سگ مهربان بین نوزاد انسان و توله‌هایش فرق نگذاشت و ناجی او شد!

سگ مهربان بین نوزاد انسان و توله‌هایش فرق نگذاشت و ناجی او شد!

یک سگ مهربان از نوزاد تازه متولدشده‌ای که در مزرعه رها شده است درست مانند یکی از توله های خودش مراقبت کرد و جانش را از مرگ حتمی نجات داد.

این نوزاد برهنه، شب هنگام، در استان چاتیسگر هند در حالی رها شده بود که هنوز بند ناف او وصل بود. او روز بعد در کنار یک سگ و توله‌هایش، وقتی داشتند او را گرم می‌کردند و در آغوش می گرفتند پیدا شد.

یکی از محلی ها گفت که این سگ ولگرد توانسته جان این بچه را نجات دهد. مردم محلی گفتند: “احتمالاً گرمای این توله ها و مادرشان است که نوزاد را زنده نگه داشته است. زیرا ماه دسامبر است و معمولاً، دما در شب کاهش می‌یابد. پس “باید بگویم، این نوزاد خیلی شانس آورده است.”

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید نوزاد تازه متولد شده در کنار توله ها در نیزار لانه کرده است.

ماجرا از این قرار است که وقتی صدای گریه نوزاد شنیده می شود مردم بومی به سمت او می روند، نوزاد را بدون کوچکترین آسیب دیدگی پیدا کرده و فورا با پلیس تماس می گیرند. سپس، این نوزاد به بیمارستان انتقال داده و توسط پزشکان معاینه شد.

این نوزاد دختر که آکانکشا نام دارد به پروژه Child Line Project ارجاع شده است. تحقیقات در حال انجام بوده و پلیس در جست‌وجوی والدین این نوزاد است.

افسر ارشد پلیس چاتیسگار از این حادثه شوکه شده است. به گفته یکی از مقامات محلی، آنها پس از رفتن برای انجام کارهای روزانه این نوزاد را پیدا کرده اند.

مردم گفتند: «ساعت ۱۱ صبح دیدیم دختری تازه متولدشده در روستای ما در کنار توله سگ ها روی زمین خوابیده و گریه می کند. ما حسابی ترسیدیم و قبل از اینکه نوزاد برای معاینه بیشتر به بیمارستان منتقل شود، به بخش بهداشت محل اطلاع دادیم.»

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

واکنش ها به پخش مستندی جنجالی علیه سگ ها از صدا و سیما

راه اندازی شبکه ای مختص سگ ها به نام DogTV برای سرگرم کردن آن ها در زمان تنهایی

با «بوجی» آشنا شوید؛ سگی که هر روز کل استانبول را با مترو و قایق و تراموا می‌پیماید

سگ های غول پیکر تبتی که با شیر اشتباه گرفته می شوند!

استفاده از سگ های بویاب برای تشخیص مبتلایان کرونا

داستان سگ باوفایی که علیرغم مرگ صاحبش در اثر کرونا، هر روز انتظار او را می کشد

لو، سگی با درازترین گوش های جهان، نامش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کرد

سگ ها می توانند دروغ را تشخیص دهند

منبع: express
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • فرجاد دی ۲, ۱۴۰۰

    اینه فرق یک سگ با اشرف مخلوقات. یکی بدون توقع و خالصانه از نوزاد غیر همنوعش نگهداری می کنه و دیگری هرجا دستش برسه بزرگ و کوچک هر گونه ای غیر از خودش رو میکشه چون نوع خودش رو برتر از تمام موجودات هستی می دونه.
    ای کاش اونهایی که دم از کشتار سگها می زنند و اونهایی که از قانون مقابله با سگها و سایر حیوانات خانگی حمایت می کنند به اندازه یک تار موی این سگ معنای محبت بی دریغ به سایر موجودات رو می فهمیدند.

  • Mahbod دی ۴, ۱۴۰۰

    سگ مهر و محبتش بیشتر آدمه
    واقعا بعضی ها از سگم کمترن

  • radin.bhr اسفند ۱۵, ۱۴۰۰

    بیا سگ از اشرغ محلوقات بهتره
    کجای سگ نجسه
    اون ادمه که نجسه