خداحافظی نجمه جودکی از اجرا در تلویزیون و رونمایی از ظاهر جدید

خداحافظی نجمه جودکی از اجرا در تلویزیون و رونمایی از ظاهر جدید

نجمه جودکی، مجری تلویزیون با انتشار پستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام از جدایی‌اش از تلویزیون خبر داد.

وی در این پست نوشته است: «برای مخاطبانم مینویسم.. برای مردمی که سیزده سال لحظه به لحظه حضورشان را حس کردم… دقیقا هجده سالم بود که اجرای اولین برنامه زنده‌ام را تجربه کردم… سال‌ها تلاش کردم تا در این جایگاه باشم.. و حالا در سی و یک سالگی تصمیم جدیدم را با شما شریک می‌شوم: امیدوارم جدایی و خداحافظی من از اجرا در تلویزیون بین منو شما جدایی نندازه… دوستون دارم؛ با احترام. نجمه جودکی.»

خداحافظی نجمه جودکی

جودکی متولد ۲۱ آبان ۱۳۷۱ در تهران اما اصالتاً اهل خوانسار است. وی دارای کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او که مادرش را به عنوان یکی از اصلی‌ترین مشوقان خود معرفی می‌کند می‌گوید یک روز در همایش کنکور رضا رشیدپور را دیده و به او گفته که به اجرا علاقه دارد. رشیدپور هم او را برای تست به یکی از تهیه کنندگان معرفی کرده و بعد از تست و گذراندن کلاس‌های فن بیان مهران دوستی در رادیو جوان شروع به فعالیت کرده است.

جودکی بعدتر در سال ۸۸ با برنامه «شب ایرونی» که از شبکه جام جم پخش می‌شد، پا به عرصه‌ی اجرای تلویزیونی گذاشت و با برنامه‌ی «کمی متفاوت» در سال ۹۰ تبدیل به یکی از مجریان زن محبوب تلویزیون و حتی در یکی از نظرسنجی‌ها به عنوان بهترین مجری شبکه یک سیما، انتخاب شد.

خداحافظی نجمه جودکی

از دیگر برنامه‌های کارنامه این مجری جوان تلویزیون می‌توان به «سین مثل سریال»، «فرصت ویژه»، «مثبت هفده» و «هفت ترانه» اشاره کرد.

او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: «رسانه‌ی تلویزیون خانه اول و آخر من است و من فرزند این رسانه هستم و هیچ وقت نمی‌توانم بگویم که رسانه تلویزیون را دوست ندارم. وقتی فرزند رسانه و عاشقش هستم به کار در این رسانه هم اعتقاد دارم.»

با این تفاسیر، حالا که جودکی «خانه‌»اش را ترک کرده، باید دید که آیا در مدیوم دیگری اجاره‌نشین خواهد شد یا…

بیشتر بخوانید:

درگذشت فرزانه معصومیان مجری باسابقه رادیو بر اثر کرونا + ویدئو

وخامت حال مجری مشهور سابق صدا و سیما پس از ابتلا به کرونا

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود