بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت

بهترین هتل‌ های دبی برای اقامت

اگر قصد مسافرت به امارات متحده عربی را داشته باشید، بهتر است با بهترین هتل‌ های دبی آشنا باشید. دبی شهری با لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل و برج‌ها است. اولین چیزی که نظر مسافران را پس از ورود به این شهر جلب می‌کند، برج‌های بلند و ساختمان‌های سربه‌فلک‌کشیده در سرتاسر این شهر عجیب‌وغریب است. شاید بتوان دبی را به‌عنوان توریستی‌ترین شهر آسیا دانست. البته این رقابت با حضور شهرهایی مثل پکن، توکیو و حتی استانبول تنگاتنگ است، اما دبی همیشه در صدر توجهات بوده و خواهد بود. در این مقاله از فلایتیو قصد داریم تا با لیست بهترین هتل‌های دبی آشنا شویم.

 دبی، مقصد سفرهای زمستانی

دبی منطقه‌ای گرم و کویری در جنوب ایران و در حاشیه خلیج‌فارس است. میانگین دمای تابستان در این شهر به حدود ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده و در زمستان هم هوای مطبوعی دارد. بسیاری از گردشگران از سرتاسر کره زمین در زمستان به این شهر سفر می‌کنند. دبی با امکانات بسیار مناسبی که فراهم کرده، لذت یک سفر خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. یکی از اهداف سفر به دبی خرید و بازدید از مراکز خرید متنوع و مجلل این شهر است. اگر بگوییم که درصد زیادی از مسافران برای خرید به این شهر سفر می‌کنند حرف بیراهی نزده‌ایم. بااین‌حال علاوه بر خرید، تفریحات بسیار زیاد دیگری نیز در این شهر وجود دارد.

از تفریحات محبوب در زمستان‌های دبی می‌توان به قدم‌زدن در ساحل و کویرنوردی اشاره کرد. البته دمای آب در زمستان‌های دبی هم به‌قدری سرد نیست که نتوان از تفریحات آبی استفاده کرد. به همین دلیل زمستان‌ها در دبی ترافیک مسافر بسیار بالا بوده و بیشتر هتل‌های این شهر از قبل رزرو می‌شوند. برای رزرو هتل دبی می‌توانید از سایت فلایتیو اقدام کرده و به لیست بهترین هتل‌ های دبی دسترسی داشته باشید.

لیست هتل‌ های دبی

تعداد هتل‌ های دبی بسیار زیاد بوده و جا دادن تمام آن‌ها در یک لیست امکان‌پذیر نیست. از هتل‌های بسیار مجلل و لوکس ۷ ستاره گرفته تا هتل‌هایی با کیفیت خدمات پایین‌تر و البته قیمت ارزان‌تر. در ادامه این مقاله با تعدادی از این هتل‌ های خوب دبی آشنا خواهیم شد.

هتل برج العرب

معروف‌ترین و یکی از بهترین هتل‌ های دبی برج العرب است. این هتل ۷ ستاره بزرگ‌ترین هتل دنیا بوده و توانسته رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند. این هتل بی‌نظیر در ۲۷ طبقه و ۲۰۲ اتاق پذیرای مسافران است. میانگین قیمت برای یک شب اقامت در این هتل حدود ۲۰۰۰ دلار بوده و سوئیت‌های بسیار مجهز و باکیفیتی در آن وجود دارد. بالاترین قیمت برای اقامت در این هتل متعلق به سوئیت‌های دیپلمات بوده که مبلغی بالغ بر ۱۰۰۰۰ دلار برای هر شب ارزش دارند.

از امکانات این هتل بی‌نظیر باید به استخر‌های اختصاصی، وای‌فای رایگان، ویوی بی‌نظیر به خلیج‌فارس، تلویزیون‌های هوشمند و دستگاه‌های قهوه‌ساز اتوماتیک در هر سوئیت اشاره کرد. رستوران‌های بی‌نظیر بین‌المللی، سونا، باشگاه بدنسازی و کتابخانه از دیگر امکانات این هتل بوده که برای استفاده از آن‌ها ملزم به پرداخت هزینه جداگانه خواهید بود.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۰۱۷۷۷۷

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا.

هتل آرمانی

هتل آرمانی قطعا در لیست بهترین هتل‌ های دبی جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. این هتل ۵ ستاره در طبقات پایینی برج خلیفه دبی قرار دارد. برج خلیفه با ۱۶۳ طبقه و ۸۲۸ متر ارتفاع، بلندترین سازه دست بشر در جهان است. ۶ طبقه از این برج عظیم به هتل آرمانی تعلق دارد. این هتل لوکس دارای ۱۶۰ اتاق مجلل بوده و پذیرای تعداد زیادی مسافر در سال است. از امکانات این هتل باید به وای‌فای رایگان در تمام نقاط هتل، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، سرو صبحانه در اتاق و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای هتل آرمانی موقعیت مکانی بسیار خوب و نزدیکی به مراکز خرید و توریستی این شهر است. میانگین قیمت اتاق‌های این هتل زیبا و جذاب حدود ۱۰۰۰ دلار به ازای هر شب است.

