تصاویر نگران کننده از راه رفتن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی + ویدیو

تصاویر نگران کننده از راه رفتن کیم جونگ اون رهبر کره شمالی + ویدیو

ویدیویی که اخیراً در تلویزیون دولتی کره شمالی پخش شده کیم جونگ اون را در حالی نشان می دهد که گویی با زحمت دارد از سراشیبی نه چندان تندی پایین می آید. به گزارش Sun، رسانه های دولتی این کشور مدعی شده بودند که سال گذشته کیم به خاطر نگرانی برای وضع مردمش آب شده است.

این ویدیو بعد از غیبت یک ماهه کیم از انظار عمومی منتشر می شود. کیم پس از این مدت، در ماه دسامبر در حالی دوباره آفتابی شد که نحیف تر و لاغرتر به نظر می رسید. گفته می شد که رهبر کره شمالی در طول تابستان ۲۰ کیلوگرم کم کرده است.

علاوه بر این در جلسه ی کمیته‌ی اجرایی حزب کمونیست در ماه ژانویه عکس هایی از وی منتشر شد که او را از سنش یعنی ۴۰ سال مسن تر نشان می داد. ویدیویی که اخیراً از او منتشر شده بخشی از مستندی با نام «۲۰۲۱: سالی فوق العاده همراه با موفقیت» است که از تلویزیون مرکزی کره شمالی پخش شده است.

کیم که پیراهنی گشاد بر تن دارد و شلواری که از پاهایش آویزان است در حالی دیده می شود که دارد با احتیاط از یک رمپ باران خورده پایین می آید. ویدیو متعلق به ماه اوت سال گذشته است.

کیم

صدای راوی روی فیلم شنیده می شود که می گوید: «او سوی پدرانه خود را نشان داد و با دلیری و رشادت با سختی ها مقابله کرد و سرنوشت ملت و میهنش را همچون فرزندان خودش مهم شمرد و در این راه بدنش آب و خودش پژمرده شد.»

چیزی که در این مستند قابل توجه است این موضوع است که در آن به «بدترین و سخت ترین مضیقه ها و مرارت ها» و «بحران غذای» ملی اذعان می شود؛ چیزی که سابق بر این بر رویش تا حد امکان سرپوش گذاشته می شد.

ناظران کره شمالی می گویند که این فیلم تلاشی است برای نسبت دادن کاهش وزن کیم جونگ اون به ایثار از سر همبستگی با عموم مردم که با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند بوده است.

ژوئن سال پیش، یکی دیگر از شبکه های تلویزیون دولتی کره، شهروندان گریان کره ای را نشان داد که می گفتند نگران سلامتی و کاهش وزن شدید رهبر خود هستند. این آیتم خبری عجیب به نظر می رسید چرا که سلامتی و زندگی شخصی کیم اکیداً خط قرمز است.

بیشتر بخوانید:

پیام تبریک ملکه بریتانیا به کیم جونگ اون به مناسبت روز ملی کره شمالی

کیم جونگ اون لاغرتر و غمگین تر از همیشه در تازه ترین حضور در انظار عمومی

مقلد کیم جونگ اون می‌گوید که با وجود تهدیدهای جانی همچنان ادای او را در خواهد آورد

ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره وضعیت سلامت کیم جونگ اون؛ آیا رهبر کره شمالی از بدل استفاده می‌کند؟

منبع: The Sun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رضا بهمن ۱۵, ۱۴۰۰

    روزیاتو بیشتر ناراحته انگار . هر چقدر زود تر شرش کنده بشه ، یک ملت نجات پیدا کردن .