آدامس جویده شده سلین دیون، پرافتخارترین دارایی ادل!

آدامس جویده شده سلین دیون، پرافتخارترین دارایی ادل!

ادل در مصاحبه ی جدیدی گفت یک آدامس جویده شده از سلین دیون، خواننده ی مشهور، دارد که با افتخار آن را در خانه به نمایش گذاشته است.

این خواننده ی انگلیسی در مصاحبه ی تصویری خود با نشریه ووگ در پاسخ به این سؤال که پرافتخارترین دارایی او چیست گفت: «یک چیزی است که داخل خانه است. باید برویم تو.»

ادل خبرنگار ووگ را به سمت میز غذاخوری خانه اش هدایت کرد و در آنجا یک تکه کاغذ قاب شده را نشان داد که یک گلوله آدامس به آن چسبیده و رویش نوشته شده بود: آدامس سلین دیون.

او گفت: «دوستم جیمز کوردن که با سلین دیون مصاحبه داشته می دانست که چقدر طرفدار سلین دیون هستم، به خطر همین از او خواست آدامسش را روی یک تکه کاغذ بچسباند و آن را برایم قاب کرد.»

ادل این هدیه را «بسیار عالی» توصیف کرد.

این دو خواننده ی مشهور با یکدیگر در پشت صحنه ی یکی از اجراهای دیون در سال ۲۰۱۸ ملاقات داشتند.

دیون در اینستاگرام خود درباره ی این دیدار نوشته بود: «در هفته های اخیر روزهای خیلی سختی داشتم… خیلی ها به سرماخوردگی و آنفلوانزا مبتلا شده اند… ولی من حالا خیلی بهترم. نتوانستم همه ی اجراهایم را برگزار کنم اما حضور ادل در یکی از آن ها اتفاق مهیجی بود… خیلی دوستش دارم!!»

ادل حتی برای حضور در اجرای سلین دیون یک سوییشرت به تن کرده بود که چهره ی این خواننده ی کانادایی روی آن نقش بسته بود و تصویری از آن را هم در اینستاگرام خود منتشر کرد.

او برای این تصویر نوشته بود: «ملکه سلین! عجب اجرایی بود. یکی از اتفاقات فراموش نشدنی زندگی ام. از توجهت به جمعیت و شوخ طبعی دیوانه وارت بسیار ممنونم.»

 

بیشتر بخوانید:

ادل شایعه رژیم گرفتنش را رد کرد: فقط ورزش کردم!

بهترین ترانه های ادل برای حس و حال های مختلف

چرا گذشته ادل و ریچ پل شبیه به هم است؟

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود