تصمیم شهرام شب پره برای خداحافظی از خوانندگی و ترک آمریکا برای همیشه

تصمیم شهرام شب پره برای خداحافظی از خوانندگی و ترک آمریکا برای همیشه

شهرام شب پره، خواننده ی ایرانی ساکن آمریکا، در کنسرت اخیرش از تصمیم خود برای خداحافظی از عرصه ی خوانندگی و ترک آمریکا برای همیشه خبر داد.

ویدئویی از کنسرت اخیر این خواننده در فضای مجازی منتشر شده که در آن به حضار می گوید ۶۰ سالی می شود که در عرصه ی موسیقی فعالیت داشته و تصمیم گرفته در سال آینده ی میلادی برای همیشه از آمریکا برود.

با توجه به اینکه شهرام شب پره در گذشته بارها اظهار تمایل به بازگشت به کشور کرده بود، برخی احتمال می دهند مقصد او ایران باشد.

تیر ماه سال جاری نیز محمد معتمدی، خواننده ی مشهور ایرانی، با انتشار ویدئویی از شهرام شب پره در اینستاگرام خود خواستار فراهم کردن شرایط بازگشت این خواننده به ایران شد.

شب پره در این ویدئو گفته بود دوست دارد به ایران بازگردد و مشغول به کار شود، حتی در حوزه ای به غیر از خوانندگی. او همچنین گفته بود پاسپورت ایرانی دارد و مدارک ازدواجش نیز به روز شده است. شب پره در بخش دیگری از صحبت هایش گفته بود در دوران پیش از انقلاب به فکر جمع آوری پول نبوده و به همین خاطر هنوز خانه ندارد.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد. برخی کاربران به سرنوشت حبیب، خواننده ی مشهور، اشاره کردند که به امید تحقق وعده وعیدهایی که برای ادامه ی فعالیتش در ایران داده شده بود به کشور بازگشت اما در نهایت نتوانست مجوز خوانندگی دریافت کند و در اثر سکته قلبی درگذشت.

چند روز قبل نیز صفحه ی منتسب به شهرام شب پره در اینستاگرام، تصویری ساختگی از بیلبورد کنسرت این خواننده در خیابانی در ایران منتشر کرد که کاربران آن را نشانه ی ابراز تمایل شب پره به بازگشت به کشور دانستند.

در سال های اخیر بارها بحث بازگشت برخی هنرمندان پیش از انقلاب به کشور با تمایل خود آن ها به این امر مطرح شده است.

طی روزهای اخیر کاظم غریب‌آبادی، معاون بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر درباره بازگشت ایرانیان مقیم خارج از کشور به داخل ایران اظهار کرد: «اعلام می کنم ایرانیان خارج از کشور هیچ دغدغه و نگرانی درباره بازگشت به وطن نداشته باشند.»

 

بیشتر بخوانید:

واکنش بهروز وثوقی به شایعه بازگشتش به ایران

اشکنه خوردن مرتضی عقیلی پس از ۶۰ سال در ایران + ویدیو

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۱۴ نظر

ورود

  • کوروش دی ۵, ۱۴۰۰

    چی شد ایران که جای بدی برای زنگی بود؟ همه میخوان برن سلبریتی هایی که شهروندی آمریکا جون رو دارند میخوان بیان؟

    • Haider دی ۶, ۱۴۰۰

      هیچ جا خونه خود آدم نمیشه، اینو بدونین

  • کوروش دی ۵, ۱۴۰۰

    یک روزی از ترس اینکه اعدامشون میکنند فرار کردند حالا ادعای ادامه فعالیت در جمهوری اسلامی را دارند. چقدر پررو.

    • عمو غلام فروردین ۱۱, ۱۴۰۱

      چیه اختلاس کردن آنقدر کینه داری ازشون

  • علی دی ۵, ۱۴۰۰

    عزیزم من شهرام جان میخوای بیای ایران چکار کنی؟ مایی که اینجا هستیم چه گلی به سر مازدن که به سر شما بزنند،اینجا جز استرس، گرونی ،بیکاری،تورم، آینده نامعلوم هیچ چیز دیگه انتظار تو نمی‌کشه عزیز دلم

  • علی دی ۵, ۱۴۰۰

    عزیزم شهرام جان نیا که ایران خبری نیست جز دروغ و بدبختی

  • سعید دی ۶, ۱۴۰۰

    دنیایی شهرام .. بیا قدم رو چشم یه سر آبادان هم بیا .. همه چی تغییر کرده .. . ?

  • Baloch دی ۶, ۱۴۰۰

    تاحالا که از ایشون دو رنگی ندیدم
    یکی بود ربنا میخوند
    ولی تو شبکه های آمریکا میگفت: اینا ۱۴۰۰ساله که با هنر مخالفن!
    یکی نبود بهش بگه ربنا مال ۱۴۰۰سال نبود؟
    به هرحال دیگه
    سلبریتی و هزار رنگش…

  • حامد دی ۶, ۱۴۰۰

    کشورشه حق مسلمشه که بیاد و توش فعالیت داشته باشه
    حالا اینکه این …. میذارن یا نه معلوم نیست

  • امیر حسین دی ۶, ۱۴۰۰

    شهرام جون هر جا باشی دوستت داریم
    فدای اون صدات وادات شم

  • beni دی ۸, ۱۴۰۰

    یه زمانی تندروی های شدید و شنیعی شد. عموی خود من سوعده. تا الان از ترس نیومده. دایی هام همه المان و هلندن. خانوواده مادریم فقط پدر بزرگ مادر بزرگ و مادرم مونده. همه طی این سالها رفتن.
    و حتی ضد نظام نیستن. همشون بازم میگم همشون حجاب دارن. و اتفاقا حجابشون طوریه حتی یه تار موشون معلوم نیست. نه به کسی کار دارن نه کسی کارشون داره.
    اما یه زمانی تندروی طوری بود که ادمای اینطوری مجبور شدن فرار کنن. امیدوارم رویه ها تغییر کنه.
    مثلا تو زمینه موسیقی. طرف تو موسیقیش حرفای سکسی میزنه. تو تهرانه. اما موزیکای اونور ابی نه حرف زشتی داره . نه بی فرهنگیه. اما باهاش مخالفت میکنن. چه بلایی سر مملکت اومده که تتلو میشه نتیجش. اما شهرام شب پره میشه ادم بد. این مردم چشون شده؟
    عموی خود من بارها گفته ارزوشه اخر عمرش بیاد تو ایران بمیره تموم بشه زندگیش. نه اپوزیسیونه. نه مخالف. فقط قبل انقلاب اداره چی بوده. تازه حسابدار بوده. حسودی کردن بهش. یه رپورت الکی دادن. انقلابیهام که میدونین چه رفتاری داشتن. مجبور شد فرار کنه.
    حالا اینا هیچی. زمان انقلاب شما گیتار داشتی مجرم بودی. اینم هیچی . با داشتن یه گیتار شما میشدی ضد انقلاب. بعدم خونه ماشین هرچی که داشتی تصرف میشد. حالا عموی ما اون موقع چیز زیادی نداشت اما خیلیا رو میشناسه فقط اداره چی بودن یا سرباز بودن یا تو بدنه دولت کار میکردن اموالشون تصرف شد.

  • ناشناس دی ۲۷, ۱۴۰۰

    شهرام شپره نیا ایران خبری نیست جز بدبختی بیکاری گرونی

  • سعید تیر ۲۴, ۱۴۰۲

    بابا زیادی مشروب خورده هار شده سر پیری خالی بند شده باور نکنید اما سادههمه رو دست انداخته