رجزخوانی ترسناک‌ترین مرد جهان برای هالک ایرانی: «سجاد غریبی شب سختی خواهد داشت»

رجزخوانی ترسناک‌ترین مرد جهان برای هالک ایرانی: «سجاد غریبی شب سختی خواهد داشت»

مارتین فورد که به ترسناک ترین مرد جهان شهرت یافته و قرار است به زودی در یک مسابقه بوکس به مصاف سجاد غریبی ، ملقب به هالک ایرانی برود، شکست قاطعانه ی حریفش را وعده داده است.

فورد و غریبی در روز ۲ آوریل مصادف با ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 لندن برابر هم مبارزه خواهند کرد. این مبارزه ی بزرگ که قرار بود خیلی قبل تر و در سال ۲۰۱۸ انجام شود حالا در آوریل ۲۰۲۲ به وقوع خواهد پیوست.

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

مارتین فورد که اهل کشور بریتانیا است، در مصاحبه ی جدید خود با دیلی استار اسپورت قول داد سجاد غریبی را در مسابقه بوکس سنگین وزن با قاطعیت شکست دهد و از رقیبش خواست ابتدا «شلوار بزرگ» خود را بپوشد.

فورد در روز ۲ آوریل در ورزشگاه O۲ Arena با سجاد غریبی دیدار خواهد کرد که این مبارزه با توجه به وزن دو ورزشکار «سنگین‌ ترین مبارزه سنگین وزن جهان» لقب گرفته است.

فورد ۳۹ ساله و غریبی ۳۰ ساله، تجربه ی قبلی مبارزه در رینگ بوکس را ندارند، اما بدنساز بریتانیایی سابقه ی تمرین در هنرهای رزمی ترکیبی دارد.

حضور در شبکه‌ های اجتماعی، فورد را به یک ستاره ی شناخته‌ شده در سرتاسر جهان تبدیل کرده است، اما اکنون به دنبال آن است که مبارزات حرفه‌ ای را نیز به فعالیت های خود اضافه کند. او در مصاحبه با دیلی استار، شب سختی را برای رقیب ایرانی خود پیش‌ بینی کرد.

فورد درباره ی مبارزه ی خود با سجاد غریبی گفت: «من فکر می‌ کنم این رویداد او را تحت تأثیر قرار خواهد داد. اگر بخواهم پیش‌ بینی کنم، دست‌ ها را بالا می‌ برد و فقط شروع به تاب خوردن می‌ کند، که بسیار ساده است. من به این نگاه نمی‌ کنم که این مرد به اینجا آمده و چه برنامه‌ ای دارد. کار خودم را می‌ کنم. این واقعاً یک مبارزه مطلق است و صادقانه بگویم، صرفاً برای اینکه او را ساکت کنم.»

فورد اعتراف کرد که برنامه ی غذایی خود را از مصرف پروتئین و چربی زیاد به رژیم غذایی مبتنی بر کربوهیدرات تغییر داده است، اما همچنان بین ۵۵۰۰ تا ۷۰۰۰ کالری در روز مصرف می‌ کند.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا فیلم‌ های رقیبش را تجزیه و تحلیل کرده است، فورد پاسخ داد: «صادقانه بگویم چه چیزی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد؟ یک مقدار مسخره و شرم‌ آور است. او یا فقط ویدئوهایی را منتشر می کند تا سعی کند من را گول بزند که واقعاً درست تمرین نمی‌ کند، یا واقعاً معتقد است که راه به جلو ضربه زدن به شکم با یک تکه چوب است. هیچ ترسی از او ندارم.»

فورد مجدداً تأکید کرد که همه چیز برای رویدادی که توسط Boxstar Celebrity Boxing تبلیغ می‌ شود امضا و مهر شده است. این بدنساز در همین رابطه گفت: «تا زمانی که او نترسد و شلوارش را بپوشد، این مبارزه برگزار می‌ شود.»

مارتین فورد کیست؟

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

مارتین فورد بدنساز و بازیگر اهل انگلیس است. او هم اکنون ۳۹ ساله و متاهل است و یک دختر دارد. فورد به خاطر هیبت ترسناکش شهرت دارد. قد او ۲۰۳ سانتی متر و وزنش حدود ۱۴۰ کیلوگرم است.