تلفن: ۰۹۷۱۴۸۸۸۳۸۸۸

آدرس: امارات متحده عربی، بلوار شیخ محمد بن رشید، برخ خلیفه.

هتل آسیانا

هتل ۵ ستاره آسیانا در ۸ طبقه و ۱۳۶ اتاق ساخته شده است. این هتل موردتوجه بسیاری از تجار بوده و معمولا جلسه‌های کاری زیادی در آن تشکیل می‌شود. یکی از دلایل این محبوبیت وجود تعداد زیادی سالن کنفرانس و اتاق جلسات لوکس در این هتل است. البته برگزاری جلسات متعدد کاری نباید روی امکانات دیگر هتل سایه اندازد. یکی از ویژگی منحصربه‌فرد این هتل وجود یک استخر روباز در پشت‌بام آن بوده که احساس بسیار خوبی را برای مسافران به همراه می‌آورد. از امکانات ویژه و خاص این هتل باید به دسترسی افراد کم‌توان جسمی حرکتی به تمام اماکن هتل، کافی‌شاپ و رستوران بسیار عالی، سونا و جکوزی و صبحانه‌های بی‌نظیر رایگان اشاره کرد.

یکی دیگر از محاسن هتل آسیانا قیمت مناسب، موقعیت مکانی عالی آن و نزدیکی به ایستگاه مترو و مراکز تفریحی دبی است. هتل آسیانا حدود ۱۰ کیلومتر با دبی مال و برج خلیفه فاصله دارد.

تلفن: ۰۹۷۱۴۸۸۸۳۸۸۸

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان صلاح‌الدین، هتل آسیانا.

هتل آتلانتیس پالم

هتل ۵ ستاره آتلانتیس پالم می‌تواند نظر شما را نسبت به هتل‌های دنیا تغییر دهد. این پروژه عظیم با هزینه ۱.۵ میلیارد دلار در ۱۵۳۹ اتاق بهره‌برداری شده و تفاوت‌های زیادی با هتل‌های دبی دارد. تصور کنید اتاقی دارید که دیوراهایش شیشه‌ای و جزئی از یک آکواریوم غول‌پیکر است. با اقامت در اتاق‌های زیر آب این هتل می‌توانید منظره بی‌نظیری را از ۶۵ هزار موجود دریایی موجود در این آکواریوم مشاهده کرده و تجربه فراموش‌نشدنی‌ای داشته باشید.

یک پارک آبی ۴۲ هکتاری و سالن‌های متعدد ماساژ و سونا و جکوزی در اختیار مهمانان بوده که آن‌ها بدون هزینه اضافی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که این‌همه تجملات مسافران زیادی را به سمت این هتل کشانده و معمولا اتاق‌های این هتل را باید از ماه‌ها قبل رزرو کرد.

تلفن: ۰۹۷۱۴۴۲۶۲۰۰۰

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، منطقه جمیرا، خیابان کرسنت.

هتل مینا السلام

هتل ۵ ستاره مینا السلام نیز در لیست بهترین هتل ‌های دبی وجود دارد. در نزدیک ساحل الصفوح، ساحلی خلوت و بکر در دل دبی، ساختمان‌های زیبای هتل مینا السلام خودنمایی می‌کنند. این هتل در ۲۹۹ اتاق و با خدماتی نظیر اینترنت رایگان، سرویس تحویل روزنامه، دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز و استخر و سالن‌های ماساژ میزبانی بی‌نظیری را از مسافران انجام می‌دهد.

هزینه اقامت در اتاق‌های این هتل از حدود ۶۰۰ دلار شروع شده و تا ۱۵۰۰۰ دلار ادامه دارد. رستوران‌های بسیار شیک و غذای باکیفیت از دیگر ویژگی این رستوران بوده و علاوه بر صبحانه، امکان سرو ناهار در اتاق نیز برای برخی از اتاق‌ها به‌صورت رایگان وجود دارد.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۶۶۸۸۸۸

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان جمیرا، هتل مینا السلام.

هتل بلغاری

هتل بلغاری مجموعه از سوئیت‌ها و ساختمان‌های جدا از هم بوده که هرکدام نهایتا ۴ طبقه هستند. این معماری جداگانه باعث شده تا تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های این اقامتگاه، ویوی بی‌نظیری به دریا داشته باشند. ساحل این هتل خصوصی بوده و مخصوص مهمانان هتل است. پیاده‌رو اختصاصی برای هر بلوک، استخر روباز و سرپوشیده، وان‌های بسیار لوکس و کلوپ قایق‌رانی اختصاصی از دیگر ویژگی‌های این هتل است.

هزینه اقامت در این هتل رویایی به‌ازای هر شب از ۱۳۰۰ دلار شروع شده و باتوجه‌به امکانات اتاق افزایش می‌یابد. اگر در سفر به دبی به دنبال آرامش هستید پیشنهاد می‌کنیم تا برای رزرو این هتل اقدام کنید.

تلفن: ۰۹۷۱۴۷۷۷۵۵۵۵

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جمیرا.

هتل هنر XVA

هتل هنر دبی در دل خود یک امارت قرن نوزدهمی را جای داده است. معماری سنتی و دکوراسیون اصیل این هتل شاخصه مهم و اصلی آن است. این هتل با سه حیاط داخلی که به سبک عربی تزیین شده‌اند همواره میزبان تعداد زیادی گالری، نمایش فیلم و جلسات هنری است. البته تعداد اتاق‌های این اقامتگاه در مقایسه با هتل‌هایی که پیش‌ازاین معرفی کردیم بسیار کم بوده و هتل هنر XVA فقط با ۱۴ اتاق میزبان مهمانان خود است.

رستوران و کافه بین‌المللی و گیاهی این هتل از دیگر نقطه‌های عطف آنجا بوده که باعث شده در طول روز تعداد زیادی از ساکنان دبی این محل را برای قرار ملاقات‌های خود و صرف ناهار و شام انتخاب کنند. هزینه اقامت در این هتل به‌ازای هر شب از ۱۴۰ دلار شروع می‌شود.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۵۳۵۳۸۳

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، خیابان الفهیدی، نزدیک موزه دبی، بوتیک هتل هنر.

هتل باب الشمس

باب الشمس در لغت به معنی دری به‌سوی خورشید است. انتخاب نام این اقامتگاه بسیار هوشمندانه بوده و به‌درستی فضای حاکم بر این هتل را تداعی می‌کند. اگر قصد دارید با فرهنگ بومی و اصیل امارات آشنا شوید، قطعا تنها گزینه پیش روی شما هتل باب الشمس است. دیوارهای کاهگلی و فضای بیابانی این هتل به‌درستی مسافران را به سفری در قلب تاریخ می‌برد. از نکات جالب‌توجه در این هتل مزین شدن اماکن و اتاق‌های این اقامتگاه به مبلمان و فرش‌های ایرانی بوده که زیبایی دو چندانی را به آنجا بخشیده است.

اقامت در این هتل مساوی با دیدن آسمان کویر در شب و شترسواری رایگان در رمل‌های کویر دبی است. این هتل ۱۱۳ اتاق داشته و رستوران روبازی دارد که لذت غذا خوردن در شب کویر را دوچندان می‌کند. فاصله این هتل از جاذبه‌های گردشگری دبی کمی زیاد بوده که این نقص با سرویس‌های رایگانی که هتل به مرکز شهر دارد برطرف شده است. هزینه اقامت در این هتل بی‌نظیر از شبی ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

تلفن: ۰۹۷۱۴۸۰۹۶۱۰۰

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده القدره، هتل باب الشمس.

هتل رافلز

ساختمان هتل رافلز به شکل هرم بوده و تصویری از هتل‌های لاس‌وگاس را برای بازدیدکنندگان تداعی می‌کند. این هتل بی‌نظیر از ۲۰۰ اتاق تشکیل شده که هر اتاق تراس مجزا با ویوی شهر دبی دارد. با اقامت در این هتل مخصوصا طبقات بالایی آن، تمام شهر دبی زیر پای شما بوده و لذت بسیار زیادی را در شب تجربه خواهید کرد.

سه استخر شنای اختصاصی و بزرگ، رستوران بین‌المللی و رفتار بسیار دوستانه کارکنان از ویژگی‌های این هتل ۵ ستاره بوده و توانسته رضایت اکثر مسافران را به دست آورد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۶۲۰ دلار شروع می‌شود.

تلفن: ۰۹۷۱۴۳۲۴۸۸۸۸

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جاده خیابان شیخ رشید، خیابان وفی.

هتل سوفیتل

هتل ۵ ستاره سوفیتل نیز در لیست هتل‌های دبی جایگاه ویژه‌ای دارد. بسیاری از ایرانی‌ها برای اقامت این هتل را انتخاب می‌کنند، قطعا در اقامتتان در این هتل با چند ایرانی دیگر نیز روبرو خواهید شد. معماری فرانسوی و همچنین موقعیت مکانی خوب آن باعث شده تا این هتل به یکی از اقامتگاه‌های محبوب دبی تبدیل شود.

سوفیتل فقط ۵ دقیقه با برج خلیفه و ۱۰ دقیقه با ساحل فاصله دارد. تجمع امکانات رفاهی و تفریحی در اطراف این هتل باعث می‌شود که زندگی ۲۴ ساعته پویایی در اطراف آن جریان داشته باشد. از امکانات این هتل باید به سالن تنیس اختصاصی، محل بازی کودکان، استخرهای روباز و سرپوشیده و رستوران اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل از شبی ۳۰۰ دلار شروع می‌شود.

تلفن: ۰۹۱۴۵۰۳۶۶۶۶

آدرس: امارات متحده عربی، دبی، مرکز شهر، خیابان شیخ زاید.

خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در دبی

اقامت در دبی به واسطه وجود جاذبه‌های گردشگری گوناگون تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. خرید، شنا، کویرنوردی و بسیاری از تفریحات دیگر تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این شهر است. اگر قصد سفر به دبی دارید آب و هوای دبی را بررسی کنید و می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با مناسب‌ترین قیمت، سری به سایت فلایتیو زده و یا با شماره ۴۱۵۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فلایتیو همراه شما هستند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود