرد متاسفم

    • h تیر ۱۳, ۱۴۰۰

      آیا شما این خانم رو از نزدیک میشناسید که اینجوری قضاوتش میکنید؟
      همه ما عیب ها و نقطه ضعف هایی داریم.
      چقدر مردمان سرزمینم خشمگین و عصبی شدن! چقدر واژگانی که بکار میبرید پر از کینه و نفرته!
      شاید یه بیماری یا ضعف بدنی داشته یا عذر دیگه یی!
      آیا انقدر به بد بودنش اطمینان دارین یا فقط چون شیفته جانی دپ هستین، دارین عقده هایی از زنان دیگه در زندگی تون رو خالی میکنید!
      شماها خیلی ترسناک هستید.

      • مهمان تیر ۱۴, ۱۴۰۰

        تو دیگه چقدر هول و توکف هستی که از این زنیکه که همه دنیا ذات پلیدش رو میشناسند دفاع میکنی! بیچاره دستت هم که بهش نمیرسه مگر اینکه ایلان ماسک باشی! حداقل این سیمپ بازیها رو یک جایی در بیار که چیزی بهت بماسه. شاید هم فمینیستی چیزی هستی از اینکه به نماد تون توهین شده زورت اومده.

        • h تیر ۱۴, ۱۴۰۰

          یعنی نتیجه گیریت انقدر مسخره و احمقانه بود که فقط باید بهت خندید

      • پدرام تیر ۱۴, ۱۴۰۰

        بازهم ژست الکی “قضاوت نکنیم”! تو خودت از روی یک کامنت من رو که هیچ شناختی ازش نداری قضاوت کردی و حرفهای نفرت انگیز به من زدی بعد میگی من کسی که اظهارات و مدارک دادگاهش توی اکثر سایتهای اینترنتی هست رو قضاوت نکنم؟! تجربه نشون داده این “قضاوت نکنیم” رو وقتی کسی میگه که پرونده فردی که تلاش داره ازش حمایت کنه جای هیچ دفاع منطقی رو نداره. نه داداش یا آبجی یا هرچی که هستی! اتفاقا هم خودش رو و هم تفکرات و عقایدی که این “خانم” نماینده اش هست رو قضاوت می کنیم. مشکل پزشکی هم نداره خیالت راحت. خودش گفته این طور بچه دار شدن رو انتخاب کرده. قسمت زشت ماجرا وقتیه که بقیه زنها رو هم دعوت میکنه به این شکل بچه دار شدن و سعی میکنه انتخاب شخصیش رو (که احتمالا دلیل اصلیش بهم نخوردن هیکلش و تحمل نکردن سختیهای بارداری هست) برای جلب حمایت فمینیستها به شکل یک حرکت اجتماعی نشون بده.
        اتفاقا ما ترسناک نیستیم، دنیایی که امثال این “خانم” دارند درست می کنند ترسناکه! اینکه عده ای هستند که از چنین آدمهای عقده ای و تفکرات جنسیت زده اونها دفاع می کنند ترسناک تره!

        • فاطمه تیر ۱۴, ۱۴۰۰

          ??

        • h تیر ۱۴, ۱۴۰۰

          شما رو درک میکنم عزیزان.
          خشمی که از واژگان و جملاتتون هست، نشون میده که بی راه نگفتم.
          مشکلات کودکی یا خانوادگی و سختی های روزگار ما مردم ایران و… دلایلش هست.
          توصیه میکنم به روانشناس مراجعه کنید.
          با هم مهربان باشیم.

  • مثطفی تیر ۱۳, ۱۴۰۰

    بیچاره بچه.