فورد در کودکی کریکت بازی می کرد و در آن مهارت قابل توجهی داشت. اما مصدومیت شدیدش در این ورزش در همان اوان نوجوانی باعث شد عشق و علاقه اش را به این ورزش از دست بدهد.

در نتیجه او بر روی پرورش اندامش تمرکز کرد و به بدنسازی روی آورد و به خاطر قد بلند و ظاهر هراس‌انگیزش خیلی زود مورد توجه قرار گرفت. مارتین فورد در فیلم های اکشن و رزمی هم به ایفای نقش پرداخته که از آن جمله می توان به «بویکا: شکست ناپذیر» و «کینگزمن: محفل طلایی» اشاره کرد.

فورد پیش تر هم در اینستاگرامش برای سجاد غریبی کری خوانی کرده بود. او نوشته بود که قول یک مبارزه ی خیلی «فنی» را نمی دهد اما این را ذکر کرده بود که مبارزه اش با غریبی «خیلی شخصی» شده است. وی در پایان گفته بود مبارزه ای را به نمایش خواهد گذاشت که تماشاگران آن را هرگز فراموش نکنند.

سجاد غریبی کیست؟

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

سجاد غریبی، مشهور به هالک ایرانی متولد آذر ۱۳۷۰ در اهواز است. وی اما در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند.

او که مجرد است و از دانشگاه آزاد بوشهر مدرک لیسانس بازرگانی دارد، به خاطر فیزیک عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور امریکایی، به شهرتی ناگهانی دست یافته است.

قد سجاد غریبی ۱۸۸ سانتی متر و وزنش در سنگین ترین حالت ۱۸۰ کیلوگرم بوده و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند.

غریبی از سال ۸۶ ورزش را شروع کرده و از سال ۸۸ پاورلیفتینگ و از ۹۳ بدنسازی کار می کند. او همچنین به بوکس هم علاقه دارد. سجاد غریبی می گوید دعوت های زیادی به مبارزه دریافت کرده است.

غریبی در مورد سابقه ورزشی خود در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: «۹ سال است پاورلیفتینگ انجام می‌دهم. سال ۱۳۸۹ بعنوان قوی‌ترین مردان سراب مدال طلا کسب کردم و بعد از یکسری از همین مسابقات ماهیچه پشت پایم پاره و به تجویز پزشک ورزش‌های سنگین برایم ممنوع اعلام شد…» وی افزود که زمانی ۱۸۰ کیلوگرم وزن داشت اما به دلیل ورود به ورزش بوکس و فشاری که به کبدش می‌آمد وزنش را به ۱۵۵ کیلوگرم کاهش داد.

غریبی که ۶۶۶ هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد، در این شبکه اجتماعی عکس‌های خودش و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود، عکس‌هایی را که تغییرات بدن او در طول زمان را نشان می‌دهد و همچنین تصاویر و فیلم‌هایی از مقایسه اندازه بدنش با اشیا مانند مقایسه قطر بازویش با بطری به اشتراک می‌گذارد.

بیوگرافی سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی

در اوایل تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»

او درسال ۲۰۱۷ اعلام کرد که میخواهد به عنوان اولین ایرانی (به طور غیررسمی آریو دایوری) در مسابقات کشتی کج nxt شرکت ولی پس از رد صلاحیت او دیگر اصراری برای عضو شدن نداشت.

غریبی در سال ۱۳۹۸ در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که یکی از ورزشکاران برزیلی او را به مبارزه دعوت کرده‌است. او برای این مبارزه اعلام آمادگی کرده و اشاره کرد که تا قبل از سال جدید میلادی این مبارزه را انجام خواهد دارد.اما ورزشکار برزیلی که به هالک برزیل معروف است جا زده و انصراف داد و حاضر به مبارزه با وی نشد.

دیجیاتو
۱۰۲ نظر

ورود

  • مهمان بهمن ۹, ۱۴۰۰

    این غریبی توی پرورش اندام ایران هم حرفی برای گفتن نداره. فقط به خاطر شباهتش به هالک الکی معروف شده. با اینکه حریفش بوکسور نیست و مبارزه شون نمایشیه ولی بعید می دونم یک راند هم بتونه دوام بیاره.

    • نیما بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      قبول کنید

      • سینا بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

        فورد هم تجربه روی رینگ رو داره هم سنش بالاتره چند تا پیرهن بیشتر پاره کرده.
        حتی شکل نمایشی این مسابقه هم بی انصافی هست چون واقعا به نظر من حریف درستی برای هم نیستند

  • Who بهمن ۹, ۱۴۰۰

    اینطور که پیداست به نظر میاد آقای فورد از شرایط روحی و جسمی این جوان ماجراجو بیشتر آگاه باشن تا این جوان از خودشون .

    • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      از مسابقه با فورد زنده برگرده خیلیه،،، اگر هم مرد به آرزوش که شهادت بود میرسه، منتها شهید راه فورد،،، اونوقت بنیاد شهید به ننش حقوق میده،،، بدم نیست

      • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

        ۴ تا احمق و کودن و بی ریشه امثال شماها عقل و شعورتوت بیشتر از این نیست

      • Ali بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

        سلام دوستان هر چی باشه یک ایرانیه همین که جرات و جسارت کرده بره جلو دمش گرم ما هم باید طرفدار و پشتش باشیم همیشه اون امتیازی رو که فکر و تصورش رو نمیکنیم پیش میاد برو جلو داداش دمتم گرم،،،

    • Ali بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      Ok

    • Akbar بهمن ۱۴, ۱۴۰۰

      فیزیک بدینت واسه بوکس حرف نداره فقط ضربات مستقیم رو کنترل کنی از طرفین محاله بتونه بهت مشت بزنه .و نفس . فورد روحیه اش رو باخته با همین سیاست و روحیه بری برنده میدان تویی انشاالله

  • ممدرضا بهمن ۹, ۱۴۰۰

    این سجاد غریبی انگار با سینتول به این حجم و ابعاد رسیده، پایین تنه و بالا تنش خیلی نا‌هماهنگه.
    چنتا فیلم ازش دیدم خیلی خنده دار تمرین میکنه، با مشت استخون میشکونه، به دیوار مشت میزنه! اخه کی با این تمرینا میره مسابقه سطح بین المللی؟

    اونطرف هم فورد با ۲۰۳ سانت قد (حداقل ۱۵ سانت از قریبی بلند تره) ببین چقدر بدن روی فرم و هماهنگی داره!
    همین اختلاف قد کار رو برای غریبی خیلی سخت میکنه.
    البته ملاک قدرت به اینا نیست، امیدوارم غریبی موفق بشه ولی به نظر من احتمالش زیر یک درصده.

    • afshar بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      بابا این سجاد عکسهاش همه فتوشاپه خخخخ فیلمهاشو ببینید متوجه میشید

    • یوسف بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      اتفاقا بخاطر شکل اندام سجاد غریبی و پایین بودن مرکز ثقلش نسبت به حریفش خیلی محکمتر به زمین میچسبه و دستان سنگین و حجیم و کوتاهی که داره میتونه ضربات مرگباری وارد کنه ، نا گفته نمونه چپ دسته و چپ دست ها کلا سریع و مهارشون سخته البته خب حریف هم خیلی قدره

      در کل هر کس با برنامه باشه برنده میشه امیدوارم سحاد باشع

      • سینا بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

        فورد هم تجربه روی رینگ رو داره هم سنش بالاتره چند تا پیرهن بیشتر پاره کرده.
        حتی شکل نمایشی این مسابقه هم بی انصافی هست چون واقعا به نظر من حریف درستی برای هم نیستند

  • no one بهمن ۹, ۱۴۰۰

    در کل من خودم دوست دارم سجاد ببره،اما فورد خیلی قوی تری از این حرفاست.اون کلی رژیم غذایی و تمرین زیر نظر مربی و……همه اینارو انجام داده.بدن کاملا روی فرمی داره و وقتی این بدن روفرم با اون قد ترکیب بشه که دیگه واویلا.
    اما سجاد از نظر من خیلی برنامه ریزی خاصی نداره انگار

  • حسن بهمن ۹, ۱۴۰۰

    انشاالله پیروز بشی ولی باید خوب تمرین کنید✌️❤️

  • احمد بهمن ۹, ۱۴۰۰

    خدا کمک کنه به سجاد انشا ا… موفق بشه و مایه افتخار بشه

    • مصطفی بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      سلام در هر صورت سجاد هم وطن ماست و باید همه کسانی که میتونن کمک کن بیان وسط از مشاوره ورزشی تا روان شناسی و متخصص تغذیه که از همه لحاظ آماده باشه و بتونه مبارزه قابل قبولی داشته باشه

      • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

        دو تا مشت بخوره تو سرش میگه گوه خوردم و دمش رو میزاره لا پاش و فرار

        • امیر بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

          من با شما موافقم و فکر کنم با مشت اول کارش تمومه ولی پولش خوبه مثل خیلی کارها

  • احمد بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    مردم هر کشور افتخار و پشتیبانی می کنن از پهلونا و قهرمانای کشورشان مال ما همیشه برعکسه،،احسنت ب غیرت ایرانی

  • ابراهیم فرشادیان بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    برات آرزوی موفقیت میکنم ، خواستن توانستنه داداش.

  • آرش ایرانوند بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    راستی اگه در این مبارزه غریبی کشته بشه آیا شهید محسوب میشه یا نه؟

    • مسخره بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      خیلی مسخره ای

      • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

        از مسابقه با فورد زنده برگرده خیلیه،،، اگر هم مرد به آرزوش که شهادت بود میرسه، منتها شهید راه فورد،،، اونوقت بنیاد شهید به ننش حقوق میده،،، بدم نیست

        • علی بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

          حداقل ادب داشته باش چکار به خانواده او داری؟
          به نظر من افراد بی خانواده به خانواده و بخصوص مادر دیگران توهین می کنند.

          • احسنت بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

            سسسسس

          • گودرز منصوری بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

            آرزو عیب نیست ولی خیلی بعیده ،،آدم باید واقع بین باشه ،خیلی بعیده تفاوت خیلی زیاده این فوردی که من دیدم همه بدن سجاد به اندازه دو بازوی آورده آخه یه تناسبی حتی نزدیک هم ندارند نمیدانم شاید هدف سجاد تبلیغی باشه ولی خیلی آسیب می‌بیند به هرحال دعای همه ما پشت سرشه منتها بعضی جاها کار با دعا پیش نمیره

        • امیر امیری بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

          من فکر کنم که با دو تا قابلمه و ماهی تابه تا کردن و با چوب تو شکم زدن بشه با یک ورزشکار جدی مثل فورد مبارزه کرد این یک جوک است و برای پول اگر سالم برگرده حداقل زندگی بهتری خواهد داشت ولی در کل گول هیکل اش را خورده و تنبیه بدی خواهد شد برای پول. تاسف آور است

    • آلخاندرو بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      بله شهید میشه…چون در عصر حاضر هر کی کشته‌ بشه و ایرانی باشه بهش میگن شهید شده در راه دین مقدس اسلام !
      خدایا شکر !! پس کی آقامون ظهور میکنه دیگه دین مبین خدا اسلام رفته زیر سوال از دست این مرتد های ریاکار؟

    • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      به کوری چشم تو منافق کور دل وهابی صفت

    • حمید بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      یک شیر همیشه شیره انشاالله میبره سجاد

  • ممد ? بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    دوستان شاید نظرات و تفکرات شنا درست باشه ، ولی یکم تعصب و غرور داشته باشید.حالا ما ترکا هگ میگیم رگ غیدتتو به کار بنداز ….
    اگه فورد قوی تر باشه هم ما باید سجاد غریبی رو تشویق کنیم تا روحیه بگیره ، شاید همین الان ادره این پیام ها رو میخونه.
    اما باز هم گفتم نمیتونیم هیچکدوم رو قضاوت کنیم ، به هر حال هردوشون بدنساز هستند.
    امیدوارم بهترین نتایج رو برامون به ارمغان بیا سجاد جان.

    • مهدی بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      اینم مثل امیر علی اکبری بادش میخابه

  • مرتضی شمس بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    خوش به حالش. تو لندن مردن لیاقت میخواد

    • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      تو بوشهر قیافه گرفته فکر کرده خبریه، حالا میره اونجا فورد. چار تا مشت میزنه تو سرش پارش میکنه و با خفت برمیگرده، که دیگه تو بوشهر هم بعدش کسی تحویلش نمیگیره، بگو همینجا وایسا واسه بوشهری ها قیافه بگیری بهتره تا بری فورد پارت کنه

      • پ بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

        مرتیکه اون ور دنیا گربه رو واسه مبارزه با سگ تشویق میکنن اون وقت تو جوان ما رو داری تخریب میکنی اخه بسه دیگه چقدر شما ها میخواید اسم ایران رو خراب کنید حداقل دعاش کنید برنده شه اون یکی بفهمه ما ایرانی ها اینجا وجود داریم
        شماغیرت چیزی داری؟
        یا فقط بلدی غیرت مارو نابود کنی
        به تمید خدا من یه روز شما رو ببینم یه کاری میکنم کل بدنت اندازه عضله های غریبی باد کنه

      • جاوید ایران بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

        فکر کنم خاطره بدی از بوشهریا داری که اینجور حرف میزنی دفعه بعد اومدی بوشهر کمربندتو سفت تر کن .بر باد ندیش .
        هر ایرانی از هر جای این سرزمین برای افتخار کشورش حتی برا خود نمایی بخواد کاری کنه محترم هستش و باید بش امید داد . همه حکایت مسابقه خرگوش و لاکپشت رو میدونن . چه معلوم شاید تا روز مسابقه یه مشکل برا فورد پیش اومد و نتونست مبارزه کنه . یکم شعور داشته باشید و به هم احترام بزاریم . جاوید ایران

        • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

          احتمالا اومده بوشهر حسابی کار دست خودش و خانواده ش دادین که طرف اینجوری حرف میزنه????

  • جاوید ایران بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    سجاد تاج سره، ولی تمرینات ش آماتوری و مجازی و فتو شاپیه.

  • مهمان بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    باید همین‌الان به فکر‌ یک برانکارد برای سجاد باشند
    ان شاءالله بعد مسابقه زودتر شفا پیدا کنه
    برای سلامتی اش دعا کنید

    • وحید بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      واقعا خاک بر سر اونایی که اینجوری هموطن خودشون رو میکوبندسن کم سجاد وقدرت بدنی عالی وفوق العاده سجاد بردش رو تضمین میکنه شک نکنید

  • ایمان بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    اقا سجاد بیخیال بیا این همه رجز خوانی ابوهت بگذار برای دزدان و گردن کشان و مفسدان و اختلاص گردان برادر که خون ملت کردن تو شیشه والا ملت گرسنه هستن بیا رستم دستان ایران خودمان باش

  • ااا بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    خدا بیامرزش

  • نیما بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    اگه میخوان کشتی کج بگیرن بیگشو و ماکر هنری رندی جان سینا براوان استرومن نابودشون میکنن اما به نظرم هالک ایرانی چون اهل خوزستانه تعصبش نمیکشن. مردم ایران با لر عرب ترک مشکل دارن

    • پرویز بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      کدام دوغ کدام کشک سجاد برا اینکه فقد تو چشم باشه و فالور جم کنه این داستان ها رو چو انداخته چقدر ساده هستید اخه مسابقه کجا بود حالا ببینید کی گفتم

  • علی بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    راند اول میترکونت عروسک کوکی

  • صدیق بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    بعد مسابقه.
    خدا رحمت کنه، پسر خوبی بود.

  • Hegmound بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    بعید میدونم غریبی با این فیزیک و سابقه تهی ورزشی بتونه یک دقیقه مقاومت کنه، آمادگی جسمانی و قدرت بدنی به قطر بازو نیست

    • محمد بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      داداش کاش کمی غیرت تو وجود بعضی ها بود.غریبی هموطن ماست براش بهترین ها رو آرزومندیم،اون انگلیسیه شاید تمرین و هر پودری استفاده کنه اما فکر نکنم به اندازه غیرت ایرانی آنهم از نوع جنوبی تاثیرگذارباشه.انشاءالله سجاد بهترین نتیجه را بگیره.

  • سجاد بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    به نظر من غریبی برندس به این دلایل
    ۱- سجاد سنش کمه از چابکی بیشتری برخورداره
    ۲- والا من تو یه ویدئو دیدم با مشت استخون گاو رو شکست! دیگه استوخونای مارتین فورد از یه گاو که سفت تر نیست.
    بعدشم سجاد غریبی فیزیک عجیبی داره فک نکنم با نیروی انسانی بشه دووم اورد در برابرش

  • مهرداد بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    ایشالا که پهلوان ایرانی ببره بابا این جملات چیه مینویسید از هموطنمون حمایت کنید بازی هم برد داره هم باخت مهم انگیزه هست که خدا را شکر پهلوونمون داره

  • پرویز بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    دوستان عزیز کدام مسابقه این کار رو فقد برای فالور بیشتر دیده شدن انجام میده که تو چشم باشه مسابقه چی کشک چی

  • مصطفی بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    سلام در هر صورت سجاد هم وطن ماست و باید همه کسانی که میتونن کمک کن بیان وسط از مشاوره ورزشی تا روان شناسی و متخصص تغذیه که از همه لحاظ آماده باشه و بتونه مبارزه قابل قبولی داشته باشه

  • هالک هوگان بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    چرا حرف درمیاری من اجدادم از ری به تهران اومدن و با هیچ قومیتیم مشکل ندارم بجای این حرفا باید سجادو تشویق کرد که سعی کنه دفاع خوبی داشته باشه و از قد کوتاهش برای آپرگاد و مشت زدن به زیر پایینترین دنده حریف استفاده کنه ولی اگر بتونه یه مشت جانانه در پایان به فرق سر فورد بزنه کار اون ساختس شک نکنید

  • احمدرضا بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    تسلیت میگم

  • مینا. بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    سجاد جان یادت گرامی راحت پایدار…

    • رهبر بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

      سلام هرفردی عزیز ویرایش خانواده اش عزیزتر هستش آقا سجاد هرچی هست دل بزرگ داره شرکت بکنه یا نه اما هرچی بنویسید دیده میشه خدانکرده تسلیت . خدابیامرزه. ا…..اینها چیه به خود شما بگن پدر مادرت ناراحت نمیشه بس کنید

  • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    تو بوشهر قیافه گرفته فکر کرده خبریه، حالا میره اونجا فورد. چار تا مشت میزنه تو سرش پارش میکنه و با خفت برمیگرده، که دیگه تو بوشهر هم بعدش کسی تحویلش نمیگیره، بگو همینجا وایسا واسه بوشهری ها قیافه بگیری بهتره تا بری فورد پارت کنه

  • رسول بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    بجای این حرفا بفکر یه مراسم ختم آبرومند باشید واسه سجاد

  • محسن بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    گوه خورده دست رو سجاد دراز کنه خودم میام لاشیش میکنم کوسه این حرفا نیست خوب کجاش ترسناکه با اون بدنه کجوکولش ??‍♂️?

  • Alisan بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    مردم غیور شر نگید سجاد از نظر من میخورتش من واقعا نمیخواهم ادئا کنم منم میتونم اینو بزنم اگر انگیزشو داشته باشم با امید با اینکه اون چقد گندس از نظر من سجاد میخورتش منم ن ازش میترسم اگر خدا باهام باشه میزنمش سجاد هم بهش روحیه بدین ک بتونه بخورتش و واقعا تمیخوام ادئا کنم اما من ازش نمیترسم و اگر خدا پشتم باشه منم میخورمش

  • محمد سنندج بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    سلام چرا از نظر مربی و تغذیه این بنده خدا غریبی هیچ گونه حمایتی نمیشه؟ بابا این بنده خدا بخاطر اینکه پرچم کشورمونو بالا ببره داره با حداقل امکانات وبصورت غیر حرفه ای میخواد به جنگ غول بره، کسی به فکرش نیست متاسفانه یه سری نادان هم تمسخرآمیز بهش نگاه میکنن، مثل سجاد غریبی زیاد تو کشور ما ولی افسوس

  • آنتی رضا ستوده بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    طرفدارای سجاد،یه مشت ساده لوح بازندن.

  • البویه بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    درود بر سجاد غریبی براشون ارزوی موفقیت دارم .مناسفم برای کسانیکه به هموطنشون توهین میکنن .

    • حامد بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      تا روز مسابقه رجز خونی بکنه ایراد نداره همه بلدن منم بلدم پدر فوردم در میارم ولی روز مسابقه جامیزنم?

  • Vahid بهمن ۱۰, ۱۴۰۰

    چسفیل

  • پیام بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    آخ آخ بره با یک مشت فوردو خاک کنه آخ میخندیم آخ میخندیم داداش هالک ایرانی بربری خورده می‌دونی چه نیرویی پشت بربری هست به نظر من باید قبل رفتن حسابی مسابقه بده تا آماده بشه بعد هم با چنتا غول بیابونی و درشت درشت بره چون آمریکایی ها و کل دنیا این مسابقه رو میبینن وقتی غریب با ۷تا۸تا غول بیابونی بره اونا فکر میکنن کل ایرانی ها اینطوریه???????

  • بمبک بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    جان مادرتون دیگه از این دوتا گراز خبر نزارید شد مثل جنگ ایران امریکا ۴۰ ساله میگن میخوان بجنگنن اما نمیجنگن حالمون بهم خورد اصلا الرژی گرفتم نصبت بهشون

    • یه آشنا بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      آخه احمق ها وقتی این دوتا با هم جنگ ندارن چرا الکی مینویسید مرگ به نیرنگتون

  • علی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    سجاد کافیه یه ضربه کاری بزنه خلاص

    • علی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      انشالا پهلوان ما برنده میشه مبارزه به قد و وزن یا قیافیه خشن نیس انشالا انشالا به قوت خدا برنده میدان میشه پوز خیلیارو زمین میزنیم

    • حامد بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      تا روز مسابقه رجز خونی بکنه ایراد نداره همه بلدن منم بلدم پدر فوردم در میارم ولی روز مسابقه جامیزنم?

  • عطارد بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    مهم نیست ایشون کی هستن وشرایطه جسمیشون چیه فقط ایشالابتونه باعثه سربلندیه اسمه ایران باشه ازقدیم میگن ایرانی جماعت روتهدیدنکن بدمیبینی ایشالااقاسجادبابرده خودش هم خودش هم مردمه ایران روخوشحال وسربلندکنه لطفاازته دل براعزته ایران وایرانی دعاکنید

  • سلیمان بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    سلام دوستان. اگر مسابقه نمایشی نباشد و با قوانین بوکس برگزار بشه سجاد مسابقه را خواهد برد شک نکنید

  • علی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    سجاد انصراف بده بیشتر از این آبروی ایرانیا رو نبر

  • مسعود بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    اره چون باامریکا بوده صدرصد شهیدمدافع ???

    • ammohamadi بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

      آخه چی تو خودت دیدی میخوای بری با فورد مسابقه بدی از وسط میدان با برانکارد باید جمعت کنن بیای بیرون

  • علیرضا گرمرودی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    کاش سجادی این ریسک رو نمی کرد چون با نام ایران مبارزه میگنه و هیچ مربی یا اهل فنی این مبارزه رو تائید نمیکنه شکستش باعث تبلیغ ضد ایرانی خواهد شد.و احتمال شکست بنظر من بیشتر از ۹۰ درصد هست بنظرم رسانه های غربی نوعی پروپاگاندای رسانه ای ضد ایران براه خواهند انداخت..

  • غلامرضا عالی نسب بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    خاک تو سر بعضی ها که اینطوری روحیه به هموطنش میده بدون که حضرت زینب کمکش میکنه کسی که میگه میخوام برم مدافع حرم بشم پس زیپ دهنهاتونو ببندید غلام

  • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    به کوری چشم آدمهای وطن فروش بی شیلیه پیله. بی خانواده دارها
    به کوری چشم منافقین انشالله سجاد مسابقه را میبره

  • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    احمق هایی که خودشون را آریایی و کوروش صغیر ظلم صفت خونخوار میدونن به جای اینکه بهش امید بدن برعکس تو دلش را خالی میکنن

  • جعفر عشقی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    لعنت خدا بر کوروش صغیر خونخوار
    و طرفدارای احمق کودن وطن فروش که به جای اینکه از سجاد طرفداری کنن برعکس برضد سجاد حرف میزنن و اون را کوچیک میشمارن

  • کورد با غیرت بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    هر ایرانی از هر قوم و نژادی که باشه افتخارش برای همه و شکستش شکست همه ماست درسته که فورد قدش بلند تره دستای بلندی داره ولی سجاد یه ایرانیه و ایرانی غیرتیه انشالله برنده میشه و همه ایرانیها رو سربلند میکنه

  • FARIDON.GH484 بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    تعصبات قومی و مذهبی بهتر است کنار بذاری باید برای ایرانی بودن خودت نشان بدی سالهاست تعصبات رادیکالی ضربه به وحدت ایران زده است عشق به وطن وایرانی بالاترین کلمه واحساس است

  • کامی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    نیاز به مربی کارکشته و کار بلد داره وگرنه تو همون راند اول میبازه

  • مهدی بهمن ۱۱, ۱۴۰۰

    تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است
    پرتو نیکان نگیرد آنکه بنیادش کج است
    دل شیر داری انشاالله موفق میشی مطمئنم