اعتراف تارانتینو به مطلع بودن اهالی هالیوود از فساد اخلاقی هاروی واینستین: همه می دانستند!

اعتراف تارانتینو به مطلع بودن اهالی هالیوود از فساد اخلاقی هاروی واینستین: همه می دانستند!

کوئنتین تارانتینو به تجربه ی همکاری اش با هاروی واینستین پرداخته و گفته همه از رفتار او با زن ها خبر داشتند.

تارانتینو در مصاحبه ی جدیدی گفت گرچه از وسعت جنایات واینستین به طور کامل باخبر نبود اما می دانست که او «رفتارهای ناخوشایندی» با زنان دارد و آرزو می کند که کاش اقدام بیشتری برای جلوگیری از کارهای واینستین کرده بود.

تارانتینو در این مصاحبه گفت: «کاش با او حرف زده بودم. کاش می نشاندمش و درباره ی این موضوع ناخوشایند با او حرف می زدم. من از تجاوزات جنسی یا هر چیز دیگری مثل این اصلاً خبر نداشتم ولی می دانستم که اینطوری است که، می دانید… دیدم که دور میز دنبال منشی اش می رفت.»

تارانتینو توضیح داد که او این رفتار واینستین را دیده بود و پشیمان است که با او درباره ی این موضوع حرف نزد.

او در اینباره گفت: «کاش با او حرف زده بودم. کاش می نشاندمش و به او می گفتم “هاروی حق این کار را نداری. داری همه چیز را نابود می کنی”. فکر نمی کنم کسی با او درباره ی این موضوع حرف زده بود. و نکته اینجا است که همه ی اطرافیانش از این مسأله خبر داشتند. آن ها احتمالاً از تجاوزها چیزی نمی دانستند اما چیزهایی شنیده بودند.»

تارانتینو تقریباً در تمامی فیلم هایش با واینستین همکاری داشته، از جمله فیلم های «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction) و «بیل را بکش» (Kill Bill).

واینستین در حال حاضر دوره ی حبس ۲۳ ساله ی خود را سپری می کند که پس از محرز شدن تجاوزات و آزارهای جنسی اش در سال ۲۰۲۰ به آن محکوم شد. تیم وکلای واینستین به دنبال تجدید نظر در رأی صادر شده برای او هستند.

واینستین به دنبال مطرح شدن اتهاماتی بر علیه او از سوی ۸۰ زن که در شرکت او کار می کردند محکوم شد.

او همچنین با دو اتهام جنسی دیگر از سوی دو زن رو به رو است که هر دو او را به تجاوز به خود در سال ۲۰۱۳ متهم کردند.

این نخستین باری نیست که تارانتینو درباره ی اتهامات وارده به واینستین صحبت می کند.

این کارگردان مشهور در سال ۲۰۱۷ نیز به نیویورک تایمز گفته بود از بعضی اتهامات مطرح شده علیه او خبر داشت چون شریک عاطفی آن زمان تارانتینو، میرا سوروینو، یکی از بسیار زنانی که واینستین را به سوء استفاده جنسی متهم کردند، درباره ی این موضوع با او صحبت کرده بود.

تارنتینو در اینباره گفته بود: «شوکه و وحشت زده شده بودم. باورم نمی شد که آنقدر علنی این کار را کند. می گفتم “واقعاً؟ واقعاً؟” اما چیزی که آن زمان فکر کردم این بود که به طور خاص از میرا خوشش آمده بود.»

«من آنقدری می دانستم که بیشتر از آنچه کردم انجام بدهم. بیشتر از شایعات معمول، وراجی های معمول بود. از منبع غیر موثقی نبود. می دانستم که از این کارها می کند.»

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود