کدام گوشی میان‌رده شیائومی ارزش خرید بالاتری دارد ؟!

کدام گوشی میان‌رده شیائومی ارزش خرید بالاتری دارد ؟!

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها بازار خرید گوشی‌های شیائومی پر رونق‌تر از گذشته شده‌است. با وجود عرضه انواع گوشی در محدوده‌های مختلف قیمت توسط کمپانی بزرگ شیائومی، افراد با سلیقه‌های متفاوت قادر هستند که گوشی مورد علاقه خود را متناسب با کاربری مورد نیازشان تهیه و از کار با آن لذت ببرند.

در عین‌حال که گوشی‌های شیائومی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، قیمت گوشی شیائومی در مقایسه با رقبا نیز تفاوت چشم‌گیری دارد به‌نحوی که در گوشی‌های میان‌رده آن نسبت به میان‌رده های رقیب شاهد تفاوت قیمت یک یا دو میلیون تومانی در بازار این روزهای موبایل ایران هستیم.

ما در فروشگاه اینترنتی هدیش قصد داریم، ۲ مدل از گوشی‌های با کیفیت شیائومی که ارزش خرید بالایی نسبت به رقبا در بازار دارند را به شما معرفی کنیم.

گوشی میان‌رده شیائومی (Redmi Note 10 5G)

به طراحی گوشی Redmi Note 10 5G که نگاه کنیم با بدنه‌ای پلاستیکی روبه‌رو خواهیم شد که در بین گوشی‌های میان‌رده امری طبیعی است. اما ابعاد ۸.۹ × ۷۵.۳ × ۱۶۱.۸  میلی‌متر و وزن ۱۹۰ گرمی آن راحتی استفاده از آن‌را بهبود بخشیده و به‌طور کلی از نظر ظاهری با گوشی خوش‌دستی روبه‌رو خواهید بود.

رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، آبی و سبز نیز برای گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 10 5G در نظر گرفته شده‌است.

پردازنده جدید مدیاتک یعنی MT6833 Dimensity 700 5G با معماری ۷ نانومتری یکی از نقاط قوت این گوشی در این بازه قیمتی است که یک پردازنده گرافیکی با نام Mali-G57 MC2 تکمیل کننده قدرت پردازشی آن است.

حافظه داخلی ۶۴ تا ۲۵۶ گیگابایتی در کنار حافظه رم ۴ تا ۸ گیگابایتی دیگر مشخصات سخت‌افزار Redmi Note 10 5G را تشکیل می‌دهند. البته قابلیت افزایش حافظه داخلی به کمک کارت حافظه Micro SDXC نیز همچون دیگر گوشی‌های میان‌رده برای این گوشی در نظر گرفته شده‌است.

Redmi Note 10 5G، به آندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12 مجهز است که خیال شما را برای نصب نرم‌افزارهای به‌روز آندرویدی تا چند سال آینده راحت می‌کند.

با وجود صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی مجهز به پنل IPS LCD این امکان برای شما فراهم خواهد شد که بتوانید با روشنایی مناسب حداکثر ۵۰۰ نیتی بازی‌های خود را با گرافیک بالا اجرا کنید و همچنین به تماشای ویدیوهای مورد علاقه خود بنشینید.

همچنین، یک لایه محافظتی Gorilla Glass 3 نیز بر روی نمایشگر Redmi Note 10 5G قرار گرفته تا امنیت بیشتری در برابر ضربات احتمالی به‌آن داشته باشد.

دوربین‌های ۳ گانه، ۴۸ مگاپیکسلی واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در پنل پشتی گوشی تعبیه شده‌اند که امکان ثبت تصاویر زیبا و فیلم‌هایی با کیفیت ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه را داشته باشید.

دوربین جلو گوشی هم به‌صورت حفره در بالا و وسط گوشی قرار گرفته که کیفیت ۸۰ مگاپیکسلی و قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه را در اختیارتان قرار می‌دهد.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ ۱۸ واتی که امکان استفاده یک روز کامل بدون شارژ مجدد در صورت استفاده معمولی را به شما می‌دهد در کنار حسگر اثر انگشت تعبیه شده بر روی دکمه پاور گوشی دیگر امکانات Redmi Note 10 5G را به‌عنوان یک گوشی میان‌رده با قیمت مناسب در اختیارتان قرار می‌دهند.

