ژست های عجیب رعنا آزادی ور در جشنواره فیلم فجر! + ویدیو

ژست های عجیب رعنا آزادی ور در جشنواره فیلم فجر! + ویدیو

چهلمین جشنواره فیلم فجر به دبیری مسعود نقاش زاده آغاز به کار کرد. در حاشیه اولین روز جشنواره و اکران فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، ژست های عجیب رعنا آزادی ور مقابل دوربین عکاسان بسیار پربازدید شده است. در ویدیوهای منتشر شده او را می بینیم که خودش را جوری مقابل لنز دوربین پیچ و تاب می دهد که گویی مدل است و مقابل دوربین یک عکاس مُد قرار گرفته است.

آزادی ور در این فیلم بار دیگر با جواد عزتی هم بازی شده است. این دو پیش از این در سریال «زخم کاری» که آن را هم مهدویان کارگردانی کرده بود با هم همبازی بودند. رعنا آزادی ور در جشنواره حافظ تندیس بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی را برای بازی در این سریال از آن خود کرده بود.

آزادی ور متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران است. وی بازیگری را با ایفای نقش در فیلم «مارمولک» کمال تبریزی شروع کرد و در ادامه در فیلم های قابل توجهی نظیر «درباره الی» ساخته ی اصغر فرهادی، «محمد رسول الله» به کارگردانی مجید مجیدی و «چهارراه استانبول» ساخته ی مصطفی کیایی هنرنمایی کرد.

رعنا آزادی ور در جشنواره فجر

آبان ماه سال گذشته خبر ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل، دیگر بازیگر مشهور سینما منتشر شد. این خبر را عاطفه رضوی، همسر حسین پاکدل، برادر بزرگ تر مهدی، با انتشار عکسی دو نفره از آن ها در اینستاگرام خود منتشر کرد.

مهدی پاکدل متولد ۱۳۵۹ در اصفهان و همسر سابق بهنوش طباطبایی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون است. پاکدل و طباطبایی در سال ۸۹ با یکدیگر ازدواج کردند و ۶ سال بعد در سال ۹۵ از هم جدا شدند.

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل چندین کار مشترک با هم داشته اند که به نوعی زمینه ی آشنایی آن ها را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید:

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ازدواج کردند

با سمیرا در سریال زخم کاری آشنا شوید؛ بیوگرافی رعنا آزادی ور

دیجیاتو
بدون نظر

ورود