معرفی انواع مدل ساعت های رولکس

معرفی انواع مدل ساعت های رولکس

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که در بین ساعت های لوکس ، برند رولکس حرف اول را می زند. غول ساعت سازی سوئیسی بیش از یک قرن است که ساعت های درجه یک تولید می کند. ترکیب جذاب ساعت های رولکس از ساختاری با دوام ، طراحی های چشم نواز و جلوه های لوکس ، این برند را به یک برند بی نظیر در عرصه ساعت سازی دنیا تبدیل کرده است.

برند ساعت رولکس در طول تاریخ خود مدل های مختلفی را به بازار عرضه کرده است که برای سلیقه ها و اهداف مختلف طراحی شده است. ما در این مقاله قصد داریم انواع مدل های ساعت رولکس را همراه با توضیحات و تصویر بررسی کنیم، بنابراین می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از ساعت های Rolex برای شما انتخاب بهتری است. پس با ما همراه باشید تا با بهترین ساعت های رولکس آشنا شویم.

ساعت رولکس ساب مارینر Rolex submariner

ساب مارینر در لیست ساعت های ضد آب رولکس قرار دارد و البته که از قدیمی ترین مدل های برند رولکس است. مهمترین ویژگی جذاب این ساعت، قاب مهر و موم شده است که تا عمق ۱۰۰ متری زیر آب را پوشش می دهد. این ساعت در طراحی جدید خود همان شکل و شمایل قبل را حفظ کرده است. در این ساعت از یک صفحه کرومالایت برای وضوح بیشتر استفاده می شود و عقربه ها کاملاً خوانا هستند، حتی در مکان های تاریک نیز می توانید عقربه ها را مشاهده کنید.

از موتور مکانیکی برای ساعت رولکس ساب مارینر استفاده شده است که دارای فنر مخصوص و رقاصک آبی رنگ است که دقت بالایی برای ساعت رقم زده است. قاب غیر قابل نفوذ این ساعت از مدل اویستر بوده و با دسته کوک بی نظیر خود اجرا شده است. دسته کوک به کار رفته برای این ساعت شامل توئین لاک است.

ساعت رولکس مدل دیتونا Rolex daytona

رولکس دیتونا یکی از بهترین ساعت های کرنوگراف رولکس است. یک کرنومتر در بخش اطراف قاب ساعت دیده می شود و از فناوری تاچی متر برای آن استفاده شده است که می تواند محاسبات دقیقی در خصوص زمان مسابقات داشته باشد. دیتونا دارای آپشنی است که ساعت و دقیقه و ثانیه را نشان می دهد و همینطور دکمه های فشاری در بخش کناری ساعت گذاشته شده است که سبب توقف و تنظیم مجدد می شود.

مکانیزم اتوماتیک موتور مکانیکی ساعت رولکس دیتونا از دیگر ویژگی های خاص آن است. موتوری که برای آن استفاده شده از نوع کالیبر ۴۱۳۰ است. این ساعت به طور کلی می تواند تا ۷۲ ساعت ذخیره انرژی داشته باشد. موتوری که در ساعت استفاده شده است شامل فناوری کلاچ عمودی بوده که ساختار بی نظیری برای آن دیده شده است. فناوری تک موتوره در این ساعت سبب شهرت زیاد آن شده است.

ساعت رولکس سلینی Rolex cellini

یکی دیگر از انواع ساعت های رولکس، مدل سلینی است. ساعت رولکس سلینی با قاب ۳۹ میلیمتری خود یک سایز کاملاً استاندارد و مجلسی است که از طلای ۱۸ عیار در آن استفاده شده است. در این ساعت از موتور مکانیکی COSC کمک گرفته شده تا بهترین عملکرد را داشته باشد. صفحه نمایش ساعت رولکس سلینی شاهکار است! ترکیبی از رنگ سیاه و سفید به صورت لاکی برای صفحه نمایش دیده می شود و از ابریشم مصنوعی در آن به صورت نقره اندود وجود دارد. عقربه های تکه دوزی شده برای این ساعت معمولاً شامل طلای ۱۸ عیار هستند. موتور این ساعت به صورت خود کوک است و از نوع کالیبر ۳۱۸۰ تهیه شده است. دقت این ساعت بی نظیر است.

