مگان مارکل نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد

مگان مارکل نامزد انتخابات ریاست جمهوری خواهد شد

یکی از زندگینامه نویسان خاندان سلطنتی انگلیس مدعی است مگان مارکل احتمالاً تا ۱۰ سال دیگر خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد کرد.

تام بروزر که مشغول تألیف یک کتاب زندگینامه ای درباره ی دوشس ساسکس است، گفته معتقد است که گام های بعدی این بازیگر سابق، سلطه بر آمریکا و سپس بر دنیا خواهد بود.

او در صحبت های خود این سؤال ها را مطرح کرده است: «چهل سال دیگر چه؟ وقتی هری تبلیغ کتاب های خود را به پایان رساند، آیا مگان کارزار جهانی خود را به راه خواهد انداخت تا با گرداب سیاست های کثیف آمریکا همراه شود؟»

این اظهار نظر در آستانه ی جشن تولد چهل سالگی مگان مارکل صورت گرفته که روز چهارشنبه ی این هفته برگزار خواهد شد و اینطور که گفته می شود یک دورهمی کوچک با حدود ۶۵ مهمان خواهد بود.

بروزر در صحبت های خود سؤال دیگری را هم مطرح کرده است: آیا مگان بعد از «فریفتن» خاندان سلطنتی وسوسه خواهد شد تا «بلندپروازی های سیاسی» خود را از طریق دوستی اش با معاون رئیس جمهور آمریکا کامالا هریس و خانواده ی اوباما به سطح بالاتری رساند؟

بروزر گفته نشستن بر مسند ریاست جمهوری می تواند شیوه ی او برای ادامه ی «جنگ های صلیبی به خاطر خیر و نیکی» باشد.

بروزر همچنین گفته: «با حمایت پدرخوانده های حزب دموکرات یعنی کلینتون ها و اوباماها، نامزد شدن به عنوان یکی از ۴۰ نماینده ی کنگره که به واشنگتن راه پیدا می کند، کار چندان دشواری برای مگان نخواهد بود.»

او می گوید تلاش های مگان برای دستیابی به مسند ریاست جمهوری از او «نامزدی قدرتمند» می سازد و به عقیده ی بروزر، مارکل برای دستیابی به این هدف باید «چیزهای زیادی یاد بگیرد، دائماً در سفر باشد و شخصیتی آهنین داشته باشد».

بروزر افزود: «مگان قطعاً هم دلش و هم اعتماد به نفس مبارزه برای رسیدن به این مسند را دارد. سؤال اینجا است که آیا استقامتش را هم دارد.»

در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا، مگان از مردم آمریکا خواست «تحت تأثیر سخنان تنفرآمیز قرار نگیرند»، صحبتی که انتقادی مستقیم از دونالد ترامپ رئیس جمهور تلقی شد که گفته بود «خیلی از مگان خوشش نمی آید».

سال گذشته یکی از دوستان دوشس ساسکس به ونتی فر گفته بود علت اینکه مگان بعد از ازدواج با پرنس هری تابعیت آمریکایی خود را کنار نگذاشت این بود که راه ورود به عرصه ی سیاست آمریکا را برای خود باز نگه دارد.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • مهران مرداد ۱۱, ۱۴۰۰

    این مگان مارکل از اون آدمهای فرصت طلبه ها! یک بازیگر فیلمهای درجه چندم خودش رو چسبوند به خانواده سلطنتی انگلیس بعد شروع کرد به مظلوم نمایی و حرفهای جنجال برانگیز که بین عامه مردم معروفیت و محبوبیت کسب کنه. بعد انتشار کتاب و … واقعا دنیای مذخرفیه که بعضی آدمهای از درون تهی فقط به واسطه بازی های رسانه ای به جایی میرسند که به هیچ وجه لیاقتش رو ندارند و زندگی میلیونها آدم دیگر رو تحت تاثیر قرار میدن. هرچند درواقع اینطور آدمها بازیچه دست یک عده قدرت طلب پشت پرده هستند که به واسطه اونها سیاستهاشون رو عملی می کنند و نقش عروسک خیمه شب بازی رو دارند.