با محصولات جدید و مدرن پریز های روکار اداری از دست سیم و کابل های اضافی محیط کار خود خلاص شوید

با محصولات جدید و مدرن پریز های روکار اداری از دست سیم و کابل های اضافی محیط کار خود خلاص شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر خودتان تنها کار می کنی و یا یک همکار دارید ، اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید با چند کارمند ، اگر مدیر یا کارمند یک شرکت بزرگ هستید ، اگر کارمند یا رئیس یک اداره یا سازمان دولتی یا خصوصی هستید ،اگر یک کاسب معمولی هستید که در مغازه خود اجناس خاصی را می فروشید، هیچ فرقی با هم نداریم ، همه ما در یک چیز با هم مشترک هستیم :

همیشه کلی سیم و کابل برق دور و بر ما ریخته است !!

امروزه برق و وسایل برقی جزوی از زندگی و کار ما شده اند و ما هیچ کسب و کاری را پیدا نمی کنیم که از برق یا وسایل برقی به هر نحوی استفاده نکند .

حالا شما هر وسیله برقی که استفاده می کنید نیاز به کابل برق دارد و حالا اگر چند وسیله برقی داشته باشیم برای استفاده از آنها یا نیاز به چند پریز برق داریم یا یک سه راهی یا چند راهی برق .

در هر صورت فرقی ندارد ، ما کابل های برق زیادی دور و بر خودمان داریم که در اکثر موارد همیشه مزاحم ما هستند و جلوی دست و پای ما را می گیرند .

البته بهتر است نگویم که چطور کابل های برق را با چسب به در و دیوار یا میز کار خود می چسبانیم تا جلو دست و پای ما نباشند که خوب در اکثر موارد موفق نیستیم .

به مرور چسب ها قدرت چسبندگی خود را از دست می دهند و باز ما هستیم و همان کابل های برق آویزان از همه جای مغازه یا میز کار خودمان .

اگر هم در یک اداره یا سازمان یا شرکت کار می کنیم بدون شک با کامپیوتر کار می کنیم . حال بماند که انواع دستگاه های دیگر مانند پریز یا اسکنر یا فکس به کامپیوتر و سه راهی برق کنار آن متصل هستند .

در اغلب موارد هم این کابل ها آویزان از کامپیوتر و چند راهی های برق قدیمی هستند . و نیاز نیست بگویم ، وای به روزی که پای خودمان یا همکار مان به یکی از این کابل ها گیر کند .

علاوه بر همه این مشکلات هنگامی که دست به هر کدام از کابل ها می زنیم یا کامپیوتر خاموش می شود و یا پرینتر کلا قطع می شود یا پرینتر قطع می شود یا کلا سه راهی یک جرقه پر صدا می زند و و کلا برق همه دستگاه ها قطع می شود .

از انبوه گرد و خاک نشسته روی سه راهی برق و کابل و وسایل کنار آن که برایتان نگویم.

تجربه همه ما با هم مشترک است و امکان ندارد شما یک کارمند یا مدیر یک شرکت یا اداره باشید و این تجربه هایی که برای شما گفتم را شما تجربه نکرده باشید . البته لازم نیست بگویم که هیچ کدام از این تجربه ها ، چندان شیرین و دلچسب نیست .

در ادامه به شما محصولاتی را معرفی می نمایم تا دیگر از دست این مشکلات و تجربه های نه چندان دلچسب خلاص شوید.

با محصولات جدید و مدرن پریز های روکار اداری از دست سیم و کابل های اضافی محیط کار خود خلاص شوید

نسل جدید پریز های برق به بازار آمده اند که بسیاری از مشکلات پریز های قدیمی را حل کرده اند.

این پریز های برق جدید و مدرن که البته می توان به آن ها سه راهی یا چند راهی برق مدرن نیز گفت ، دارای امکانات و قابلیت های ویژه ای هستند که شما را از دست تمام مشکلات پریز ها یا سه راهی های قدیمی خلاص می کنند .

پریز های برق اداری در دو نوع توکار و روکار عرضه می شوند .

در نوع توکار معمولا سطح میز اداری یا سطحی که می خواهیم نصب کنیم را در محل نصب برش می دهیم و محصول داخل حفره یا شکاف قرار گرفته و سفت می شوند .

اما در مدل روکار ، پریز به سطح میز یا محل مورد نظر نصب می شود و نیازی به ایجاد شکاف یا حفره در سطح میز نمی باشد .

شاید اصلی ترین امتیاز پریز های برق اداری روکار نسبت به مدل توکار آنها، نصب سریع و آسان می باشد .

شاید اصطلاح پریز برق برای این محصولات اصطلاح کامل و جامعی نباشد . این محصولات علاوه بر یک پریز یا چند راهی برق اداری امکانات بسیار بیشتر و کاربردی تری می باشند .

با محصولات جدید و مدرن پریز های روکار اداری از دست سیم و کابل های اضافی محیط کار خود خلاص شوید

در ادامه به معرفی امکانات این نوع پریز ها می پردازیم و شما را بیشتر با این محصولات بسیار کاربردی و جالب آشنا می کنیم .

نصب سریع و آسان بدون برش دادن میز اداری

این مدل پریز ها به سادگی نصب می گردند و نصب بعضی از مدل های این محصول فقط به اندازه سفت کردن دو بست فلزی بر روی سطح میز می باشد.                                                                                                  

خلاص شدن از دست کابل های اضافی

در این محصولات نیازی نیست تا برای هر پریز برق یا یک پورت یک کابل جداگانه بکشید . این پریز ها به صورت توکار بسیاری از پورت های پر استفاده و مورد نیاز مانند انواع پورت های USB ، سوکت شبکه و سوکت تلفن و … را دارند.

دارای نوسان گیر جهت جلوگیری از نوسانات برقی و صدمه دیدن وسایل برقی

از ویژگی مهم این پریز ها نوسان گیر داخلی می باشد که به نوسانات برقی بسیار حساس بوده و اجازه نمی دهد دستگاه های برقی متصل به آن بر اثر این نوسانات دچار خرابی یا سوختگی گردند.

جلوگیری از ورود مایعات مانند آب یا چای هنگام ریختن مایعات روی میز.

در برخی از مدل های این محصولات ، سطح پریز دارای یک در پوش می باشد که با بسته شدن آن جلوی ورود مایعات یا آب و چای که در محیط کاری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد گرفته می شود.

جلوگیری از ورود گرد و غبار و خاک به داخل بریز یا سایر پورت ها و در نتیجه جلوگیری از خرابی زود هنگام .

در پوش تعبیه شده در برخی از مدل های این پریزهای اداری باعث می شود تا جلو ورود گرد و خاک به داخل آن گرفته شود و در نتیجه عمر محصول طولانی تر و کارآیی آن با کیفیت تر باشد.

شارژ انواع گوشی موبایل و تبلت و یا انواع وسایل دیگر مانند آی پاد یا هندز فری

پیدا کردن شارژ موبایل همیشه یکی از مشکلات و معضلاتی است که با آن رو برو هستیم . این محصولات دارای پورت های usb مخصوص شارژ کردن موبایل یا سایر تجهیزات جانبی گوشی می باشند که به راحتی می توانید با اتصال آنها به گوشی ، شارژ راحت و امنی را برای گوشی خود داشته باشیم.

امکان شارژ گوشی موبایل به صورت وایرلس یا بی سیم در مدل های خاصی از این محصولات

یکی از ویژگی های برخی از مدل های این محصولات ، شارژ بی سیم یا وایرلس تلفن همراه یا تبلت و یا سایر تجهیزات جانبی موبایل می باشد که شما را از دست کابل شارژ و شارژ های معمولی خلاص می کند.

انواع پورت های کاربردی و پر استفاده مانند HDMI,Cat5,Cat6,Phone,Serial Port

در این محصولات علاوه بر پریزهای برق که از همه پر استفاده تر می باشند ، انواع پورت های پر استفاده دیگه مانند انواع پورت های شبکه ، تلفن ، سریال ، HDMI و انواع دیگر پورت ها برای راحتی و سهولت دسترسی به این پورت ها تعبیه شده است.

نکته دیگر اینکه در اکثر مدل های پریزهای اداری امکان جابجا کردن پورت ها با انواع دیگر وجود دارد.

امکان نصب بر روی انواع سطوح به سادگی و سرعت بالا

پریزهای روکار اداری یا همان پریز های اداری به سادگی به هر سطحی نصب می شوند.

میز اداری ، میز کنفرانس ، میز های شخصی کارکنان و هر سطحی که در محیط کاری داشته باشید را می توانید به این تجهیزات بسیار پر کاربرد و جذاب تجهیز نمایید.

علاوه بر امکانات یاد شده این محصولات دارای قابلیت و امکانات بسیار متنوع می باشند.

همچنین دارای انواع مدل ها در رنگ بندی های متفاوت می باشد که برای دیدن لیست کامل مدل های این محصولات می توانید از وب سایت فروشگاه کافه یراق دیدن فرمایید.

یکی از شرکت های بسیار معتبر در تولید و عرضه پریز های توکار شرکت ملونی از تولید کنند گان مطرح کشور چین می باشد .فروشگاه اینترنتی کافه یراق به عنوان نماینده رسمی شرکت ملونی ، محصولات این شرکت را با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش و قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید .

در صورت نیاز به هرگونه مشاوره در خصوص این محصولات یا سایر محصولات مشابه پریز های توکار یا پریز های مخفی می توانید به وب سایت فروشگاه کافه یراق به آدرس WWW.cafeyaragh.com  مراجعه نمایید یا با شماره تلفن های ۷۷۱۸۰۲۳۴_۰۹۱۲۰۵۴۰۱۰۴ تماس حاصل نمایید  .

بدون نظر

ورود