ازدواج دختر بیل گیتس با اسب سوار مصری-امریکایی در مراسمی باشکوه

ازدواج دختر بیل گیتس با اسب سوار مصری-امریکایی در مراسمی باشکوه

جنیفر گیتس، دختر بیل و ملیندا گیتس و وارث مایکروسافت شنبه بعد از ظهر طی مراسمی زیبا در خانه اش در وستچستر نیویورک با نائل نصار ۳۰ ساله، اسب سوار مصری-امریکایی ازدواج کرد.

به گزارش دیلی میل، در حقیقت این دومین مراسمی بود که برای ازدواج دختر بیل گیتس برگزار می کردند چرا که جمعه شب طی یک مراسم اسلامی مخفی ازدواج کرده بودند. این مراسم مخفی جمعه شب در باغ ملک ۵۷ هکتاری خانواده در «سالم شمالی» در نیویورک برگزار شد.

ازدواج دختر بیل گیتس

بعد از مراسم روز شنبه که ۳۰۰ مهمان در آن شرکت داشتند، جنیفر و پدرش بیل با ترانه ی «Can You Feel the Love Tonight» از التون جان رقصیدند. عروس با لباسی بر تن که به طور ویژه توسط ورا وانگ طراحی شده بود، در حالی که ۹ بانوی ساقدوش او را همراهی می کردند از امارت بیرون آمد.

سپس عروس به همراه پدر و مادرش به طرف مهمان ها که از ساعت ۳ کم کم در مراسم حضور یافته بودند، حرکت کردند. بیل و ملیندا در کنار هم جنیفر ۲۵ ساله را به سمت جایگاه بردند. مراسم به طور رسمی کمی بعد از ساعت ۴ آغاز شد و ساعت حدود ۵ بود که این زوج جوان را زن و شوهر اعلام کردند. بعد از این، عروس و داماد رفتند تا عکس های دو نفره شان را بیندازند.

ازدواج دختر بیل گیتس

لبخندهایی به پهنای صورت، در چهره ی زوج جوان می درخشید و بیل و ملیندا با غرور و لبخند بر لب نظاره‌گر دختر و دامادشان بودند. هوا تا حدود ساعت ۶ بعد از ظهر خوب بود اما به یکباره رگبار زد و مهمان ها مجبور شدند بروند داخل.

فهرست مدعوین مراسم روز شنبه را بیشتر دوستان و اعضای خانواده تشکیل می دادند و تعداد انگشت شماری سیاست‌مدار و سلبریتی به مراسم دعوت شده بودند. دختر مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک یکی از این افراد بود.

ازدواج دختر بیل گیتس

ازدواج دختر بیل گیتس در حالی انجام شد که طبق تخمین ها این دو مراسم سر جمع هزینه ای معادل ۲ میلیون دلار داشته است. بیل و ملیندا که بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک در ماه اوت طلاق گرفتند برای اولین بار از زمان جدایی شان با هم دیده می شدند.

بیشتر بخوانید:

بیل و ملیندا گیتس رسماً از یکدیگر جدا شدند

بیل و ملیندا گیتس به خاطر سن دخترشان طلاق خود را به تاخیر انداخته بودند

اعتراف ضمنی بیل گیتس به گناهکار بودن خود در رسوایی طلاق از ملیندا بعد از ۲۷ سال

روایت نزدیکان بیل گیتس از رفتارهای بد مدیرعامل سابق مایکروسافت و تمایلات جنسی او

منبع: Dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود