نگاهی به زندگی و فعالیت‌های هنری شبنم قربانی ، بازیگر جوان سریال «ملکه گدایان»

نگاهی به زندگی و فعالیت‌های هنری شبنم قربانی ، بازیگر جوان سریال «ملکه گدایان»

شبنم قربانی این روزها در سریال «ملکه گدایان» در نقش سارا گل کرده است. در این مطلب می خواهیم نگاهی گذرا بیندازیم به زندگی و فعالیت های هنری این بانوی هنرمند.

شبنم قربانی متولد ۱۹ تیر ماه ۱۳۶۸ در تهران و دارای فوق دیپلم کامپیوتر است. هنگامی که ۲۷ سال داشت در کلاس های بازیگری شرکت کرد و بعد از مدتی با نمایش های «یک مساوی چهار» و «سایکوسیس ۴:۴۸» روی صحنه رفت.

اما نخستین بار با بازی در سریال تلویزیونی «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۹۶ به عنوان بازیگر به شهرتی نسبی دست یافت. شبنم قربانی که در اواسط این مجموعه ی تلویزیونی وارد سریال شد، نقش دختری به نام مهندس حریرچی را بازی می کرد که یکی از شخصیت های اصلی یعنی هادی با بازی حسام محمودی به او علاقه داشت.

بیوگرافی شبنم قربانی این روزها در سریال «ملکه گدایان» در نقش سارا

قربانی در سال ۱۳۹۸ با شهاب حسینی در فیلم سینمایی «کویر امروز» به کارگردانی حامی رمضان و تولید یک کمپانی فنلاندی همبازی شد و تجربه ی خوبی را برای خود رقم زد.

شبنم قربانی اسفند پارسال در ۳۱ سالگی با امین شکاری، فرزند جهانگیر میرشکاری صدابردار مشهور سینما، ازدواج کرد. امین که کار خود را در سینما به عنوان دستیار پدرش آغاز کرده بود، هم اکنون یکی از صدابرداران خوب به شمار می آید و صدابرداری آثار مختلفی نظیر «آشفتگی»، «بدون تاریخ، بدون امضا» و «ابد و یک روز» را در کارنامه خود دارد. این زوج هنری در سریال «ملکه گدایان» با هم همکار بوده اند.

بیوگرافی شبنم قربانی این روزها در سریال «ملکه گدایان» در نقش سارا
شبنم قربانی و امین میرشکاری

ایفای نقش شخصیت سارا در سریال «ملکه گدایان» از کارهای اخیر شبنم قربانی است که در آن خوش درخشیده است. در این سریال که درامی اجتماعی است بازیگران مطرحی از جمله رویا نونهالی، پانته آ بهرام، باران کوثری، رضا بهبودی، فرزاد فرزین و الهام کردا نقش آفرینی می کنند.

بچه شبنم قربانی

یکی از نکاتی که در سیر فعالیت های هنری شبنم قربانی دیده می شود این است که او انتخاب های هوشمندانه ای دارد و هرچند کارنامه هنری و رزومه ی او بلندبالا نیست اما در آثاری پربیننده و موفق حضور داشته است.

شبنم قربانی بازیگر به شدت کم حاشیه ای است و علاقه ی چندانی به انتشار جزئیات زندگی خصوصی خود و همسرش ندارد و همین یافتن اطلاعات در مورد زندگی اش را دشوار می کند. آن ها اخیراً صاحب پسری به اسم دانا شده اند.

بیشتر بخوانید:

۸ بازیگر مشهور ایرانی که خیلی زود در جوانی فوت کردند؛ از داوود اسدی تا علی برقی

مادرانه های خانم بازیگر؛ ماجرای کیت وینسلت و ۳ فرزندی که از ۳ ازدواجش دارد

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود