اکبر خرمدین که مدتی قبل پسرش را تکه تکه کرده بود، از قصاص نجات یافت

اکبر خرمدین که مدتی قبل پسرش را تکه تکه کرده بود، از قصاص نجات یافت

چندی پیش بود که پیدا شدن جسد تکه تکه یک مرد در سطل زباله‌ای در فاز سه شهرک اکباتان همه را شوکه کرد. جسد متعلق بود به بابک خرمدین: کارگردان ۴۷ ساله‌ی چندین و چند فیلم کوتاه، نیمه بلند و بلند. البته این شوک هنگامی مهلک‌تر شد که تقریباً بلافاصله مشخص شد کسی که مرتکب این جنایت هولناک شده کسی نیست جز پدر مقتول، یعنی اکبر خرمدین. ولی باز هم شوک بزرگ و بزرگ‌تر شد. مادر، این فرشته‌ی زمینی، در این داستان نقش فرشته‌ی مرگ را بازی می‌کرد و در قتل خرمدین شریک جرم و همدست بود.

اکبر خرمدین

پس از بیهوش کردن مقتول، او را با ضربات چاقو کشته و در حمام خانه تکه تکه کرده بودند. و سپس تکه‌ها را در ۳ ساک دستی انداخته و در فاز ۳ اکباتان، میدان صنعت و صادقیه رها کرده بودند. اکبر خرمدین انگیزه‌ی قتل را رفتار نامناسب مقتول با والدین و «رابطه خارج از عرف با زنان» ذکر کرده بود.

در هر حال این شوک خیال فروکش کردن نداشت و باز هم بزرگ و بزرگ‌تر شد و آن، زمانی بود که پدر و مادر خرمدین اعتراف کردند که دامادشان فرامرز و دخترشان آرزو را نیز در سال‌های ۹۰ و ۹۷ با همان روش کشته، تکه تکه کرده و اجسادشان را در سطل زباله انداخته‌اند. آن‌ها دلیل قتل داماد را «مشکلات اخلاقی» و دخترشان را «مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه» عنوان کردند.

اکبر خرمدین

این خلاصه‌ای بود از این پرونده‌ی جنایی هولناک. حالا اما با گذشت اولیای دم از قصاص، پرونده وارد مرحله‌ی جدیدی شده است. خواهر فرامرز، داماد خانواده‌ی خرمدین می‌گوید: «ما از قصاص دایی‌ام گذشتیم اما درخواست کردیم که به حبس محکوم شود و هرگز روی آزادی را نبیند.»

با این حساب، اکبر خرمدین به ۱۰ سال زندان محکوم شده و با توجه به سن و سالش شاید همان‌طور که خواهر فرامرز گفته هرگز روی آزادی را نبیند. مادر خرمدین هم به خاطر همدستی در قتل و شراکت در جرم به گذراندن حبس ولی کمتر از پدر محکوم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مخالفت خواهر بابک خرمدین با ساخت مستند زندگی برادرش

آیا می توان والدین بابک خرمدین را قاتل سریالی دارای مشکلات روانی دانست؟

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود