جزییات طرح جدید مقررات تردد در تهران اعلام شد

جزییات طرح جدید مقررات تردد در تهران اعلام شد

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از قوانین جدید تردد در تهران خبر داد و تصریح کرد: «همانطور که قبلا هم اعلام کردیم سایت جدید صدور مجوز تردد در تهران از صبح فردا به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند. هیچگونه مجوز حضوری برای تردد در محل فرمانداری تهران صادر نمی‌شود و شهروندان فقط و فقط از طریق سایت اعلام شده اقدام به اخذ مجوز تردد کنند». ایمان قربانی مشاور و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران با اشاره به جزییات جدید شرایط اخذ مجوز تردد در تهران افزود: «از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ صبح مردم تهران فرصت ثبت نام برای اخد مجوز دارند.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از قوانین جدید تردد در تهران خبر داد

همچنین سایت اعلام شده روز‌های پنج‌شنبه و جمعه بسته خواهد بود. کسانی هم که حائز شرایط باشند پیامک تایید به همراه کد پیگیری سفر بعد ازظهر همان روز برای تلفن‌های همراهشان ارسال خواهد شد». قربانی تصریح کرد: «هر پلاک خودرو در ماه یکبار می‌تواند ثبت‌نام کند و مجوز‌هایی که صادر می‌شود صرفا برای یک هفته است و پس از آن هیچ اعتباری ندارد. ساکنان تهران برای در خواست مجوز به سایت taradodtehran . com که به همت مرکز فن آوری و iT فرمانداری تهران تهیه شده مراجعه کنند».

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران از قوانین جدید تردد در تهران خبر داد

پیش از این، ایمان قربانی با اشاره به تصمیم جدید فرمانداری در دادن مجوزهای تردد، گفته بود: «طبق تصمیمی که گرفته شد، از روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور مجوزها صرفا به‌صورت اینترنتی به مردم تهران ارائه خواهد شد. این تصمیم در جهت رفاه حال مردم گرفته شده و ادرس اینترنتی نیز به به‌زودی اعلام و رونمایی خواهد شد».

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود