گزارش کیهان از تلاش مجریان شبکه من و تو برای بازگشت به ایران

گزارش کیهان از تلاش مجریان شبکه من و تو برای بازگشت به ایران

روزنامه کیهان در مطلب جدیدی مدعی تلاش مجریان شبکه من و تو برای بازگشت به ایران شده است.

این روزنامه مدعی است امید خلیلی تجریشی، از مجریان سابق شبکه من و تو، که با نام طغرل در برنامه «بفرمایید شام» هم شناخته می‌ شود، قبلاً طی تماس هایی مکرر با یک بازیگر در ایران تمایل خود را به بازگشت به کشور ابراز کرده بود اما این تلاش ها کار دستش داد و منجر به اخراج وی از شبکه من و تو شد.

به ادعای روزنامه کیهان، حالا یکی دیگر از مجریان برنامه های روتین شبکه من و تو هم در حال رایزنی برای بازگشت به ایران است.

کیهان همچنین مدعی شده مرگ مشکوک فریدون فرخزاد، خواننده و شومن معروف هم که زمانی در شبکه های ماهواره ای فعالیت داشت، به همین دلیل بوده است. به ادعای این روزنامه، به دلیل ابراز پشیمانی رسمی ‌فرخزاد از فعالیت سیاسی و بیان تمایلش برای بازگشت به ایران بود که وی در خانه ی خود در آلمان به طرز فجیعی به قتل رسید.

امید خلیلی تجریشی کیست؟

امید خلیلی تجریشی متولد ۱۳۶۲ در تهران است. وی اصلیتی تجریشی دارد و تا ۷ سالگی در این محله زندگی کرد. در ۱۴ سالگی به خواست پدرش ایران را ترک کرد و به ایتالیا رفت. یک سال و نیم در سوئیس زندگی کرد و سپس به لندن رفت.

در ایران، سوئیس و انگلیس فوتبال باشگاهی را در سطح نوجوانان بازی کرد، اما هیچگاه نتوانست به آرزویش که تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ ای بود برسد، چرا که در یک بازی مچ پای چپش از دو ناحیه شکست و او مجبور به کنار گذاشتن فوتبال شد.

پس از آن در رشته ی بازیگری مشغول فعالیت شد و به دنبال آرزوی دومش که بازیگری بود رفت.

او نمایشنامه‌ نویس، دیالوگ‌ نویس، شاعر و بازیگر تئاتر است و پس از ۸ سال فعالیت در حوزه‌ ی تئاتر، با تلویزیون من و تو آشنا شد.

خلیلی در شبکه من و تو مجری برنامه‌ هایی مانند «بفرمایید شام»، «من و تو پلاس» و «آفساید» و «رختکن» و «شو نوروز ۹۴ من و تو» و «شعر یادت نره» بود.

با این حال او پس از مدتی همکاری با شبکه من و تو اعلام کرد به دلیل مسائل شخصی که تمایلی به بیان آن ها ندارد از این شبکه جدا و مشغول ساخت برنامه‌ های رادیویی شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ شهریور ۱۶, ۱۴۰۰

    در مورد فریدون فرخزاد که راست میگه چون می‌رفت کمپ اسیران ایرانی تو عراق و خیلی ناراحت بود . این هم احتمالاً تو لندن بدهی بالا آورده می‌خواد برگرده ایران .