روایت تکان دهنده بلا حدید از مشکلات روانی خود و غیرواقعی بودن دنیای مجازی

روایت تکان دهنده بلا حدید از مشکلات روانی خود و غیرواقعی بودن دنیای مجازی

بلا حدید در روز چهارشنبه پستی راجع به سلامت روانی در اینستاگرام منتشر کرد. کپشنی که بلا برای این پست نوشته بود با ویدیویی از ویلو اسمیت همراه بود که وی در آن درباره ی عدم اعتماد به نفس و اضطراب صحبت می کرد. به گزارش Teen Vogue، در کپشن این پست نوشته شده بود: «ویلو اسمیت، من خودت و حرف هایت را دوست دارم. این حرف ها باعث شد کمتر احساس تنهایی کنم و به همین خاطر دوست دارم این را پست کنم.» حدید بعد از این ویدیو، عکس هایی از خودش در حال اشک ریختن منتشر کرده بود.

بلا حدید

او ادامه داده بود: «تقریباً چند سالی است که این وضع هر روز و هر شب من شده است. رسانه های اجتماعی واقعی نیستند. این را به یاد بسپارید. این را برای آن هایی می گویند که با این قضیه درگیرند. بعضی وقت ها تنها چیزی که نیاز است بشنوی این است که تنها نیستی. این حرف را از من بشنو. تو تنها نیستی. من دوستت دارم، تو را می بینم و صدایت را می شنوم.»

حدید در ادامه، سفر خودیاری را توصیف کرده و گفته بود که این یک سفر با مسیری خطی نیست و ناراحتی روانی را به «ترن هوایی مشکلات» تشبیه کرده بود؛ ترنی که «همیشه بالاخره در جایی متوقف می شود.» او توضیح می دهد که دانستن این که اوضاع بالاخره بهتر خواهند شد، به ثبات وضع او در زمان چالش های برخاسته از ناراحتی روانی اش که گاه «روزها، هفته ها، ماه ها» به طول می انجامد، کمک می کند.

بلا حدید

چند سالی می شود که این مدل مشهور درباره ی چالش ها و تجربیاتش در زمینه ناراحتی روانی صحبت می کند و از واقعیت های دروغینی که رسانه های اجتماعی می توانند به وجود بیاورند، می گوید. او همچنین پیشتر درباره ی دوری خودخواسته اش از شبکه های اجتماعی و تاثیر مثبت آن بر سلامتش گفته بود. بلا حدید مدتی قبل طی گفتگو در جشنواره ی مد «وگ» در پاریس از دست و پنجه نرم کردن هایش با افسردگی گفته بود.

رک گویی و صداقت بلا حدید به دلایل بسیاری مهم است. همچنان که سلبریتی های بیشتری همچون بلا، نائومی اوزاکا و آریانا گرانده درباره ی مشکلات شان با مردم صحبت می کنند، بدنامی که در مورد ناراحتی های روانی نزد برخی وجود دارد کم کم رنگ می بازد و به افراد دیگری که دچار چنین مشکلاتی هستند، روحیه ای مضاعف می بخشد.

بیشتر بخوانید:

داستان خانواده حدید؛ حدیدهای مهاجر چطور به مشهورترین خانواده صنعت مدلینگ تبدیل شدند؟

منبع: Teen Vogue
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود