اخراج یکباره ۹۰۰ کارمند یک شرکت آمریکایی از طریق ویدئو کنفرانس

اخراج یکباره ۹۰۰ کارمند یک شرکت آمریکایی از طریق ویدئو کنفرانس

مدیرعامل یک شرکت ارائه دهنده ی وام خرید ملک در آمریکا به نام Better در اقدامی غافلگیرانه نزدیک به ۹ درصد از کارکنان خود یعنی جمعیتی بیش از ۹۰۰ تن را درست پیش از تعطیلات سال نوی میلادی، از طریق یک جلسه ی آنلاین تصویری اخراج کرد.

ویشل گارگ، مدیر عامل این شرکت بزرگ آمریکایی، در این جلسه گفت: «اگر در این تماس تصویری هستید یعنی جزء آن گروه بدشانسی هستید که قرار است اخراج شوند. کار شما از این لحظه به پایان می رسد.»

او سپس به کارکنان خود گفت که ایمیلی از سوی بخش منابع انسانی شرکت حاوی جزئیات مربوط به حقوق و مزایا و اخراج شان دریافت خواهند کرد.

کوین رایان، مدیر ارشد مالی شرکت Better گفت اخراج کارکنان به ویژه در این وقت از سال اقدام بسیار ناراحت کننده ای است اما با کاهش هر چه بیشتر بدهی های شرکت و با نیروی کار کمتر و متمرکزتر است که می توانند در تحولات شدید بازار مسکن به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیر عامل شرکت Better نیز مسأله ی راندمان، کارایی و سودمندی در بازار را دلیل اخراج گسترده ی کارکنان شرکت خود عنوان کرده است. پیش تر در خبرها آمده بود که گارگ گفته بود کارکنانش بازدهی ندارند و تنها دو ساعت در روز کار می کنند و این مسأله را «دزدی» آن ها از همکاران خود و مشتریان شرکت دانسته بود.

گارگ در جلسه ی تصویری مذکور گفت: «این دومین بار در دوران فعالیت حرفه‌ای ام است که این کار را می کنم و راضی به آن هم نیستم. آخرین باری که این کار را کردم به گریه افتادم.»

پیش تر درز یکی از ایمیل های گارگ به کارکنانش خبرساز شده بود.

او در این ایمیل خطاب به کارمندان شرکت خود گفته بود: «وحشتناک کُند هستید. یک مشت دلفین کودن هستید… دیگر بس است. بس است. بس است. مایه ی خجالت من هستید.»

 

بیشتر بخوانید:

سلبریتی های مشهور و موفقی که طعم اخراج شدن را چشیده اند

منبع: cnn
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • ارژنگ آذر ۱۵, ۱۴۰۰

    اگه این‌ها دلفین اند کارمندان ایران چی اند ؟!!! این بنده خدا کارمندان دولت ایران رو با این همه حقوق و مزایا ببینه خودکشی می کنه .