بدلکاری خطرناک جدید تام کروز برای فیلم «ماموریت غیر ممکن ۸»

بدلکاری خطرناک جدید تام کروز برای فیلم «ماموریت غیر ممکن ۸»

تام کروز به انجام بدلکاری های خود در فیلم های موفق و عظیم هالیوودی شهرت دارد. با این حال شاید تام کروز هرگز به بدلکاری‌ای تا این حد جاه طلبانه دست نزده باشد. به گزارش دیلی میل، در عکس هایی که از بدلکاری اخیر وی برای فیلم «ماموریت غیر ممکن ۸» منتشر شده، او را در حالی می توان دید که سر و ته از بال یک هواپیمای دو باله متعلق به جنگ جهانی دوم آویزان است.

این بازیگر ۵۹ ساله، هفته ی پیش در فرودگاه کوچک داکسفوردِ کمبریج با بوئینگ B75N1 ساخت ۱۹۴۱ این بدلکاری متهورانه را انجام داده است.

ماموریت غیر ممکن 8

در چند هفته ی اخیر تام کروز در حال سپری کردن آموزش های پرواز و مهیا ساختن خود برای این صحنه های مهیج فیلم «ماموریت غیر ممکن ۸» بوده است؛ فیلمی که قرار است در تاریخ ۷ ژوئیه ۲۰۲۳ اکران شود.

و این طور که به نظر می رسد آموزش ها نتیجه داده است. وی در عکس های منتشره در حال انجام این بدلکاری خطرناک در ارتفاع ۶۰۰ متری با این هواپیمای ۸۰ ساله دیده می شود. در طی این بدلکاری، هواپیما حرکات آکروباتیک انجام می دهد و سقوطی ناگهانی را به نمایش می گذارد.

ماموریت غیر ممکن 8

هنگام بلند شدن هواپیما، تام کروز در صندلی جلو نشسته بوده و خلبان در صندلی عقب کنترلش را به دست داشته است. سپس هواپیما ارتفاع می گیرد و به ۶۰۰ متری سطح زمین می رسد. در این هنگام است که کروز به سختی بیرون می آید و روی بال چپ هواپیما می خزد.

وقتی هواپیما بر فراز کمبریج‌شر اوج می گیرد، کروز که توسط کمربندی ایمنی به هواپیما وصل شده، سر و ته از بال آویزان می شود.

ماموریت غیر ممکن 8

این بدلکاری های خطرناک در حالی صورت می گیرد که فیلم قبلی این فرنچایز هنوز اکران نشده و «ماموریت غیر ممکن ۷» قرار است از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲ روی پرده برود. تام کروز مجوز پرواز با هلی کوپتر و هواپیمای ثابت‌بال را نیز دارد.

انتشار این عکس ها در حالی صورت می گیرد که چندی پیش تغییر شکل عجیب صورت وی در زمان حضورش در استادیوم برای دیدن یک بازی بیسبال موجی از گمانه زنی ها را به راه انداخته بود.

همچنین کروز اخیراً رابطه خود را با هایلی اَتوِل، همبازی اش در فیلم «ماموریت غیر ممکن ۷» پایان داده و این دو با خوبی و خوشی از هم جدا شده اند.

بیشتر بخوانید:

بدلکاری تام کروز روی سقف قطار در حال حرکت در «ماموریت غیرممکن ۷» + ویدیو

بدلکاری خطرناک و جدید تام کروز برای Mission Impossible 7 در شهر ونیز

بدلکاری متهورانه و خطرناک تام کروز برای ماموریت غیرممکن در ۵۸ سالگی + ویدیو

تام کروز برای ماموریت غیرممکن ۷ یک بدلکاری ترسناک و متهورانه دیگر انجام داد

منبع: Dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود