تصاویر جنجالی از نیکلاس کیج ستاره سینمای هالیوود + ویدیو

تصاویر جنجالی از نیکلاس کیج ستاره سینمای هالیوود + ویدیو

در فیلمی که با موبایل ضبط شده، نیکلاس کیج در حالی از رستورانی مجلل در لاس وگاس به بیرون هدایت می‌ شود که در حالتی غیر عادی قرار داشته و در حالت مستی با یکی از کارکنان نیز مشاجره ‌ای لفظی پیدا می ‌کند.

به گزارش Sun، ویدیویی که از این بازیگر ۵۷ ساله منتشر شده نشان می ‌دهد که چطور چند روز پیش او را از رستوران «لاریز پرایم ریب» در نزدیکی کاباره رقص برهنه معروف لاس وگاس به بیرون هدایت می‌ کنند.

شاهدان عینی در ابتدا گمان می ‌کنند که این ستاره سینما ـ که برای بازی‌ اش در نقش فردی الکلی در فیلم «ترک لاس وگاس» برنده ‌ی جایزه اسکار شده ـ یک بی ‌خانمان مست است.

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج، ستاره سینما

به گفته ‌ی کارکنان رستوران کیج قبل از این که این چنین رفتار پرخاشگرانه از خود بروز بدهد، مقداری ویسکی گران قیمت و تکیلا نوشیده بود.

او که شلواری با طرح پلنگی و دمپایی به پا دارد، در فیلم در حال تقلا برای پوشیدن دمپایی ‌اش دیده می ‌شود و پس از آن است که تلو تلو می‌ خورد و شروع به داد و فریاد می ‌کند. بعد، خانمی که به نظر می‌رسد از کارکنان رستوران است او را به بیرون می ‌برد و دیگر به او اجازه ورود نمی ‌دهد.

این اتفاق در حالی رخ می ‌دهد که نیکلاس کیج سال پر فراز و شیبی را پشت سر گذاشته است؛ سالی که همراه بوده با پنجمین ازدواج و همچنین فوت مادرش.

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج و مادرش، جوی وگلسانگ، رقصنده سابق امریکایی-آلمانی

این اولین باری نیست که نیکلاس کیج این طور در حالت مستی و از خود بی خود در ملأ عام ظاهر می ‌شود. در مارس ۲۰۱۹ نیز در حالی که وی داشت برای جواز برای ازدواج چهارمش در دادگاهی در لاس وگاس اقدام می ‌کرد از او فیلم گرفته شده بود. چهار روز پس از آن ازدواج، کیج تقاضای ابطال ازدواج را داده و ادعا کرده بود که او آن قدر مست بوده که متوجه کارهایش نبوده است.

نیکلاس کیج
نیکلاس کیج و همسر چهارمش، اریکا کویکه

یک ماه بعد نیز در حالی از او فیلم گرفته شده بود که داشت در یک مشروب فروشی، ترانه ‌ای را به صورت کارائوکه با صدایی بلند و گوش‌ خراش می‌ خواند.

نیکلاس کیج در فوریه امسال، در مراسمی کوچک و خودمانی در کازینوی وین در لاس وگاس با همسر پنجمش، ریکو شیباتا که ۳۰ سال از او کوچک‌تر است ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های نیکلاس کیج بر مبنای امتیازات راتن تومیتوز

نقد و معرفی فیلم Pig با بازی نیکلاس کیج؛ درامی انتقامی که شبیه هیچ فیلم دیگری نیست

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • forooz مهر ۳, ۱۴۰۰

    ای جان شلوار پلنگی من. کجایی با اون دمپاییات