کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز صاحب دوقلو خواهند شد

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز صاحب دوقلو خواهند شد

کریستیانو رونالدو اعلام کرد که شریک زندگی اش، جورجینا رودریگز باردار است و آن ها قرار است صاحب دوقلو بشوند. به گزارش Mirror، این فوق ستاره ی باشگاه منچستر تصویری از خودش و جورجینا در اینستاگرام منتشر کرده و در کپشن نوشت: «باعث خوشحالی است که اعلام کنم ما صاحب دوقلو خواهیم شد. قلب ما آکنده از عشق است و برای دیدار با شما دو کوچولو لحظه شماری می کنیم.»

تولد دوقلوها به این معنی خواهد بود که رونالدو پدر ۶ فرزند خواهند بود. جورجینا رودریگز مادر یکی از فرزندان رونالدو است که دختری سه ساله به نام آلانا است. رونالدو همچنین پسری ۱۱ ساله به نام کریستیانو جونیور و دوقلوهایی ۴ ساله به نام اِوا و ماتئو دارد.

دقایقی پس از اعلام این خبر در اینستاگرام، دولورس آوِیرو، مادر رونالدو در اینستاگرامش نوشت: «تنها چیزی که اهمیت دارد این است که نوه هایم صحیح و سالم متولد شوند.»

جورجینا رودریگز

رونالدو که تا کنون ۵ بار موفق به کسب توپ طلا شده، جورجینا رودریگز را زمانی ملاقات کرد که به عنوان فروشنده در یکی از شعبه های گوچی کار می کرد. رودریگز اهل روستایی کوچک در اسپانیا با نام «خاکا» است. پدرش خورخه، فوتبالیست سابق آرژانتینی و مادرش آنا، زنی اسپانیایی است.

رودریگز مدتی در انگلیس در جاهایی همچون بریستول و بَث زندگی کرد و سپس به اسپانیا بازگشت و مشغول به فروشندگی در بوتیک های گران و شیک شد.

رونالدو در سال ۲۰۱۹ به ITV گفت: «جورجینا به من کمک زیادی کرد. معلومه که عاشقش هستم.» او اضافه کرد که آرزوی مادرش این است که مراسم عروسی شان را ببیند. «قطعا یک روز ازدواج خواهیم کرد. آرزوی مادرم هم همین است. چرا که نه. زندگی با او عالی است. ما با هم صحبت می کنیم. من با او درد دل می کنم و او هم با من. سفره ی دل مان را حسابی پیش هم باز می کنیم.»

جورجینا رودریگز

اما متاسفانه این روزها اوضاع CR7 در مستطیل سبز بر وفق مراد نیست و اوله گونر سولشر، مربی شیاطین سرخ، به خاطر باخت ۰-۵ منچستر مقابل لیورپول در معرض انتقادهای شدیدی قرار دارد.

گفته می شود که رونالدو به هم‌تیمی‌هایش گفته که تحت مربیگری سولشر، که این هفته از اخراج قسر در رفته، به کار ادامه ندهند.

پس از این باخت تاریخی، رونالدو در اینستاگرامش نوشت: «گاهی وقت ها نتیجه آن چیزی نیست که برایش می جنگیم. ما مسئول نتیجه هستیم و کس دیگری مقصر نیست. هواداران ما یک بار دیگر از ما حمایت کردند. آن ها استحقاق بهتر از این را دارند. خیلی خیلی بهتر. و این وظیفه ی ماست که این کار را انجام دهیم. و زمانش حالاست. سخت کار کردن تنها راهی است که به پیروزی ختم می شود. هیچ راه میان‌بری برای رسیدن به سربلندی وجود ندارد. نابرده رنج گنج میسر نمی شود…»

بیشتر بدانید:

بازگشت کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد بعد از ۱۲ سال

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود