رجزخوانی ترسناک‌ترین مرد جهان برای هالک ایرانی: «سجاد غریبی شب سختی خواهد داشت»

رجزخوانی ترسناک‌ترین مرد جهان برای هالک ایرانی: «سجاد غریبی شب سختی خواهد داشت»

مارتین فورد که به ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته و قرار است به زودی در یک مسابقه بوکس به مصاف سجاد غریبی ، ملقب به هالک ایرانی برود، شکست قاطعانه ی حریفش را وعده داده است.

فورد و غریبی در روز ۲ آوریل مصادف با ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برابر هم مبارزه خواهند کرد. این مبارزه ی بزرگ که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست.

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

مارتین فورد که اهل کشور بریتانیا است، در مصاحبه ی جدید خود با دیلی استار اسپورت قول داد سجاد غریبی را در مسابقه بوکس سنگین وزن با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواست ابتدا «شلوار بزرگ» خود را بپوشد.

فورد در روز ۲ آوریل در ورزشگاه O۲ Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار «سنگین‌ ترین مبارزه سنگین وزن جهان» لقب گرفته است.

فورد ۳۹ ساله و غریبی ۳۰ ساله، تجربه ی قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه ی تمرین در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه‌ های اجتماعی، فورد را به یک ستاره ی شناخته‌ شده در سرتاسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون به دنبال آن است که مبارزات حرفه‌ ای را نیز به فعالیت های خود اضافه کند. او در مصاحبه با دیلی استار، شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش‌ بینی کرد.

فورد درباره ی مبارزه ی خود با سجاد غریبی گفت: «من فکر می‌ کنم این رویداد او را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر بخواهم پیش‌ بینی کنم، دست‌ ها را بالا می‌ برد و فقط شروع به تاب خوردن می‌ کند، که بسیار ساده است. من به این نگاه نمی‌ کنم که این مرد به اینجا آمده و چه برنامه‌ ای دارد. کار خودم را می‌ کنم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است و صادقانه بگویم، صرفاً برای اینکه او را ساکت کنم.»

فورد اعتراف کرد که برنامه ی غذایی خود را از مصرف پروتئین و چربی زیاد به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در روز مصرف می‌ کند.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فیلم‌ های رقیبش را تجزیه و تحلیل کرده است، فورد پاسخ داد: «صادقانه بگویم چه چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد؟ یک مقدار مسخره و شرم‌ آور است. او یا فقط ویدئوهایی را منتشر می کند تا سعی کند من را گول بزند که واقعاً درست تمرین نمی‌ کند، یا واقعاً معتقد است که راه به جلو ضربه زدن به شکم با یک تکه چوب است. هیچ ترسی از او ندارم.»

فورد مجدداً تأکید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Boxstar Celebrity Boxing تبلیغ می‌ شود امضا و مهر شده است. این بدنساز در همین رابطه گفت: «تا زمانی که او نترسد و شلوارش را بپوشد، این مبارزه برگزار می‌ شود.»

مارتین فورد کیست؟

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و در آن مهارت قابل توجهی داشت. اما مصدومیت شدیدش در این ورزش در همان اوان نوجوانی باعث شد عشق و علاقه اش را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او بر روی پرورش اندامش تمرکز کرد و به بدنسازی روی آورد و به خاطر قد بلند و ظاهر هراس‌انگیزش خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد در فیلم های اکشن و رزمی هم به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می توان به «بویکا: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: محفل طلایی» اشاره کرد.

فورد پیش تر هم در اینستاگرامش برای سجاد غریبی کری خوانی کرده بود. او نوشته بود که قول یک مبارزه ی خیلی «فنی» را نمی دهد اما این را ذکر کرده بود که مبارزه اش با غریبی «خیلی شخصی» شده است. وی در پایان گفته بود مبارزه ای را به نمایش خواهد گذاشت که تماشاگران آن را هرگز فراموش نکنند.

سجاد غریبی کیست؟

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند.

او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است.

غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد.

غریبی که ۶۶۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

غریبی در سال ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده‌است. او برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده و اشاره کرد که تا قبل از سال جدید میلادی این مبارزه را انجام خواهد دارد.اما ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۰۲ نظر

ورود

  • 7 بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    همین که ارا ده کرده و خودش رو برای مسابقه اماده میکنه دمش گرم و امیدوارم که پیروز از مسابقه بر گرده چون نیروی درونی خیلی مهم تر از حرف کسایی که اظهار نظر مفت میکنن

  • عباس بهمن ۱۲, ۱۴۰۰

    هرکی میگه سجاد جانمان برنده نمیشه بی جا حرف زده بابا سجاد ما غول کَُشه برو سجاد جان ایشالا با کمر بند طلا بر میگردی

  • محمد بهمن ۱۳, ۱۴۰۰

    راست میگه ??

  • Akbar بهمن ۱۴, ۱۴۰۰

    فیزیک بدینت واسه بوکس حرف نداره فقط ضربات مستقیم رو کنترل کنی از طرفین محاله بتونه بهت مشت بزنه .و نفس . فورد روحیه اش رو باخته با همین سیاست و روحیه بری برنده میدان تویی انشاالله

  • Akbar بهمن ۱۴, ۱۴۰۰

    فیزیک بدینت واسه بوکس حرف نداره فقط ضربات مستقیم رو کنترل کنی از طرفین محاله بتونه بهت مشت بزنه .و نفس . فورد روحیه اش رو باخته با همین سیاست و روحیه بری برنده میدان تویی انشاالله

  • Saeed بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

    بابا دمت گرم حلالت پرچمت بالا

  • محمد بهمن ۱۶, ۱۴۰۰

    غریبی هیچ شانسی برای برد نداره اول اینکه حریفش بلند قد تر و سبک تره و غریبی کوتاه تر و سنگین تره عضلاتش خیلی حجیمن که خیلی کندش میکنن و زاویه حرکت مفاصلش محدود میشه. تا حالام که مبارزه ای توی رینگ یا توی هنر های رزمی نداشته در صورتی که حریفش هم آموزش دیده هست و سنش بیشتره هم با تجربه تره هم هیکل رو فرم تری داره…

  • سیدجلیل بهمن ۱۷, ۱۴۰۰

    سالار کاری باش کن ک رجزخونی یادش بره ی قارش،کنی تمومه فقط هیکلش بزرگه هیچی نی..ایرانی یعنی غیرت .نگا الان نکنیت ایران ازدست رفته هنوز از اسم ایرانی میلرزن..پرچمت بالاسالار…

    • با سلام بهمن ۲۰, ۱۴۰۰

      سلام ب نظر من سجاد غیرت ایرانی داره همین بسه الان دو ماه مونده ب نظر من سجاد با با سلطان امیر علی اکبری تمرین بکنه خیلی عالی میشه فقط سجاد جان نفس خیلی مهمه دو سه تا فیلمهاشو دیدم مارتین زود نفس کم میاره دمت گرم پرچم بالاس

  • علی جعفرزاده اسفند ۲۱, ۱۴۰۰

    من به سجاد ایمان دارم تو میتونی با اون قد و قواره ت فکر کرده همه چی مجازیه انگار تو کامپیوتر می خواد مسابقه بده???