سن تروپه؛ روستایی در فرانسه که سلبریتی‌ها عاشقش هستند

سن تروپه؛ روستایی در فرانسه که سلبریتی‌ها عاشقش هستند

جنیفر لوپز، بن افلک و ربل ویلسون تنها چند نام از فهرست سلبریتی‌هایی‌ست که بخشی از تابستان امسال‌شان را در سن تروپه، واقع در کناره‌ی دریای مدیترانه گذراندند. به گزارش دیلی میل برنامه‌ای مستند به نام «زمین‌های بازی پولدارها و معروف‌ها» (Playgrounds of the Rich and Famous) در حال بررسی دلایل جذابیت مکان‌های مختلف برای سلبریتی‌هاست.

در قسمت اول این برنامه‌ی شش قسمتی، جوآن کالینز، بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی، دلایل شیفتگی سلبریتی‌ها را نسبت به سن تروپه برملا کرد. وی گفت: «من فکر می‌کنم خیلی از سلبریتی‌ها به این ساحل و به‌خصوص به “کلوپ ۵۵” می‌آیند تا تنها باشند. من یکی از کسانی هستم که دائم به اینجا می‌آیم. اینجا دوستان زیادی را می‌بینی، کسانی را که می‌شناسی و غذا و محیطش هم فوق‌العاده است.»

سن تروپه

با این حال این بازیگر اعتراف می‌کند که سکوت و آرامش سلبریتی‌ها حتی در سن تروپه می‌تواند مختل شود و روزی را به خاطر می‌آورد که با جانی دپ مشغول خوردن غذا بوده‌اند و دپ که به خاطر بازی در فیلم «دزدان دریایی کارائیب» حسابی مشهور بوده، مجبور می‌شود به انبوهی از بچه‌های نوجوان امضا بدهد.

یکی از مکان‌های خیلی مشهور در سن تروپه، هتل بیبلو است. این هتل بعد از میزبانی عروسی پر سر و صدای میک و بیانکا جگر تبدیل به یکی از مکان‌های مورد علاقه سلبریتی‌ها شد.

سن تروپه

در ادامه‌ی این برنامه‌ی مستند می‌شنویم که در این روستای ساحلی کسی اجازه‌ی ساختن آسمان‌خراش ندارند. همچنین زمین زیادی برای سلبریتی‌ها در داخل آن وجود ندارد و آن‌ها می‌بایست ناحیه‌های اطراف را جستجو کنند.

جوآن کالینز می‌گوید: «من به سن تروپه می‌آیم چون یک خانه اینجا خریده‌ام، در حقیقت در نزدیکی اینجا، داخل سن تروپه نیست، ۲۰ دقیقه فاصله دارد. این خانه را خریدم تا از هیاهوها دور باشم و آرامش را تجربه کنم.»

در بخشی از این مستند گفته می‌شود که نشانه‌ی نهایی شأن و اعتبار در سن تروپه خرید یک تاکستان است که چیزی بین ۵ تا ۵۲ میلیون یورو قیمت دارد.

بیشتر بخوانید:

جزیره‌ها؛ محبوب‌ترین مقصد گردشگری ستاره‌های هالیوودی

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود