بریتنی اسپیرز حساب اینستاگرام خود را حذف کرد

بریتنی اسپیرز حساب اینستاگرام خود را حذف کرد

بریتنی اسپیرز، خواننده ی مشهور آمریکایی عصر دیروز حساب اینستاگرام خود را حذف کرد.

این اقدام تنها دو روز بعد از آن بود که او خبر نامزدی اش با سام اصغری پس از مدت ها رابطه عاشقانه با او را اعلام کرد.

منبعی نزدیک به اسپیرز به سی‌ان‌ان گفته این خواننده می گوید حذف حساب اینستاگرامش تصمیم خودش بوده و از مدتی قبل قصد این کار را داشته.

دو هفته ی دیگر دادگاه تعیین خواهد کرد که این خواننده که سابقه ی دریافت جایزه ی گرمی را دارد، باید کماکان تحت قیمومیتی که حکم آن توسط دادگاه صادر شده بود، باقی بماند یا خیر.

پیش تر در همین ماه پدر بریتنی اسپیرز درخواست لغو قیمومیت دخترش را رسماً تقدیم دادگاه کرد. او در این درخواست به اظهارات احساسی دخترش در جلسات قبلی دادگاه اشاره کرد که در آن ها خواستار بازگرداندن آزادی خود شده بود.

بریتنی اسپیرز در همین صحبت ها درخواست کرد پدرش به سوء استفاده از موقعیت خود به عنوان قیم او متهم شود.

در همین حال، وکیل جدید بریتنی اسپیرز، متیو رزنگارت با ارائه ی چندین درخواست رسمی به دادگاه تلاش کرده پدر او را برای کناره گیری به عنوان قیم ثروت ۶۰ میلیون دلاری بریتنی اسپیرز تحت فشار گذارد.

رزنگارت همچنین در اولین درخواست خود به دادگاه در خصوص لغو قیمومیت قانونی پدر بریتنی اسپیرز بیان کرد جیمی اسپیرز طی ۱۲ سال اخیر ماهانه ۱۶ هزار دلار به خود حقوق داده است.

این قیمومیت که در سال ۲۰۰۸ به دنبال افزایش نگرانی ها در خصوص وضعیت روانی بریتنی اسپیرز اعمال شد، امکان کنترل دارایی ها و دیگر جنبه های زندگی او را به پدرش می داد. جیمی اسپیرز در سال ۲۰۱۹ به دلیل مشکلات جسمی از کنترل روابط شخصی دخترش کناره گیری کرد اما به نظارت بر مسائل مالی او ادامه داد.

جلسه ی بعدی دادگاه روز ۲۹ سپتامبر برگزار خواهد شد.

منبع: cnn
دیجیاتو
بدون نظر

ورود