ادعای جدید در خصوص پرونده تجاوز رونالدو؛ پلیس لاس وگاس حکم جلب صادر کرده بود

ادعای جدید در خصوص پرونده تجاوز رونالدو؛ پلیس لاس وگاس حکم جلب صادر کرده بود

چند سال قبل کریستیانو رونالدو، ستاره کنونی منچستر یونایتد توسط کاترین مایورگا متهم به تجاوز شد. مایورگا او را متهم کرده بود که در ژوئن سال ۲۰۰۹ در سوئیت هتلی در لاس وگاس به او تجاوز کرده اما رونالدو همواره این اتهامات را رد کرده است.

به گزارش Mirror، حالا نسخه ی مکتوب از یک جلسه دادگاه مدعی شده که پلیس لاس وگاس حتی حکم بازداشت رونالدو را امضا کرده بوده. اما دادستان ناحیه ای، استیو ولفسون، بدون ارائه ی هیچ توضیحی از پیگیری پرونده امتناع کرده است.

این ادعاها در تاریخ ۲۱ سپتامبر سال قبل توسط لزلی مارک استووال، وکیل مایورگا مطرح شده اما نسخه ی مکتوب این جلسه دادگاه به تازگی افشا شده است.

در این رونوشت مکتوب، استوال فاش می کند: «زمانی که حکم جلب به دفتر دادستان ناحیه ای ارائه شد، آقای ولفسون آن را پیگیری نکرد. او نمی گوید که چرا از این کار خودداری کرده است. قانون مرور زمان در مورد آن صدق می کرد. پلیس معتقد بود می تواند به سبب تجاوز خاطی را مورد پیگرد قانونی قرار دهد اما دادستان تصمیم گرفت این کار را نکند.»

رونالدو

رونالدو در تلاش بوده تا از دستیابی یک روزنامه به مدارک تحت تملک اداره آگاهی متروپلیتن لاس وگاس جلوگیری کند. تیم حقوقی ستاره منچستر یونایتد اظهار داشت که بخش اعظم این اطلاعات به صورت غیر قانونی به دست آمده و ناقض مصونیت مکالمات بین وکیل و موکل است.

رونالدو همواره قویاً این ادعاها را تکذیب و در سال ۲۰۱۸ عنوان کرده که این اتهام «بر خلاف تمام آن چیزی است که هستم و به آن اعتقاد دارم.»

وکلای خانم مایورگا توافق داشتند که اطلاعاتی که از طریق هک یک سیستم کامپیوتری به دست آمده اند، نباید تا قبل از مشخص شدن این که آیا انتشارشان ناقض حقوق قانونی رونالدو می شود یا نه، منتشر شوند. اما معتقدند که مابقی این مدارک ۴۰۰ صفحه ای باید در اختیار نیویورک تایمز قرار بگیرد.

پس از این که اداره آگاهی لاس وگاس تایید کرد که قصد دارد مدارک را در اختیار این روزنامه قرار دهد، وکلای رونالدو یک «دستور حفاظت» را به ثبت رساندند تا از این کار جلوگیری کرده باشند.

رونالدو

این فایل ها شامل گزارش جرم، سوابق دارایی، اظهارات داوطلبانه از طرف هم متهم و هم متهم کننده و برخی مکالمات آن ها با کارآگاهان پلیس است.

به ادعای خانم مایورگا، وکلای کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۰ در قبال دریافت ۳۷۵ هزار دلار از او خواسته اند در مورد حادثه آن شب سکوت و یک «پیمان‌نامه عدم افشا» را امضا کند.

اما حالا او قصد دارد در دادگاه مبلغی معادل ۷۵ میلیون دلار را از رونالدو طلب کند. با این حال یک قاضی فدرال عنوان کرده که از آن جایی که خانم مایورگا در این پرونده به اسناد به دست آمده از Football Leaks تکیه داشته، شکایتش راه به جایی نخواهد برد. حکم نهایی هنوز اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید:

پیش به سوی مسلخ؛ ماجرای تجاوز «کریستیانو رونالدو» به مهماندار هتلی در لاس‌ وگاس چیست؟

انطباق DNA «کریستیانو رونالدو» با اسناد رسوایی لاس وگاس و اعتراف ضمنی او به تجاوز

افشای جزییات جدیدی از پرونده تجاوز کریستیانو رونالدو به کاترین مایورگا

منبع: Mirror
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود