تجاوز نیروهای طالبان به اجساد و جستجوی خانه به خانه آن ها برای پیدا کردن برده های جنسی

تجاوز نیروهای طالبان به اجساد و جستجوی خانه به خانه آن ها برای پیدا کردن برده های جنسی

یک مأمور زن سابق پلیس افغانستان مدعی شده «باندهای تجاوز» طالبان با اجساد رابطه جنسی برقرار می کنند و خانه به خانه به دنبال زنان می گردند تا آن ها را برده جنسی خود کنند.

این زن گفته زنده یا مرده بودن زن ها برای نیروهای طالبان فرقی نمی کند چون آن ها زن ها و دختران را «غنیمت جنگی» می دانند.

این زن که به دنبال تصرف برق آسای کابل به دست نیروهای طالبان به هند گریخته، در مصاحبه ی خود از وضعیت اسفبار زنانی گفتهکه در افغانستان مانده اند.

او ادعا کرده نیروهای طالبان بارها هشدار داده اند اگر زنان به سر کار روند، هم زنان و هم خانواده ی آن ها را خطر مرگ یا خشونت فیزیکی تهدید می کند.

او در ادامه گفت: «جنگجوها دو بار به شما هشدار نمی دهند.»

«آن ها به اجساد هم تجاوز می کنند. زنده یا مرده برایشان فرقی ندارد. می توانید تصورش را کنید؟»

این زن همچنین گفته شبه نظامیان طالبان خانه به خانه می گردند، زنان و دختران را از خانواده هایشان جدا می کنند و اگر نه به آن ها شلیک می کنند.

این اخبار هولناک در حالی منتشر شده که پس از تسلط طالبان بر افغانستان گزارش ها حاکی از آن بود که نیروهای این گروه به دنبال کودکان حدوداً ۱۲ ساله می گردند تا آن ها را برده ی جنسی خود سازند.

علیرغم وعده های رهبران طالبان درباره ی رعایت حقوق زنان تحت قوانین جدید آن ها، گزارش ها می گوید این گروه به شیوه ی قدیمی خود بازگشته و در سرتاسر کشور به ازدواج های اجباری و تجاوز جنسی مشغول است.

طبق گزارش ها، از نظر طالبان زنان مجرد یا بیوه غنیمت محسوب می شود.

با توجه به سرکوب شدید زنان در دوره ی قبلی تسلط طالبان بر افغانستان در فاصله ی سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ ، گفته می شود در حکومت جدید طالبان زنان و دختران به طور ویژه در معرض خطر قرار دارند.

طالبان با مشتی آهنین بر افغانستان حکومت می کرد که عمده ی فشار آن بر زنان و دختران بود. آن ها زنان را به طرز بی رحمانه ای شکنجه و حتی به خاطر کوچک ترین تخطی از نسخه ی عقب مانده ی خود از قوانین اسلامی، آن ها را در ملأعام اعدام می کردند.

رهبران طالبان در یک عملیات سریع نظامی کنترل ارگ ریاست جمهوری افغانستان را در دست گرفتند. سرعت پیشروی طالبان به قدری زیاد بود که قدرت های غربی را به حیرت واداشته است. آن ها تصور می کردند ۹۰ روز و نه ۹۰ ساعت طول کشد تا نیروهای طالبان به پایتخت برسند.

رؤسای طالبان در یک نشست خبری بعد از پیروزی شان عهد کردند حکومت شان به بربریتی که در دهه ی ۱۹۹۰ داشت بازنگردد و حقوق زنان نیز، البته تنها تحت قوانین اسلامی رعایت شود.

طالبان اتهامات وارده به خود درباره ی تجاوز، قتل، شکنجه و تحمیل بردگی جنسی در سطح گسترده را رد کرده است. آن ها می گویند این رفتار هولناک از آن دسته از سربازان شان که مخالف اسلام هستند سر زده و از سوی طالبان به شدت محکوم است.

با وجود انکار آن ها، در حکومت قبلی طالبان، این اعمال در سطح گستدهر و اغلب به شکلی سازمان یافته صورت می گرفت.

گفته می شود کمی پیش از تصرف پایتخت افغانستان به دست نیروهای طالبان، رهبران گروه در حکمی از رهبران محلی خواسته بودند گزاارش دختران جوان و زنان بیوه ی زیر ۴۵ سال منطقه را به آن ها دهند.

منبع: mirror
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • سالار شهریور ۳, ۱۴۰۰

    یکی نیست به این کودن و اون خبرنگاری که باهاش مصاحبه کرده بگه وقتی طالبان میتونه راحت زنده اش رو گیر بیاره چرا بره به جسد تجاوز کنه آخه؟! لابد همه شون نکروفیلیا دارند. برای تجاوز به زنده تحت عنوان جهاد نکاح و … توجیه شرعی دارند ولی انگیزه و توجیهی برای تجاوز به مرده ندارند. وضع مردم افغانستان به اندازه کافی بد هست و نیازی به این فانتزیهای جنسی تهوع آور برای نشون دادن بدی اوضاع نیست.

    • Lvlm دی ۱۸, ۱۴۰۱

      خیالت راحت کسی که اونقدر پست هست که یه انسان آزاده رو به زور می‌کنه برده جنسی تجاوز به اجساد هم از دستش بر میاد

  • Hadi شهریور ۴, ۱۴۰۰

    درود بر طالبان !!! چه عشق و حالی میکنن 🙂