تریلر سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شد + ویدیو

تریلر سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شد + ویدیو

تریلر جدیدی که از سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شده است، سریالی اورجینال که بر اساس یک سری کتاب کمیک به همین نام ساخته شده است. این مجموعه کتاب ها از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۸ توسط انتشارات Vertigo منتشر می شد، کتاب هایی که توسط برایان کی واوگان و پیا گورا خلق شده بود. حقوق ساخت نسخه سینمایی این کتاب ها توسط New Line Cinema خریداری شده و نویسندگان فیلمنامه نیز مشخص شده بودند اما در نهایت ساخت فیلم سینمایی Y: The Last Man منتفی شد. بعد از مدتی اما ساخت نسخه سریالی تایید شده و اکنون قرار است ۱۳ سپتامبر توسط شبکه Hulu منتشر شود. الیزا کلارک (Animal Kingdom) شورانر این سریال خواهد بود و داستان آن نیز در مورد دنیای است که پس از یک سری اتفاقات رازآلود، هر پستانداری که یک کروموزوم Y دارد پس از یک خونریزی شدید می میرد، غیر از مردی به نام یوریک براون که نقش او را بن شنتزر بازی می کند.

تریلر جدیدی که از سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شده است، سریالی اورجینال که بر اساس یک سری کتاب کمیک به همین نام ساخته شده است.

او همراه با دیگر بازماندگان تلاش می کند در یک جامعه تازه، شرایط را به دوران گذشته بازگرداند. این تلاش ها به رهبری مادرش و رییس جمهور کنونی ایالات متحده، جنیفر براون (با بازی دیان لین) صورت می گیرد. FX Networks به تازگی تریلر جدیدی از سریال Y: The Last Man منتشر کرده است. این تریلر با شرایط کنونی و قابل درک جهان شروع می شود اما به سرعت شرایط پیچیده شده و مردان مختلف به شکلی غیرمترقبه یکی پس از دیگری می میرند که عواقب هولناکی در پی دارد. در این تریلر، یوریک و برخی دیگر از بازماندگان در جهان جدید نشان داده می شوند که با اتفاقات اکشنی مواجه می گردند. شبکه FX اعلام کرده است که تمامی اپیزودهای این سریال توسط کارگردانان زن کارگردانی شده و بخش قابل توجهی از تیم تولید سریال را نیز زنان تشکیل داده اند. با توجه به این که دنیای سرگرمی معمولاً از لحاظ جنسیتی متنوع نبوده است، جای خوشحالی است که می بینیم برخی از پست های اصلی در این سریال به زنان داده شده است، به ویژه در سریالی که پساآخرالزمانی که بیشتر شخصیت های آن زن هستند.

تریلر جدیدی که از سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شده است، سریالی اورجینال که بر اساس یک سری کتاب کمیک به همین نام ساخته شده است.

تریلر جدیدی که از سریال آخرالزمانی Y: The Last Man منتشر شده است، سریالی اورجینال که بر اساس یک سری کتاب کمیک به همین نام ساخته شده است.

با توجه به جایگاه کتاب های کمیک، به نظر می رسد سریال Y: The Last Man از پیش مخاطب وفادار خود را دارد و مخاطبان دیگر نیز با توجه به محتوای داستانی آن که قابل توجه به نظر می رسد، به سمت آن کشیده خواهند شد. در تریلر این سریال شاهد اکشن، درام و رازآلودگی قابل توجهی هستیم و مهم ترین سوال مطرح شده در این داستان این است که چه چیزی باعث از بین رفتن نیمی از پستانداران کره زمین شده است، سوالی که جذابیت داستان را دو چندان می کند. برای تماشای تریلر سریال Y: The Last Man می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

منبع: screenrant
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • آزاد مرداد ۲۱, ۱۴۰۰

    از توصیفات مشخصه که یک سریال جنسیت زده و فمینیستیه که قراره دوباره توش زنها رو ابرقهرمان فرشته سیرت و مردها رو موجودات بدبخت نشون بده‌. مشخصا ارزش یکبار دیدن رو هم نداره.
    شما توی کدوم دنیا زندگی می کنی که از نبود تنوع جنسیتی توی فیلمها مینالی؟ الان که اگه فیلم بلاک باستری ساخته بشه و توش شخصیت اول زن همه چی تموم و سرتر از همه شخصیتهای مرد نباشه فمینیستها پدر کارگردان و تهیه کننده و استودیوی سازنده فیلم رو در میارن. حتی منتقدها هم جرات ندارن به فیلمهای فمینیستی بگن بالای چشمت ابروهه. نمونه های اخیرش واندر وومن ۱۹۸۴، بردز او پری، شداو این د کلود که جزو چرت ترین فیلمهای سال گذشته بودند چه از لحاظ موضوع و فیلمنامه و چه مسائل تکنیکی ولی منتقدها خودشون رو براشون پاره کردن. ترند جدیدشون هم که جایزه دادن به فیلمسازهای زنه: گلدن گلوب، اسکار و کن امسال همه جایزه بهترین فیلمشون رو به فیملسازهای زن دادند.
    بهتره کمی چشمتون رو باز کنید ببینید دور و اطرافتون چه خبره. تا کی می خواید دروغهایی که پروپاگاندای فمینیسم توی مغزتون کرده رو باور و تکرار کنید.