بند چرمی ساعت رولکس سلینی به صورت بخیه شده و به رنگ های سیاه و قهوه ای عرضه می شود و یک سگک طلایی از طلای ۱۸ عیار به زیبایی و ارزش آن افزوده است. این مدل از ساعت رولکس دارای دسته کوک قیفی شکل است که روی آن آرم رولکس حک شده است. شیشه ساعت از کریستال یاقوت است و به صورت ضد خش طراحی شده است و در برابر فشار آب می تواند تا عمق ۵۰ متری مقاومت داشته باشد.

 ساعت رولکس اویستر Rolex oyster perpetual

در لیست ساعت های ضد مغناطیسی برند رولکس، اویستر یکی از پیشنهادات حرفه ای است. این ساعت لقب زیباترین ساعت رولکس را نیز کسب کرده است. این ساعت دارای شیشه سافایر است که به صورت سبز رنگ طراحی شده است و از کریستال یاقوت سنتزی ضد خش برای آن استفاده شده است که وضوح تصویر را بیشتر می کند. عقربه های این ساعت دارای ماده شب تاب هستند و درخشش آبی رنگ آنها عجیب و جذاب است. صفحه ای که برای ساعت رولکس اویستر در نظر گرفته شده از نوع Z-Blue است که با رنگ آبی کهربایی خود توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد.

صفحه مشکی و عقربه نارنجی نوع دیگری از ساعت رولکس اویستر محسوب می شود. در طراحی ساعت از محافظی استفاده شده است که در برابر تداخلات مقاومت خوبی دارد و هر دو قسمت آن نیز شامل آلیاژهای فرومغناطیسی است. فنر رقاصک پاراکروم آبی رنگی در این ساعت دیده می شود که شاید از موی انسان هم نازک تر باشد و در نهایت موتور مکانیکی اتوماتیکی دارد.

ساعت رولکس مدل دیت جاستRolex datejust

اگر به دنبال زیباترین ساعت رولکس هستند، مدل دیت جاست قطعاً شما را راضی می کند. ساعتی که طراحی ظاهری آن بی نظیر است. این ساعت دارای یک شیشه ضد خش بوده و از عدسی سیکلوپس برای آن استفاده شده است. این عدسی روی تاریخ شمار ساعت قرار دارد و همینطور یک قاب ۴۱ میلی متری را شامل می شود. فناوری این ساعت به صورت خود کوک است و همینطور یک دسته کوک پیچی با برند رولکس برای آن دیده می شود.

این نوع ساعت رولکس دارای عقربه های مرکزی ساعت شمار و دقیقه شمار و همینطور ثانیه شمار است که طراحی آنها بی نظیر و خاص است. محصول ضد آب است و تا عمق ۱۰۰ متری از آب را پوشش می دهد. این ساعت ضربه گیر های پارافلکس پیشرفته ای دارد که شاخص گذاری های مخصوصی را پوشش می دهد. گالری ساعت همتی عرضه کننده بهترین و جدیدترین ساعت های برند رولکس است.

ساعت رولکس دیپ سی Rolex deepsea

صفحه نمایش D-blue سبب تمایز ساعت رولکس دیپ سی از سایر مدل ها شده است. این ساعت دارای نشانگر های بزرگ شب تاب است و در لیست ساعت های غواصی بسیار مقاوم قرار دارد. کاوش دریایی توسط این ساعت به خوبی صورت می گیرد و دارای یک دور قاب سرامیکی خاص و نمایشگر شب تاب است. این ساعت در برابر ضربه و خوردگی مقاومت بالایی دارد و ترکیب بی نظیری از نظر عملکرد و ظاهر و استحکام است. به جرات می توان گفت که موتور کالیبر ۳۲۳۵ از بهترین مدل موتورهای ساعت رولکس محسوب می شود و دارای فناوری خودکوک است.

در این مقاله به طور مختصر با انواع بهترین ساعت های رولکس آشنا شدیم. با هم مدل های ساعت رولکس را بررسی کردیم تا بتوانید دید خوبی نسبت به هر یک از مدل ها داشته باشید. گالری ساعت همتی با دارا بودن انواع ساعت رولکس با بهترین قیمت در سطح کشور، می تواند انتخاب مناسبی برای خرید ساعت برند مطرح رولکس باشد. شما می توانید با مراجعه به آدرس watch-hemati.com انواع ساعت های این برند را با تصاویر اختصاصی مشاهده و خرید کنید.

یک نظر

ورود

  • فرزاد شهریور ۷, ۱۴۰۰

    رولکس چه ساعت های توپی داره! خیلی خوبه!