بررسی ۵ تا از بهترین هتل های دنیا در ایام کرونا

بررسی ۵ تا از بهترین هتل های دنیا در ایام کرونا

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هرچند که نمیتوان به راحتی بهترین هتل های دنیا را نام برد اما از طرفی باتوجه به مسیرهایی که تورهای مسافرتی آنها اکنون در حال برگزاری است ما قصد داریم تعدادی از بهترین هتل های این مقاصد را برایتان معرفی کنیم تا سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

هتل تاج بنتوتا

تاج بنتوتا ریزورت و اسپا (ویوانتا تاج بنتوتا) کاملاً برای یک تجربه خاص و لاکچری در گوشواره هندوستان یا همان سریلانکا تنظیم شده است. در حالی که یک نوشیدنی عالی را صرف می کنید، در آفتاب باشکوه کنار استخر غوطه ور شوید و اجازه دهید نسیم دریا حال تازه ای به شما ببخشد. معماری و اتاقهای لوکس این هتل با صندلی های شیک عصایی و بالکن های مبله زیبا یک مکان آرام را ایجاد می کند. از یک غروب آفتاب استوایی جادویی در سراسر اقیانوس هند در یک منظره لوکس از دریا لذت ببرید، یا از منظره باغ آرامش وصف نشدنی بگیرید. هتل تاج بنتوتا ریزورت و اسپا مطمئنا خاطرات دلربائی را ایجاد می کند که یک عمر ادامه خواهد داشت.

در کنار ساحل زیبای اقیانوس هند، در یک محیط باغ استوایی زیبا، هتل تاج بنتوتا  یک استراحتگاه پر جنب و جوش و در عین حال آرامش بخش است که می توانید بهترین و خاص ترین مهمان نوازی سریلانکا را در آن جا ببینید. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل لابی مزین شده آن است که از ظرافت و تجمل مدرن برخوردار است می باشد. با غذاهای دریایی تازه در کنار اقیانوس یا بوفه های غنی در رستوران اصلی مهمانی بگیریدشک نداشته باشید هر انتخابی که می کنید انتخاب خوشمزه ای خواهد بود. هتل ۵ ستاره تاج بنتوتا سریلانکا با ۱۶۲ اتاق و ۴ رستوران، آبگرم کامل و استخر روباز از مهمانان پذیرایی می کند. شما مسافران تور سریلانکا هتل تاج بنتوتا را می توانید به عنوان اقامتگاه بی نظیر خود انتخاب نمایید.

نمایی دیدنی از هتل تاج بنتوتا سریلانکا

هتل هیلتون بسفروس استانبول

هتل هیلتون بسفروس استانبول ترکیه یک هتل ۵ ستاره است که در قسمت اروپایی استانبول با چشم اندازی رو به تنگه بسفروس واقع شده است.اتاق های این هتل دارای بالکن با نمایی رو به باغ یا تنگه بسفر، دکوری سنتی ترکی، محوطه جدا برای نشستن ، پرده های نورگیر، حمام اختصاصی، صندوق امانات و اینترنت وای فای رایگان می باشد.

استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی، کلاس های ایروبیک، امکانات تنیس و اسکواش، حمام ترکی، ۲ سونا، ۲ حمام بخار، خدمات ماساژ و سالن زیبایی از جمله برخی از امکانات هتل هیلتون بسفروس استانبول می باشند. این هتل به دلیل امکانات بالا برای تور استانبول توصیه می شود.

این هتل دارای ۷ رستوران است که انواع غذاهای چینی ، لبنانی و دریایی را سرو می کند، غذای مخصوص کودک، غذای رژیمی نیز در منوی رستوران وجود دارد، همچنین امکان صرف صبحانه در اتاق نیز از دیگر خدمات هتل بسفروس می باشند.

به میدان تکسیم و منطقه خرید نیشانتاشی با ۱۰ دقیقه پیاده روی از هتل می رسید. فاصله هتل هیلتون بسفر تا ایستگاههای متروی تکسیم و عثمان بی نیز  نیز تنها ده دقیقه است. فاصله کاخ توپکاپی تا این هتل ۳.۵ کیلومتر می باشد.

هتل اورنج کانتی آلانیا

خدمات کلاس جهانی را در هتل اورنج کانتی آلانیا تجربه کنید. هتل اورنج کانتی آلانیا با ارائه امکانات گسترده و منحصر به فرد مخصوص کودکان و نوجوانان و همچنین مینی کلاب، جلسات نمایش کارتون و انواع بازی ها را به گردشگران تور آلانیا ارائه می دهد. هتل اورنج کانتی ریزورت آلانیا کنار ساحل قرار دارد و یک استخر روباز به همراه چند سرسره آبی را برای گردشگران تعبیه کرده است. ساحل اختصاصی هتل ۱۰۰۰ متر مربع بوده و تراسی پانورامیک برای آفتاب گرفتن دارد. علاوه بر این امکانات، خدمات اسپا نیز در این هتل وجود دارد.

اتاق های هتل اورنج کانتی آلانیا مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون، ماهواره، تراس و مینی بار هستند. بعضی از اتاق های این هتل منظره ای بی نظیر از دریا را ارائه می دهند و اتاق نشیمن همراه با مبلمان دارند. هتل اورنج کانتی آلانیا UALL می باشد و صبحانه، ناهار و شام نیز در آن سرو می شود. رستوران هتل اورنج کانتی آلانیا انواع غذاهای بین المللی و غذاهای دریایی را سرو می کند.

امکانات اسپای این هتل شامل سونا، استخر سرپوشیده، حمام ترکی و مرکز بدنسازی می باشد. خدمات ماساژ هم به درخواست میهمانان هتل به آن ها ارائه می شود. این هتل همچنین بازی تنیس روی میز یا دارت را به گردشگران ارائه می دهد و یک پارک تفریحی کوچک نیز دارد.

نمایی دیدنی از هتل اورنج کانتی آلانیا

هتل موون پیک مالدیو

یک اقامتگاه بکر و واحه گرمسیری که در جزیره آرام آرام نونو جای گرفته است. در هتل موون پیک مالدیو واقع در ۴۵ دقیقه ای شمال فرودگاه بین المللی Male ، حواس خود را بیدار کنید. پاهای خود را روی سواحل سفید پودری قرار دهید و زندگی دریایی رنگارنگ را کشف کنید. غذاهای عالی را در سه رستوران میل کنید و از منظره های خیره کننده اقیانوس هند شگفت زده شوید. در Sun Spa انرژی خود را با یوگا متمرکز کنید و به جوانان خود اجازه دهید در Little Birds Club بازی کنند. به ما اجازه دهید یک تجربه بسیار خاص در مالدیو را ایجاد کنیم. یقینا تور مالدیو می تواند تجربه بهترین روزهای زندگیتان را در هتل موون پیک مالدیو رقم بزند.

رستوران های هتل موون پیک ریزورت Mövenpick Resort Kuredhivaru مالدیو کاملاً لذت های غذایی را با چشم اندازهای با شکوه مالدیو ترکیب می کنند. از یک تجربه غذای خوب غذاهای دریایی گرفته تا یک شام عاشقانه عاشقانه با شمع در ساحل ، می توانید در تمام مدت اقامت خود و خود را و فرد موردعلاقه خود را بی نهایت سرگرم کنید.در بار هتل از نوشیدنی لذت بخش لذت ببرید در حالی که از منظره های خیره کننده اقیانوس هند تعجب می کنید.

هتل گرانادا لاکچری بلک

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا، مرکز گردشگری شهر بلک  در منطقه زیبا سریک  آنتالیا واقع شده است که بزرگترین و مدرن ترین منطقه شهر آنتالیا به شمار می رود و با زیبایی های منحصر به فرد خود و امتیازات برجسته اش، عنوان “پایتخت گردشگری” ترکیه را به خود اختصاص داده است.گرانادا بلک معنای گل میوه انار را می دهد. هتل ۵ ستاره گرانادا لاکچری بلک در شهر آنتالیا کشور ترکیه قرار دارد که یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های شهر آنتالیا به شمار می رود. هتل گرانادا لاکچری بلک Granada Luxury Belek دارای دو نوع استخر می باشد، استخر سرپوشیده و همچنین استخر روباز. افراد علاقمند به حمام آفتاب می توانند در فضای اطراف استخر روباز به راحتی حمام آفتاب بگیرند و یا از سونا استفاده کنند. مهمانان و مسافران تور ترکیه می توانند برای استراحت و نیز ریلکس شدن از خدمات اسپا و ماساژ هتل بهره مند شوند.

هتل اورنج کانتی آنتالیا

 

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا،تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر  پل ارتباطی میان شما و رویا هایتان هستند. پس کافیست به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • farzin مرداد ۱۶, ۱۴۰۰

    گرونه. یه چیزی در حد شبی ۳۰۰ هزار تومن معرفی کنید.