در حال حاضر قیمت گوشی شیائومیRedmi Note 10 5G  با نسخه ۶/۱۲۸، گارانتی معتبر شرکتی و رنگ مشکی در سایت هدیش ۵,۸۲۰.۰۰۰ تومان و آماده خرید برای شما عزیزان است.

گوشی میان‌رده شیائومی Mi 10T Lite 5G

Mi 10T Lite 5G، یکی از گوشی‌های با کیفیت شیائومی در سال ۲۰۲۰ است. طراحی زیبای آن با قاب شیشه‌ای از نوع Gorilla Glass 5 در کنار ابعاد ۹ × ۷۶.۸ × ۱۶۵.۴  میلی‌متر و وزن ۲۱۴.۵ گرمی به راحتی استفاده و محبوبیت آن کمک شایانی کرده‌است.

۳ رنگ آبی، خاکستری و رزگلد در نظر گرفته‌شده برای Mi 11 Lite 5G امکان انتخاب یکی گوشی با طراحی و رنگ زیبا را به شما خواهد داد.

پردازنده SnapDragon 750G 5G با معماری ۸ نانومتری یکی از قدرتمندترین پردزانده‌های موجود در بین گوشی‌های میان‌رده است که پردازنده گرافیکی Adreno 619 تکمیل کننده قدرت پردازشی آن است.

وجود حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه Micro SDXC می‌تواند نیاز کاربران را برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود و در خصوص روان بودن کار با گوشی را برطرف خواهد کرد.

وجود سیستم عامل آندروید ۱۰ با قابلیت و رابط کاربری MIUI 12 نرم‌افزاری به روز را در اختیارتان قرار خواهد داد.

گوشی Mi 10T Lite 5G، با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل IPS LCD، پوشش Gorilla Glass 5 ، بهره‌گیری از HDR10 و نرخ به‌روز رسانی ۱۲۰ هرتزی یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بین گوشی‌های میان‌رده را برای اجرای روان بازی‌ها و تماشای فیلم‌ به شما ارائه می‌دهد.

در پنل پشتی Mi 10T Lite 5G، دوربین‌های ۴گانه با لنزهای ۶۴ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار گرفته که در عین‌حال، قابلیت فیلم‌برداری ۴K و ۳۰ فریم در ثانیه، ۱۰۸۰p و ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم در ثانیه و همچنین ۷۲۰p و ۹۶۰ فریم در ثانیه برای آن در نظر گرفته شده‌است.

دوربین جلوی گوشی کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی با لنز واید را در کنار قابلیت فیلم‌برداری ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم در ثانیه و همچنین ۷۲۰p و ۱۲۰ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد.

باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی که قابلیت شارژ ۳۳ واتی نیز دارد می‌تواند تا یک روز کامل با استفاده معمولی پاسخ‌گوی نیازهای شما باشد.

حسگر اثر انگشت قرار گرفته بر روی دکمه پاور نیز سرعت و دقت بالایی دارد که در این بازه قیمتی می‌تواند راضی‌کننده باشد.

قیمت گوشی شیائومی Mi 10T Lite 5G، در سایت فروشگاه هدیش (www.ehadish.com) با نسخه ۶/۶۴ گیگابایتی به‌همراه گارانتی معتبر شرکتی و رنگ‌های آبی و رزگلد در حال حاضر در حدود ۶,۴۰۰,۰۰۰ تومان و آماده خریداری برای علاقمندان به این میان‌رده با ارزش و خوش قیمت است.

جمع‌بندی

هر دو گوشی معرفی شده در این مطلب از بهترین میان‌رده های بازار موبایل ایران هستند، اما Mi 10T Lite 5G با وجود صفحه نمایش بهتر و پردازنده SnapDragon که سال‌هاست خود را از نظر عملکرد ثابت کرده‌است می تواند گزینه منطقی‌تری باشد.

در عین‌حال، کاربران می‌بایست به قیمت بالاتر این گوشی نسبت به Redmi Note 10 5G در هنگام خرید توجه کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود