پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می‌رود

پسر جنگل حالا دیگر با کت و شلواری شیک به مدرسه می‌رود

پسر جنگل واقعی که برای فرار از قلدری ها و زورگویی های هم سن و سال هایش در جنگلی در رواندا بزرگ شده حالا زندگی اش از این رو به آن رو شده و برای رفتن به مدرسه کت و شلواری شیک می پوشد.

به گزارش Sun، سال پیش هنگامی که در فوریه مستندی درباره ی زندگی زانیمان اِلی توسط Afrimax TV در یوتیوب منتشر شد، افرادی از سراسر دنیا به حمایت از وی پرداختند.

پسر جنگل
به لطف صفحه ی GoFundMe و اعانه های مردم، حالا زانیمان به مدرسه ای مخصوص بچه های با نیازهای خاص می رود

زانیمان در سال ۱۹۹۹ به دنیا آمد اما از همان اوان کودکی به خاطر ظاهرش مورد طعن و تمسخر قرار گرفت. همچنین بر اساس این که توانایی ذهنی او برای تمرکز در کلاس درس کافی نیست، تحصیل از وی دریغ شد. به همین خاطر دست تقدیر برای او چنین نوشت که در جنگل به دنبال غذا بگردد و اوقاتش را این گونه سپری کند.

زانیمان به عارضه ی «میکروسِفالی» مبتلاست؛ عارضه ای که باعث می شود سر نوزاد بسیار کوچک تر از حد معمول باشد. در پی پخش این مستند، Afrimax TV یک صفحه ی GoFundMe ایجاد کرد که از طریق آن سیل اعانه هایی از سراسر جهان به سوی وی به راه افتاد.

زانیمان الی
زانیمان الی با کت و شلواری شیک به مدرسه می رود تا در آینده برای جامعه فردی مفید شود

حالا طبق گزارش سایت خبری Atinkanews از این اعانه ها استفاده شده و زانیمان به مدرسه ی بچه هایی با نیازهای خاص در مرکز Ubumwe فرستاده شده است. به گزارش این پایگاه خبری، او هر روز کت و شلوارش را می پوشد و به سوی کلاس درس رهسپار می شود تا بتواند برای جامعه اش عنصری تاثیرگذار بشود.

مادر زانیمان می گوید از این که پسرش به مدرسه می رود بی نهایت خوشحال است

مادر زانیمان می گوید: «این معجزه ی خداست. پسرم را مسخره می کردند و من مجبور بودم هر لحظه ازش مراقبت کنم. حالا او به مدرسه می رود و با هم سن و سال هایش درس می خواند و من واقعا از این موضوع خوشحالم.» او اضافه می کند: «پسرم حالا زندگی خوبی دارد. خیرین برای ما یک خانه ساخته اند… اندوه من از بین رفته است.»

زانیمان اِلی، پسر جنگل آفریقایی، حالا تبدیل به یک سلبریتی شده و مردم مدام جلوی او را در خیابان می گیرند تا با او عکس بیندازند.

بیشتر بخوانید:

تارزان واقعی در ۵۱ سالگی درگذشت

«تارزانِ» ۴۶ ساله ویتنامی که زندگی در جنگل او را به موجودی متفاوت تبدیل کرده است

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود